کدام سوئیت هتل اسپیناس پالاس برای شما مناسب است؟

هتل اسپیناس پالاس، یکی از معروف ترین و شیک ترین هتلهای ایران است. این هتل پنج ستاره امکانات جذابی مانند رستوران های ایرانی و بین المللی، مجموعه آبی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، کافی شاپ های دنج، مرکز خرید و سالن زیبایی دارد و می تواند رضایت کامل مهمانان هتل را به دست بیاورد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اگر به اقامت در هتلهای لوکس علاقه دارید، باید بدانید که سوئیت های هتل اسپیناس پالاس بسیار لاکچری و شیک هستند و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارند.

دوست دارید بدانید که کدام یک از سوئیت های هتل اسپیناس پالاس برای شما مناسب است؟

آشنایی با سوئیت های جذاب هتل اسپیناس پالاس

سوئیت جونیور:

سوئیت جونیور هتل، فضایی آرام و زیبا دارد. مساحت این سوئیت ها حدودا 55 متر است. با انتخاب این سوئیت از وجود مبلمان کلاسیک، پرده های بلند، ملحفه های زیبا، موکت فانتزی، حمام شیشه ای، اینترنت پرسرعت، میز کار، روم سرویس، مینی بار، پارکینگ رایگان، بوفه سلف سرویس صبحانه و سرویس چای و قهوه بهره مند خواهید شد.

سوئیت رویال:

اقامت در سوئیت رویال هتل، به شما احساس خاص بودن را منتقل می کند؛ زیرا تمام وسایل و امکانات این سوئیت ها بسیار مجلل و شیک هستند. متراژ سوئیت های رویال 125 متر است و یک اتاق نشیمن و دو اتاق خواب دارد. سوئیت های رویال با فرش دستباف ایرانی پوشیده شده اند که وجود این فرشها جذابیت و آرامش فضا را چندین برابر کرده اند.

سوئیت سیگنچر:

این سوئیت ها با وسایل پر زرق و برق و پرده های مجلل دکوراسیون شده اند. اگر دوست دارید فضای سوئیت شما بسیار کلاسیک و شیک باشد، سوئیت سیگنچر انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. متراژ این سوئیت ها حدودا 120 مترمربع است و کف سوئیت با سنگهای قیمتی و فرشهای دستباف ایرانی پوشانده شده اند.

سوئیت سیگنچر پلاس:

سوئیت های سیگنچر پلاس به مهمانان خاص پیشنهاد می شود. این سوئیت ها، شکوه و عظمت دکوراسیون ایرانی را به بهترین شکل نمایش می دهند. متراژ این سوئیت ها حدودا 200 متر مربع است و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. اتاق خواب های سوئیت سیگنچر پلاس بسیار بزرگ و راحت هستند. اتاق نشیمن سوئیت نیز بزرگ و شیک است.

سوئیت اسکای:

در طبقه آخر هتل اسپیناس پالاس، سوئیت اسکای قرار دارد و می توان گفت که این سوئیت، مرتفع ترین سوئیت در تهران است. با انتخاب این سوئیت مجلل، کل تهران زیر پای شماست. سوئیت اسکای، هیجان انگیزترین سوئیت این هتل است که 250 متر فضا دارد. در سوئیت اسکای، اتاق خواب از اتاق کار و فضای نشیمن جدا است و انواع تجهیزات پیشرفته برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا نهایت آرامش و آسایش را تجربه کنند. زمانی که به داخل جکوزی سوئیت خود بروید، منظره زیبایی از رشته کوه البرز را می بینید. هر زمان که خواستید هم به بالکن سوئیت می روید و نوشیدنی خود را در بام تهران نوش جان می کنید. خلاصه اینکه همه چیز در سوئیت اسکای هتل اسپیناس پالاس در مجلل ترین حالت خود قرار دارد و به همین دلیل است که سوئیت اسکای، جذاب ترین سوئیت هتل محسوب می شود.

حالا که با سوئیت های هتل اسپیناس پالاس آشنا شدید، کدام سوئیت را برای اقامت لوکس و راحت خود انتخاب می کنید؟

https://www.safarbazi.com/properties/148

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.