میز کارمندی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

میز کارمندی یکی از انواع میز اداری است که در دسته بندی مبلمان اداری قرار می گیرند و از چوب و فلز ساخته می شوند. میزهای کارمندی همانند میز گروهی نیستند بلکه فضایی مجزا را برای کارمندان محیا می کنند. در ادامه به ویژگی های بیشتری از میز کارمندی می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ویژگی های اصلی میز کارمندی

میزهای کارمندی از مهم ترین تجهیزات و المان های اداری است که در بهره وری و راندمان کاری پرسنل تاثیر بسیار زیادی دارد. میزهای کارمندی که نقش بسیاری مهمی را در سازمان ها ایفا می کنند در تمامی سبک ها اعم از روستیک، مدرن، کلاسیک و … طراحی و تولید می شود و جزو میزهای اداری است که در اکثر سازمان ها و ادارات از آن بهره می گیرند. در ادامه به ویژگی هایی که یک میز کارمندی خوب باید داشته باشد پرداخته ایم حتما هنگام خرید به آن ها توجه نمایید.

داشتن کشو

یکی از مهم ترین ویژگی های میز کارمندی با توجه به عدم وجود جایی برای قرار گیری لوازم و تجهیزات شخصی و کاری، داشتن کشو است. همین مسئله وجود کشو در تمامی میزهای اداری را به امری مهم و ضروری تبدیل کرده است.

ابعاد میز کارمندی

حتما قبل از انتخاب و خرید یک پلن کلی از فضای اداری خود داشته باشید تا بتوانید میز کارمندی خود را متناسب با محیط و فضای اداری تان خرید کنید چرا که اگر ابعاد و اندازه میز بیش از حد بزرگ باشد فضای زیادی را اشغال می کند و در تردد دچار مشکل خواهید شد. امروزه با توجه به کوچک بودن فضاهای اداری بهتر است از میزهایی با سایز و ابعاد کوچکتر استفاده شود تا فضای محدود تری را اشغال کند. به این نکته توجه کنید که سطح انتخابی میزها حتما متناسب با کامپیوتر و لوازم جانبی تان باشد.

زیبایی

میزهای کارمندی نقش موثری در زیبایی دکوراسیون و طراحی داخلی فضاهای اداری دارد. حتی اگر محیط اداری شیک و زیبایی دارید انتخاب میز کارمندی زیبا را دست کم نگیرید چرا که جلوه شرکت تان را چندین برابر می کند. میزها علاوه بر زیبایی باعث نظم بخشیدن محیط های اداری می شود.

زیبایی در راستای دوام و کیفیت، یکی از مولفه های مهم و اساسی در طراحی و ساخت میزهای کارمندی است. بهتر است بدانید که رنگ زیبا در کنار طرح های جذاب باعث زیباتر شدن میزهای کارمندی می شود.

جنس

برای دوام و کارایی بیشتر باید ساخت میز کارمندی با متریال و مواد اولیه مرغوب و مقاوم تولید گردد. استفاده از ام دی اف استاندارد و با کیفیت از جمله موارد پایه و اساسی برای ساخت یک میز کارمندی با طول عمر بالا است. به دلیل قرار گیری تجهیزات اداری و سیستم های رایانه ای توان میز باید بالا باشد و تحمل وزن سنگین برخی وسایل را داشته باشد.

وزن

برای راحتی در جابجایی، نظافت و تغییر دکوراسیون حتما باید به وزن میز توجه شود. باید گفت وزن میز کارمندی هیچ تضادی بادوام و مقاومت میز ندارد. برخی از متریال وزن میزهای اداری را سنگین تر می کنند همانند شیشه البته استفاده از آن هم هیچ ضرورتی ندارد.

ویژگی‌های میز کارمندی ژاویز

تمامی تولیدات ژاویز توسط طراحان برتر در این زمینه، طراحی و سپس با استفاده از دستگاه های بروز صنعتی تولید می شود. ژاویز در تمامی طول فعالیت خود با تمام توان خود سعی کرده تا یک محصول علاوه بر زیبایی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

شما می توانید تمامی مدل های میز کارمندی را در سایت ژاویز مشاهده نمایید و جهت مشاوره با تیم فروش با شماره ۰۲۱۴۴۹۵۵۷۵۴ در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.