مرکز فروش سینک، هود و گاز رومیزی در تهران کجاست؟

سینک، هود و گاز از وسایل و تجهیزات کاربردی آشپزخانه است. به منظور خرید این تجهیزات علاوه بر در نظر گرفتن فاکتور قیمت لازم است تا کیفیت برند نیز مورد توجه قرار گیرد. یکی از مراکز فروش انواع وسایل پرکاربرد آشپزخانه نظیر هود، سینک، فر، گاز و … مرکز فروش سازه کالا است. این مرکز با ارائه برندهای معتبر ایرانی نظیر برند معتبر و باکیفیت اخوان و پاسخگویی به مشتریان خدمات شایسته ای را به آن ها ارائه می دهد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

گاز رومیزی

اجاق گاز صفحه ای یا رومیزی یکی از اجاق گازهای مخصوص آشپزخانه مدرن است. گاز صفحه ای روی میز قرار گرفته و در انواع آشپزخانه از جمله آشپزخانه های کوچک امروزی قابل استفاده است. گاز صفحه ای فضای کمتری در مقایسه با اجاق گازهای مبله و ایستاده اشغال می کند. از معایب گاز صفحه ای می توان به نداشتن فر در این گاز اشاره کرد. برندهای مختلفی از گاز برای گازهای صفحه ای وجود دارد که یکی از بهترین آن ها گاز صفحه ای اخوان است.

عوامل زیادی در خرید گاز صفحه ای نقش دارند. قیمت، جنس، ابعاد، تعداد شعله ها، برند و … از این موارد است. گاز صفحه ای اخوان از جمله گاز هایی است که با داشتن کیفیت کافی در خصوص میزان مصرف سوخت، مقدار شعله و سطح حرارت این برند دارای قیمتی مقرون به صرفه در مقایسه با دیگر برندها است. تعداد شعله های مورد استفاده و جنس متریال مورد استفاده در گاز رومیزی در قیمت گاز رومیزی اخوان تأثیرگذار است.

فر

افرادی که مایل به طبخ انواع کیک، پیتزا و ماهی تنوری و سایر غذاهایی از این دست هستند از فر در آشپزخانه خود استفاده خواهند کرد. فر آشپزخانه نیز به دو مدل روکار و توکار تقسیم می شود. در فر توکار حرارت به صورتی کاملاً یکنواخت در محیط پخش شده و پخت یکنواختی در سطح ماده غذایی را فراهم می آورد. علاوه بر این فر توکار فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال می کند و استفاده از ان ها در آشپزخانه های کوچک امروزی معمول تر است. فر توکار از طرفی زیبایی و لوکس بودن خاصی را به فضای آشپزخانه القا می کند و اغلب در آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرد.

از میان برندهای مختلفی که فر توکار تولید و ارائه می کنند، فر توکار اخوان از بهترین برندها محسوب می شود. خرید فر توکار اخوان نسبت به دیگر برندها به دلیل مقرون به صرفه بودن و کیفیت بالای این فر رو به گسترش است. همچنین فر توکار اخوان دارای انواع گازی و برقی است. فر توکار گازی اخوان در مقایسه با فر برقی انرژی کمتری مصرف کرده و به صرفه تر خواهند بود.

سینک

سیتک ظرفشویی از کاربری ترین تجهیزات آشپزخانه است. در خرید سینک ظرفشویی فاکتورهایی مانند توکار یا روکار بودن سینک ظرفشویی، جنس سینک، اندازه و قیمت سینک می بایست مورد توجه قرار گیرد. سینک های از لحاظ عمق سینک، شکل ظاهری و تعداد کاسه های موجود در سینک متفاوت هستند.

یکی از بهترین برندهای سینک برند اخوان است. سینک توکار اخوان از باکیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین سینک های توکار تولید داخل به شمار می رود. سینک اخوان علاوه بر حالت های توکار و روکار نوع زیر کورین را نیز دارد. در سینک زیر کورین اخوان از سنگ مصنوعی یا کورین استفاده می شود. از میان سینک های اخوان سینک تو کار اخوان در مقایسه با سایرین پرطرفدار تر است. این سینک به دلیل قابلیت تمیز شدن آسان، طراحی زیبا و قیمتی مقرون به صرفه مورد توجه قرار گرفته است.

هود

هود از جمله وسایل پرکاربرد آشپزخانه است که به منظور تهویه هوای آشپزخانه و عدم پخش بو و چربی حاصل از طبخ مواد غذایی در خانه، مورد استفاده قرار می گردد. از برندها معتبر و باکیفیت در خصوص تولید هود آشپزخانه برند اخوان است. این برند هود را در انواع شومینه ای، مورب، مخفی و زیرکابینتی تولید و روانه بازار می کند. هود زیرکابینتی اخوان از هودهای توکار بوده که بالای اجاق گاز و زیرکابینت نصب می شود. هود مورب اخوان نوع دیگری از هود آشپزخانه است که زیبایی بیشتری داشته و اغلب در فضای بین کابینت نصب می شود. هود مخفی اخوان از هودهای توکاری است که داخل کابینت قرار گرفته و تنها پنل کنترلی آن قابل مشاهده است. هود شومینه ای اخوان به دیوار متصل شده و به نام هود دیواری هم شناخته می شوند.

سازه کالا نمایندگی محصولات اخوان

به منظور خرید هرکدام از اقلام یاد شده نظیر گاز رومیزی، فر توکار، سینک و هود برند اخوان می توان به نمایندگی سازه کالا مراجعه نمود. همچنین کارشناسان این شرکت پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان جهت راهنمایی آن ها در خرید کالایی مناسب هستند. مشتریان می توانند از طریق شماره های 44032123 و 093774954675 با شرکت سازه کالا تماس گرفته و یا از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس sazehkala.com کالای مورد نظر خود در برندهای مختلف را در خصوص سینک، اجاق گاز، هود، گاز رومیزی و … خریداری نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.