پخش بازی های جام جهانی از طریق شبکه های داخلی / رکورد شکنی بازی ایران و انگلیس

وزیر ارتباطات، عیسی زارع پور در کانال شخصی خود در پیام رسان بومی نوشت: امسال با تدبیر خوب سازمان صدا و سیما پخش زنده بازی‌های جام جهانی غیر از تلویزیون و رادیو از طریق سکوهای داخلی هم صورت گرفت.

وزیر ارتباطات همچنین ادامه داد که: من هم به اتفاق تعدادی از معاونین از طریق تلوبیون بازی را در اتاق جلسات وزارتخانه دیدیم. انصافاً کیفیت تصویر هم خوب بود.

عیسی زارع پور، علاوه بر قدردانی از زحمات وزارتخانه ها و اپراتور های مخابراتی برای افزایش کیفیت تصاویر جام جهانی 2022، افزود که ظرف ظرفیت نقاط تبادل ترافیک اینترنت (IXps) در شهرهای تهران, شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد و همچنین منابع پردازشی مورد نیاز سکوهای پخش زنده افزایش پیدا کرده است. همچنین از حل مشکل اشباع (congestion) بین اپراتورها خبر داد.

وزیر ارتباطات در کانال خود این چنین نوشته است: 

خوشحالم که اعلام کنم در حین بازی ایران و انگلیس، ترافیک داخل کشور بیش از ۱۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این حوزه ثبت شد. ما تا پایان بازی‌های جام جهانی در کنار هموطنان عزیز هستیم و تلاشمان این است با پایش و ارتقای مداوم زیر ساخت‌های ارتباطی کشور تجربه کاربری خوبی را برای هموطنان عزیز در طول مشاهده بازی‌های جام جهانی رقم بزنیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.