سامانه پیامکی چیست ؟ +بررسی کامل سامانه پیامکی مناسب تبلیغات

قطعا تاکنون با سامانه پیامکی و کاربرد های آن آشنا شده اید و یا حداقل اسم آن به گوشتان خورده است .

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

سامانه پیامکی ، یک پنل کاربری آنلاین است که خدمات پیامکی ارائه می دهد. اصلی ترین امکان سامانه پیامکی ، ارسال و دریافت پیامک است.

سامانه پیامکی علاوه بر ارسال و دریافت ، ده ها قابلیت دیگر را نیز پشتیبانی میکند که به کاربران امکان بهره مندی از خدمات پیامکی را می دهد.

این امکانات و قابلیت ها موارد مختلف و برای اهداف متفاوتی را شامل می شود که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

امکانات سامانه پیامک در شرکت های مختلف ارائه دهنده این خدمات متفاوت است. باید دقت نمایید سامانه پیامکی تبلیغاتی را از بین تمامی سامانه های موجود انتخاب نمایید.

ویژگی های سامانه پیامکی هوشمند

سامانه ارسال پیامک هوشمند تمامی امکانات مربوط به خدمات پیامکی را به صورت یکجا در یک محیط آنلاین با کاربری ساده در اختیار کاربران قرار می دهد تا به راحتی قابلیت استفاده از آن ها وجود داشته باشد.

ارسال و دریافت پیامک تنها خدمت ارائه شده در یک سامانه پیامکی تبلیغاتی نمی باشد بلکه سایر امکاناتی که قابلیت های مختلف را دردسترس قرار می دهد،سامانه پیامکی را هوشمند می کند.

امکانات سامانه پیامکی تبلیغاتی :

ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته

برای ارسال پیامک انبوه نیاز به شماره تلفن مخاطبان دارید.می توانید شماره تلفن را خودتان وارد سامانه نمایید اما روش رایج تر و بسیار کاربردی که اکثر کابران از آن استفاده می نمایند،ارسال پیامک منطقه ای است.

یکی از امکانات مهم و اساسی در سامانه پیامک تبلیغاتی ارسال پیامک منطقه ای پیشرفته است.با این قابلیت می توانید پیامک تبلیغاتی منطقه ای ارسال نمایید.

در واقع کاربران می توانند مخاطبان دریافت کننده پیامک را بر اساس شهر و استان ، کدپستی انتخاب نمایند.همچنین امکان ویژه انتخاب مخاطبان از روی نقشه شهری نیز امکان پذیر است.

ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت

روش دیگر انتخاب مخاطبان در سامانه پیامکی تبلیغاتی ،ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت با این امکان انتخاب مخاطبان به تفکیک جنسیت و سن آن ها وجود دارد.این امکان برای کاربرانی کاربرد دارد که می خواهند پیامک فقط به آقایان یا خانم ها در رده سنی مورد نظرشان ارسال شود.

ارسال پیامک به مشاغل و اصناف

در سامانه پیامکی تبلیغاتی ، امکان ارسال پیامک به افراد شاغل در شغل خاصی که مورد نظر شما است و همچنین افرادی که در صنف شغلی خاصی فعالیت می کنند وجود دارد.

 ارسال پیام صوتی انبوه

ارسال پیام صوتی انبوه یکی از امکانات کاربردی است که در سامانه پیامکی تبلیغاتی وجود دارد.با کمک این قابلیت می توانید علاوه بر ارسال پیامک متنی،پیام تبلیغاتی خود را به صورت انبوه در قالب یک پیام صوتی به مخاطبان ارسال نمایید.

در واقع آوا با محتوا مورد نظر شما به صورت تماس تلفنی برای مخاطبان پخش می شود. برای تهیه آوا هم میتوانید در استودیو پنل کاربری،صدای خودتان را ضبط نمایید و هم امکان استفاده از گویندگان مجازی با قابلیت تبدیل متن به آوا وجود دارد.

مسابقه و نظرسنجی پیامکی

مسابقه و نظرسنجی پیامکی،از قابلیت هایی است که باید در سامانه تبلیغاتی وجود داشته باشد.با این قابلیت کاربران می توانند مسابقات پیامکی و همچنین نظرسنجی های پیامکی با اهداف مورد نظر برگزار نمایند.

وب سرویس پیامکی هوشمند

وب سرویس پیامکی امکانی است برای مدیران سایت ها و افرادی که در دنیای وب فعالیت دارند.با کمک این امکان می توانید وب سایت یا نرم افزار خود را برای ارسال پیامک به سامانه متصل نمایید.

پس از اتصال وب سرویس پیامکی به وب سایت یا نرم افزار خود می توانید پیامک ارسال کنید.همچنین امکان اطلاع از مقدار اعتبار باقی مانده و اطلاع از وضعیت پیامک های ارسال شده نیز وجود دارد. امکان انتقال پیامک های دریافتی نیز به وب سایت یا نرم افزار وجود دارد.

موارد ذکر شده برخی از امکانات یک سامانه پیامکی تبلیغاتی بود که فرصت توضیح آن ها وجود داشت. امکانات زیاد دیگری نیز وجود دارد که با ثبت نام در یک سامانه هوشمند می توانید با آن ها آشنا شوید.

همچنین در انتخاب یک سامانه پیامکی تبلیغاتی برای ثبت نام لازم است به مواردی توجه نمایید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

تعرفه مناسب خرید پیامک

برای ارسال پیامک متنی و پیام صوتی در سامانه پیامک نیاز به خرید پیامک می باشد.دقت نمایید سامانه ای را انتخاب نمایید که با کمترین هزینه بالاترین کیفیت ارسال را در اختیارتان قرار دهد.

پشتیبانی سامانه پیامکی

از سامانه ای استفاده نمایید که پشتیبانی شبانه روزی در اختیار کاربران قرار می دهد تا همیشه در کوتاه ترین زمان مشکلات خود را حل و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

ثبت نام رایگان

دقت نمایید تا شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی هزینه ی اضافه بابت ثبت نام و در اختیار قرار دادن پنل کاربری دریافت نکنند.در سامانه ای ثبت نام نمایید که کاملترین و با کیفیت ترین امکانات را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد.

اگر در جستجوی سامانه پیامکی هوشمند با امکانات بالا برای ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه می باشید،سامانه پیامک بهین را پیشنهاد می کنیم.بهین پیام تمامی امکانات و شرایط ذکر شده را به طور کامل و به صورت حرفه ای به کاربران ارائه می کند.

برای عضویت فوری و رایگان در سامانه پیامکی بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره ی 500020600 پیامک نمایید.پس از ثبت نام کارشناسان این سامانه در اسرع وقت جهت ارائه ی مشاوره های لازم با شما تماس حاصل می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.