پرفروش ترین مدل های صندلی جهانتاب

برند ایرانی جهانتاب را می توان یکی از موفق ترین شرکت ها در حوزه ساخت و تولید مبلمان اداری برشمرد. محصولات این شرکت با بهره مندی از استانداردهای کیفی و فاکتورهای زیبایی، به یکی از پرفروش ترین صندلی های بازار تبدیل شده اند. در ادامه به معرفی پرفروش ترین مدل های صندلی جهانتاب می پردازیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی صندلی های پرفروش جهانتاب

جهانتاب از جمله برندهای نام آشنا در حوزه طراحی و ساخت صندلی های فضای باز است. این شرکت توانسته با پیروی از خط و مشی سبک مدرن، صندلی های خلاقانه ای را به بازار فروش عرضه کند. بسیاری از رستوران داران از صندلی های ناهارخوری جهانتاب برای تجهیز فضای رستوران استفاده می کنند.

شاید در نگاه اول ظاهر بسیاری از صندلی های پرفروش جهانتاب، ساده به نظر برسد. اما جذابیت و خلاقیت موجود در این صندلی ها عموم خریداران را برای انتخاب صندلی اپن و ناهاخوری جهانتاب مشتاق می سازد. پس از آشنایی با این صندلی ها و مشخصات هر یک، انتخاب دقیق تری خواهید داشت.

صندلی زنیت جهانتاب

صندلی زنیت یکی از پرفروش ترین محصولات برند جهانتاب است که برای استفاده در فضای باز طراحی و ساخته شده است. این صندلی دارای ساختاری فلزی است که با بافت های کنفی در پشتی و نشمین تجهیز شده است. پشتی نرم و نشیمن پارچه ای این صندلی راحتی و آسایش مطلوبی برای کاربران فراهم می کند.

منحنی های زیبا و مدرن در پایه ها و دسته های چوبی، ظرافت خاصی به صندلی زنیت جهانتاب بخشیده است. ترکیب ماهرانه رنگ، طرح و متریال موجب محبوبیت صندلی زنیت جهانتاب شده است. این صندلی غذاخوری مدرن و زیبا بهترین انتخاب برای رستوران های فضای باز، بالکن هتل ها و آشپزخانه هاست.

صندلی اپن فنسی جهانتاب

صندلی ناهارخوری اپن فنسی از دیگر محصولات پرفروش جهانتاب به شمار می رود. این صندلی مدرن برای استفاده در رستوران و کافه های روباز طراحی و ساخته شده است. اما قابلیت استفاده در عموم دکوراسیون های داخلی و خارجی را دارد. شما می توانید از اپن فنسی جهانتاب برای بالکن آشپزخانه منزل خود نیز استفاده کنید.

توری فلزی به کاررفته در این محصول علاوه بر اینکه ظرافت و زیبایی خاصی به آن بخشیده، ترکیب ماهرانه از طرح و رنگ ایجاد کرده است. تشکچه های به کاررفته در این محصول شرایط مناسبی برای نشستن فراهم می کند. جهانتاب صندلی اپن فنسی را در ارتفاع 83 سانتی متر و عرض 46 سانتی متر طراحی و ساخته است.

صندلی مدرن کارینا جهان تاب

صندلی کارینا از دیگر محصولات پرفروش جهانتاب به شمار می آید. این صندلی نیز برای استفاده در فضای باز طراحی و ساخته شده است. صندلی فلزی کارینا از یک پشتی توری پشتیبانی می کند. این پشتی زیبا و خاص، علاوه بر کاهش تعریق بدن در ناحیه پشتی موجب کاهش وزن صندلی نیز شده است. از این رو جابجایی و حمل صندلی کارینا برای عموم افراد ساده است. استفاده از این صندلی مینیمال در فضاهای مدرن و خاص، دکوراسیون جذاب ایجاد می کند.

صندلی سانس جهانتاب

سانس نیز در لیست محصولات پرفروش جهانتاب قرار دارد. در ساختار کلی این صندلی 4 پایه چوبی و یک صفحه یکپارچه که شامل نشیمن، دسته و تکیه گاه است، به چشم می خورد. جهانتاب در طراحی این صندلی ناهارخوری نیز از الگوهای مدرن پیروی کرده است. بهره مندی از این ویژگی های ظاهری، موجب محبوبیت صندلی سانس در میان رستوران داران شده است.

صندلی ناهارخوری اپن بلا جهانتاب

صندلی اپن پلا در مقایسه با سایر صندلی های ناهارخوری، ساختار متفاوتی دارد. این صندلی بدون تکیه گاه طراحی شده و دارای چهارپایه ظریف و فلزی است. صندلی غذاخوری اپن بلا از یک تشکچه نرم چرمی نیز بهره برده است. جهانتاب صندلی اپن بلا را نیز در پیروی از خط و مشی سبک مدرن طراحی و ساخته است.

صندلی کاراکو

صندلی غذاخوری کاراکو در عین سادگی بسیار زیبا و شیک جلوه می کند. استفاده از این صندلی مدرن زیبا و خاص، موجب تقویت دکوراسیون های مدرن می شود. در ساختار کلی صندلی کاراکو یک استاراکچر مقاوم فلزی به همراه نشمین و تکیه گاه فوم سرد به چشم می خورد.

صندلی اپن ایویا جهانتاب

در لیست پرفروش ترین مدل های صندلی جهانتاب، صندلی چوبی و طبیعت گرای ایویا نیز به چشم می خورد. این صندلی زیبا با یک پشتی کوتاه طراحی شده که ظاهری خاص و مینیمال به آن بخشیده است. استراکچر چوبی این صندلی در همراهی با بالشتک پارچه ای نشیمن، جلوه ای خاص به صندلی ایویا بخشیده است. از این صندلی مدرن و زیبا می توان به عنوان صندلی غذاخوری در آشپزخانه های خانگی نیز استفاده کرد.

صندلی الیو جهانتاب

صندلی الیو از جمله شیک ترین محصولات رستورانی جهانتاب به شمار می آید. در این صندلی مدرن اتصالات فلزی با ظرافت خاصی اجرا شده اند. دسته های چوبی صندلی در کنار بالشت های پارچه ای، جلوه ای خاص و جذاب به صندلی ناهارخوری الیو بخشیده اند.

صندلی ناهارخوری بیتل

صندلی بیتل نمونه ای دیگر از صندلی های پرفروش جهانتاب است که از سبک مدرن برای جلوه های ظاهری خود بهره مند شده است. این صندلی مینیمال دارای ظاهری ساده و کارآیی بسیار بالایی است. از صندلی بیتل برای استفاده در فضای باز، محیط های رستوانی و تجهیز کافه استفاده می شود.

سخن پایانی

جهانتاب از جمله موفق ترین برندها در ساخت صندلی های ناهارخوری و فضای باز است. این شرکت توانسته با ارائه محصولات خلاقانه و مدرن، سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد. صندلی های فضای باز جهانتاب از مقاومت کافی برای قرارگیری در محیط بالکن و تراس برخوردار هستند. این صندلی ها با وجود سادگی، بسیار زیبا و شیک جلوه می کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.