ایده‌های طلایی برای افزایش فروش و جذب مشتری

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بگویید فلانی مهره مار دارد که محل کسب‌و کارش همیشه شلوغ است و مشتریان زیادی دارند. مهره مار که نه، ولی عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند به راحتی به فروش دلخواه رسیده و چندین قدم از رقبایتان جلوتر باشید. یکی از مهم‌ترین دلایل آن این است که این افراد روش‌های درست و به روز افزایش فروش را یادگرفته‌اند و به موقع از آن استفاده می‌کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با یادگیری چند تکنیک ساده به هدف خود که افزایش فروش و جذب مشتری است نزدیک‌تر شوید. یکی از این روش‌ها افزایش فروش با ارسال پیامک تبلیغاتی که به طور مفصل به آن خواهیم پرداخت.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تبلیغات پیامکی

تبلیغات پیامکی را فراموش نکنید!

اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید با روی کار آمدن شبکه‌های اجتماعی دوره تبلیغات پیامکی گذشته و به پایان رسیده است، باید بگوییم تغییرعقیده دهید، چرا که بازاریابی پیامکی هنوز هم جزء محبوب‌ترین روش‌های تبلیغاتی است که نظر مخاطبان زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

شاید برای شما هم جالب باشد که طبق آمار به دست آمده 98 درصد افراد در 15 دقیقه‌ی ابتدایی دریافت پیامک‌ آن را مطالعه می‌کنند. این به این معناست که شما با تهیه‌ی یک سامانه پیامکی جذاب مانند پنل‌های کندو اس ام اس به یک فرصت فوق‌العاده دسترسی خواهید داشت.

چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده بکنم؟

ممکن است برایتان سوال شده باشد که خب ما چرا باید از تبلیغات پیامکی استفاده بکنیم؟ پیامک تبلیغاتی چه سودی برای ما دارد؟ در این بخش می‌خواهیم به با مزایای تبلیغات پیامکی را برای شما معرفی کنیم تا به جواب تمام سوالات خود در این زمینه برسید.

ارسال پیامک تبلیغاتی نیازی به اینترنت ندارد.همانطور که اشاره کردیم 98 درصد افراد در 15 دقیقه ابتدایی که پیامک را روی تلفن همراه خود دریافت می‌کنند، باز کرده و مطالعه می‌کنند. مسلما از بین این آمار تمام افراد به تلفن همراه هوشمند و اینترنت دسترسی ندارند و از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند. بنابراین مشترکین حتما پیامک‌ها را دریافت می‌کنند حتی اگر خط آن‌ها خارج از دسترس باشد.

پیامک شما در لحظه برای مخاطبانتان ارسال می‌شود. ارسال پیامک فقط چند لحظه از شما زمان می‌گیرد و بلافاصله به دست مخاطب می‌رسد. پس این می‎تواند بهترین گزینه برای شما باشد در مواقعی که می‌خواهید اخبار و پیشنهادات فوری خود را از با سریع‌ترین روش ممکن برای مخاطبان ارسال کنید ارسال کنید. آمار نشان می‌دهد که اکثریت پیامک‌ها ظرف چند دقیقه بعد از دریافت توسط مخاطب باز می‌شوند و این یعنی پیامک بهترین وسیله برای انتقال پیغام‌ها در لحظه است.

مشتریان احساس راحتی بیشتری با پیامک دارند. جالب است بدانید با گسترش شبکه‌های اجتماعی هنوز جمعیت زیادی از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند، اما این بدان معنا نیست که از تلفن همراه خود را کنار گذاشته‌اند. بسیاری از آن‌ها آنقدر سرشان شلوغ نیست که نتوانند به یک پیام ساده پاسخ دهند. شما می‌توانید در پیامک خود از مشتری چیزهای مختلفی بخواهید و مطمئن باشید که این پیامک شما بازخورد خوبی خواهد داشت.

کاری راحت‌تر از ارسال پیامک وجود ندارد. آیا راهی را سراغ دارید که تنها با ایجاد یک حساب کاربری، نوشتن پیامک و فشار دادن یک دکمه برای ارسال آن برای شماره‌های دلخواه پیامک شما برای هزاران نفر ارسال شود؟ در واقع پیامک یکی از ساده‌ترین روش‌های تبلیغاتی است و تنها کافی است یک پنل پیامکی تهیه کنید.

ارسال پیامک مقرون به‌صرفه است. در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه بسیار مقرون به صرفه است، هزینه ارسال پیامک براساس افرادی که پیامک شما را دریافت می‌کنند محاسبه شده و هزینه پیامک افرادی که پیامک تبلیغاتی شما را دریافت نمی‌کنند عودت داده می‌شود.

