تجربه سفری لوکس با تور دبی لحظه آخری

پایتخت کشور امارات متحده عربی در رتبه 42 شهرهای گران دنیا طبقه‌بندی می‌شود و شهریست ثروتمند. این ثروت باعث شده سازه‌های عجیبی در این شهر ببینیم و دبی به شهر آسمان‌خراش‌ها مشهور شود. سازه های عجیبی مثل جزیره مصنوعی نخل جمیرا یا بزرگترین چرخ فلک دنیا که حتّی از چشم لندن که سال‌ها در رتبه اول قرار داشت، سبقت گرفته. دبی علاوه بر آسمان خراش‌ به بنادر و سواحلش هم شهره گشته است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر در پاییز و زمستان قصد سفر به خارج از کشور را دارید، پیشنهاد 20 گشت به شما شهر دبی در کشور امارات و استفاده از تور دبی می باشد.

سرعت تحول در دبی بسیار زیاد است به طوری که در مدت زمان کمتر از 50 سال منجر به شکل گیری شهری باشکوه و توسعه یافته و پررونق را در دل کویر شده است. دبی اب و هوای گرم و خشک که به اصطلاح کویری دارد که بهترین فصل برای سفر به این شهر اواسط فصل پاییز تا اوایل بهار است که تورهای ترکیه مانند استانبول و آنتالیا کمتر تقاضا دارد.

تور دبی از تهران و سایر شهرها

از تهران و بعضی از شهرها که پرواز مستقیم به دبی دارند، می‌توانید تور دبی را بخرید. بنابراین علاوه بر تور دبی از تهران، از شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و کیش هم برگزار می‌شود. تنوع پروازها از تهران به مقصد دبی بسیار بیشتر است و به راحتی می‌توان امکانات و قیمت تورهای دبی مختلف را با هم مقایسه و تور متناسب با شرایطتان را انتخاب کنید. پس اگر در شهرهای نزدیک به تهران هستید، اکیدا توصیه میکنیم که تور دبی از تهران را بخرید چرا که بعضی از این شهرها هر روز به مقصد دبی پرواز ندارند و نسبت به تهران محدودیت پرواز دارند.

تور دبی لحظه آخری

آژانس‌های مسافرتی که پروازهای دبی را چارتر یا گارانتی می‌کنند و در زمانهایی که ظرفیت مسافران به حد نصاب نرسد و صندلی‌های هواپیما به طور کامل پر نشوند، آفرها و کاهش قیمت هایی را برای جذب مسافر ارائه می‌دهند. در فصول کم‌گردشگر که معمولا فصول گرم سال میباشد هم می‌توانید این آفر‌ها و قیمت تور لحظه آخری دبی را به وفور مشاهده نمایید. در نظر داشته باشید که به دلیل گرمای هوا، مجبورید بیش‌تر روز را در فضاهای سربسته مانده و ممکن است نتوانید زمان زیادی در ساحل دوام بیاورید.

می‌بینیم که هر شخصی با هر بودجه‌ای می‌تواند به دبی سفر کند و از آنجاییکه رفت و آمد مکرر گردشگران باعث معروف شدن آن شده است می‌توانید با اقامت در این شهر شگفت‌انگیز، نهایت لذت را ببرید. برای راحتی در انتخاب تور می‌توانید با ما تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان حرفه ای تور دبی ما بهره مند گردید.

تور لوکس دبی

اگر به دنبال شهری فوق مدرن و بسیار لوکس و به دنبال بازدید از سنت های قدیمی اعراب و فرهنگ اسلامی هستید و اگر قصد خرید تور لوکس دبی از تهران را دارید توجه داشته باشید که قیمت تور دبی با توجه به نوع و درجه هتل، نوع ایرلاین یا شرکت هواپیمایی و خدمات ارائه شده تعیین می شود و همکاران ما در قسمت تور دبی سعی نموده اند تا هتل هایی با قیمت های مختلف برای هر سلیقه و بودجه ای را ارائه نمایند.

› بهترین هتل های دبی

هتل نخل جمیرا، هتل برج العرب جمیرا، هتل اتلانتیس پالم، هتل شانگری لا، هتل رافلز، هتل پولمن دیره و… ،نمونه هایی از بهترین هتل های دبی به شمار می ایند.

› بهترین مراکز تفریحی و گردشگری دبی

از انجایی که دبی را به عنوان یکی از مدرنترین شهر های جهان نام میبرند، شگفت انگیز ترین مراکز تفریحی را هم در خود جای داده است. برج خلیفه، نهر دبی، برج العرب، دبی مال، ساحل کایت، پارک ابی اتلانتیس، پارک معجزه، سافاری دبی، اکواریمو دبی و… ، نمونه های پرطرفدار از مراکز تفریحی و گردشگری دبی به حساب می ایند.

› بهترین رستوران های دبی

رستوران ژاپنی(zuma)، رستوران(Le Petit Belge)، رستوران ایرانی شایان، رستوران(Pierchic)، رستوران سنتی(Bu Qatir)، رستوران(Seafire Steakhouse)، رستوران(Soho Garden)، رستوران(Leonardo)، نمونه هایی از بهترین رستوران های دبی با انواع سلیقه های مختلف است.

با 20 گشت 20 سفر کنید

آدرس: خیابان ولیعصر، بالاتر از زرتشت، ساختمان پرستو، واحد 101

تلفن: 88921447 021

وبسایت: https://20gasht.com

https://itc724.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.