بهترین نرم افزار مشاورین املاک رایگان برای خرید و فروش ملک

بهترین اپلیکیشن مشاور املاک برای خرید و فروش ملک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ طی سالهای گذشته استارتاپ های در قالب اپلیکیشن با پیشرفت چشمگیری همراه بوده اند. برنامه های خرید و فروش املاک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین برنامه خرید و فروش املاک را به شما معرفی کنیم. بهترین نرم افزار های مشاورین املاک به شما کمک می کنند تا معاملات خود را ساده تر انجام دهید. برای آشنایی با بهترین اپلیکیشن مشاور املاک تا انتهای مقاله همراه چیکاو باشید.

لیست بهترین اپلیکیشن های خرید و فروش املاک 

دیوار

استارتاپ نام آشنای دیوار یکی از برنامه های موجود برای درج آگهی خرید و فروش املاک مختلف می باشد. با توجه به بالا بودن تعداد کاربران ابن برنامه درج آگهی خرید و فروش املاک در آن خالی از لطف نمی باشد. گرچه دیوار به طور تخصصی در زمینه خرید و فروش خانه، ویلا، زمین و … فعالیت نمی کند اما کاربران از دسته بندی معاملات املاک آن استقبال خوبی کرده اند.

شیپور

اپلیکیشن خوش نام شیپور که از رقبای اصلی دیوار به حساب می آید، بستر مناسبی برای درج آگهی با موضوع نیازمندی است. شما می توانید پس از دانلود و نصب شیپور به دسته بندی املاک مراجعه کرده و به صورت مستقیم با فروشنده یا خریدار ارتباط داشته باشید.

شابش

شابش به عنوان اپلیکیشن تخصصی آگهی ملک، به صورت تخصصی در زمینه خرید،فروش، رهن و اجاره انواع املاک فعالیت می کند. این برنامه جامع انواع املاک اعم از خانه های کوچک و بزرگ، مغازه، اتاق های دانشجویی و… را پوشش می دهد.

کیلید

اگر به دنبال هوشمند ترین اپلیکیشن مشاور املاک رایگان و خرید و فروش ملک هستید، برنامه کیلید انتخاب بسیار خوبی برای شما است. هوش مصنوعی این برنامه قابلیت های زیر را به شما کمک می کند تا از فیلتر های مختلف برای جستجو استفاده کنید. این برنامه امکان تخمین هوشمند قیمت ملک، نمایش موقعیت مکانی ملک روی نقشه، تصاویر گوناگون و… را به شما ارائه می کند. برنامه کلید از هوشمند ترین و تخصصی ترین نرم افزار های مشاور املاک رایگان می باشد.

آلونک

سامانه ارتباطی شفاف آلونک با هدف توسعه بستر های مجزا برای مشاورین املاک، مدیران املاک و متقاضیان خرید و فروش خدمات متنوعی را ارائه می کند. این نرم افزار خرید و فروش ملک با شعار “لطفا خانه دار شوید” سعی در توانمندسازی مردم برای رسیده به خانه ایده آل شان را دارد. اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن مشاور املاک و ارتباط با بهترین مشاوران و مدیران املاک هستید، آلونک یک انتخاب مناسب برای شما است.

آلاچیق

اگر به دنبال یک نرم افزار اختصاصی در زمینه خرید و فروش ویلا، سوئیت، آپارتمان، مغازه، دفتر کار و… هستید آلاچیق این امکان را برای شما فراهم می کند.این نرم افزار بدوم دریافت کمیسیون، امکان ارتباط مالک و مشتری را با یکدیگر فراهم می کند.

سوالات متداول

کامل ترین نرم افزار املاک و مستغلات کدام است؟

اگر به دنبال پر بازدید ترین اپلیکیشن خرید و فروش ملک هستید، دو نرم افزار عمومی دیوار و شیپور انتخاب مناسبی برای شما است. اما سایر نرم افزار های مشاور املاک رایگان معرفی شده در این مقاله جز کامل ترین موارد در دسترس می باشند.

بهترین نرم افزار املاک رایگان اندروید کدام است؟

تمامی اپلیکیشن های معرفی شده در این مقاله مبتنی بر اندروید می باشند. بجز دیوار و شیپور، تمامی استارتاپ های معرفی شده در این مقاله در زمینه خرید، فروش، رهن و اجاره انواع املاک و مستغلات فعالیت می کنند.

جمع بندی

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی برنامه های متنوع و زیادی در زمینه ساخت و ساز، خرید و فروش و مشاوره املاک ارائه شده اندو ما در این مقاله به معرفی بهترین و کامل ترین نرم افزار املاک و مستغلات رایگان فعال در سطح کشور پرداختیم. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد. اگر شما نرم افزار های دیگری را در این زمینه می شناسید که در این زمینه عملکرد مطلوبی ارائه می دهند، نام آنها را در بخش کامنت با ما به اشتراک بگذارید.
5/5 - (2 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.