ارسال پیامک با قیمت مقرون به صرفه

به جز بازاریابی پیامکی از چه روش‌هایی می‌توان برای افزایش فروش بهره برد؟

تا اینجا به چند روش موثر برای افزایش فروش در بازاریابی پیامکی و مزایای استفاده از پنل‌های کندو اس ام اس پرداختیم در ادامه می‌خواهیم چند روش موثر برای جذب مشتری و افزایش فروش را به شما عزیزان معرفی کنیم.

نیازهای مشتری را شناسایی کنید.

بهترین راه حل برای جلب توجه و رضایت مشتری این است که آن چیزی را مشتری واقعا به آن نیاز دارد را به او بدهید. پس در هر کسب‌وکاری که مشغول هستید این امکان را برای مشتری فراهم کنید که بتواند با شما در مورد آنچه که مد نظر دارد صحبت کند و شما را از نظرات خود مطلع سازد.

در این صورت شما می‌توانید راحت‌تر برای آینده برنامه‌ریزی کنید و سطح خود را ارتقاء دهید. شاید فکر کنید این کار شاید برای شما چندان آسان نباشد یا زمان زیادی را از شما بگیرد. ما راه حل این مشکل را هم برای شما در نظر گرفته ایم، بازاریابی پیامکی! بله، شما به راحتی می‌توانید پس از پایان خرید مشتریان به صورت خودکار فرم نظرسنجی را برای ایشان ارسال کنید. علاوه بر این می‌توانید زمان جشنواره‌ها، تخفیفات ویژه و …. را برای جلب نظر مشتری به سمت خود در زمان مناسب برایشان ارسال کنید. این کار تاثیر به‌سزایی در رونق کسب‌و کارتان خواهد داشت.

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را آغاز کنید.

همانطور که می‌دانید اینستاگرام، توییتر و تلگرام از اصلی‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند که نباید تولید محتوا و فعالیت را در این فضاها دست کم بگیرید. اگر فعالیتتان در شبکه‌های اجتماعی هدفمند باشد می‌توانید افزایش فروش خوبی را از طریق اینستاگرام داشته باشید. فراموش نکنید افزایش فروش و جذب مشتری این روزها وابستگی زیادی به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوای جذاب دارد.

خلاقیت و توجه به بازار را هدف قرار بدهید.

بررسی بازار و مشخص کردن هدف اصلی‌تان از فروش کمک بسیار بزرگی در رونق گرفتن کسب‌و کارتان دارد. سعی کنید در کنار برطرف کردن نیازهای مشتریانتان حس نیاز به کالارا در مشتری ایجاد کنید. برای اینکار کافی است فقط کمی خلاقیت به خرج دهید و محصولتان را بزرگ‌نمایی کنید و حس نیاز را به‌وجود آورید.

با دیجیتال مارکتینگ خودی نشان بدهید.

چه سایت فروشگاهی دارید، چه در فکر راه اندازی آن هستید حتما از دیجیتال مارکتینگ بهره ببرید. چرا که بیشتر برندها دنبال تبلیغات دیجیتال و ورود به دنیای وب هستند. شما از طریق تبلیغات کلیکی گوگل، گوگل ادز، رپورتاژ آگهی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با مشتریان در تعامل باشید. این راه‌ها به دیده شدن شما در بین رقبا کمک شایانی خواهد کرد.

برای مشتریان وفادار احترام قائل باشید.

اگر مشتریانی دارید که چندین بار از شما خرید داشته‌اند و به برند شما وفادار‌اند، نوبت شماست که هوای آن‌ها را داشته باشید. چرا که این کار شما باعث می‌شود مشتری بیش از پیش از خرید خود راضی باشد و پیش آشنایان از شما تعریف کند و مشتریان شما را با روش فروش دهان به دهان شدن، افزایش دهند. به همین راحتی، گروه جدیدی از مشتری به مخاطبان شما اضافه می‌شوند. وقتی مشتری از مزایای محصولات یا خدمات شما راضی باشد، فروش ساده‌تر از قبل است.

سخن پایانی

در این مطلب با روش‌ جذب مشتری و افزایش فروش آشنا شدید. اگر واقعا قصد دارید به کسب‌و کار خود رونق بخشید باید همیشه به روز باشید و در مورد جذب مشتری مطالعه کافی داشته باشید و این را به یک برنامه ثابت برای خود تبدیل کنید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.