نام پنج مدل دیگر از گوشی های نوکیا در لیست دریافت کنندگان اندروید 13 دیده می شود

براساس اخبار جدیدی که به تازگی منتشر شده است، کمپانی نوکیا نام پنج مدل از محصولات دیگر خود را نیز به فهرست دریافت کنندگان به روزرسانی اندروید 13 اضافه کرده است. پیش از این در مقاله “زمان دریافت به روز رسانی اندروید 13 در گوشی های مختلف مشخص شد” درباره زمان دریافت این آپدیت درباره گوشی های هوشمند سایر کمپانی ها صحبت کردیم. چنانچه از گوشی هوشمند سامسونگ، ایسوس، گوگل، موتورولا، اوپو و… استفاده می کنید، به این مقاله سربزنید تا تاریخ دقیق دریافت به روزرسانی اندروید 13 برای گوشی خود را ببینید.

نوکیا اخیرا اعلام کرده است که آپدیت اندروید 12 را برای تمامی محصولات خود تکمیل کرده است. چند مدل محدود که هنوز به این به روز رسانی دسترسی ندارند نیز به زودی آن را دریافت خواهند کرد.

این شرکت همچنین نام پنج محصول جدید که به زودی به روزرسانی اندروید 13 را دریافت می کنند را اعلام کرده است. این پنج محصول به نقل از GSMArena موارد زیر می باشند:

  1. نوکیا X10
  2. نوکیا X20
  3. نوکیا XR20
  4. نوکیا G50
  5. نوکیا G11 پلاس

در نمایشگاه IFA 2022 برلین نیز سه محصول جدید نوکیا با نام های نوکیا G60 5G، نوکیا X30 5G  و نوکیا C31 معرفی شدند. این سه گوشی هوشمند در لیست دریافت کنندگان اندروید 13 قرار ندارد. احتمالا دلیل عدم حضور این سخ دستگاه در فهرست دریافت کنندگان جدید ترین نسخه اندروید، عرضه نشدن دو مدل آخر در کشور چین باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.