بهترین راه خرید و سرمایه گذاری در دوج کوین

هر ارز مجازی دوران اوج و فرود خود را دارد و در دنیای امروز، خرید دوج کوین از صرافی بهترین گزینه پیش روی علاقه مندان به سرمایه گذاری در توکن ها محسوب می شود. این ارز در ماه های اخیر پیشرفت قابل توجهی داشته و بسیاری از افراد حتی انسان های مشهور از جمله ایلان ماسک و مارک کوبان، اشتیاق خود را برای این پول مجازی ابراز کرده اند. این مسئله ارزش دوج کوین را در نیمه اول سال 2021 بیش از 7000 درصد افزایش داده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

حتی با وجود افت شدید قیمت ارز Doge در اواسط سال 2021 و نوسانات شدید قیمتی، همچنان یک گزینه محبوب در میان انواع ارز دیجیتال به حساب می آید. اگر قصد دارید از نحوه خرید آن آگاهی یابید، این مقاله می تواند در این خصوص به شما کمک کند.

نحوه خرید دوج کوین از صرافی های مجاز

ابتدا باید در نظر بگیرید که قصد دارید چه مقداری برای این توکن سرمایه گذاری کنید. اگرچه داستان های متعددی از افراد مختلف شنیده می شود که نشان می دهند با وجود سرمایه گذاری مبالغ ناچیز در دوج اکنون میلیونر هستند؛ اما توصیه می کنیم شما در این خصوص محتاطانه عمل کنید. به این دلیل که سرمایه گذاری در کوینی که رمزنگاری می شود، خطرات و مشکلات بسیاری را در پی خواهد داشت. به علاوه خرید دوج کوین از صرافی غیرمعتبر و شناخته نشده، به دلیل عرضه نامحدود آن و بی ثبات بودنش، می تواند سرمایه شما را به خطر بیاندازد.

بنابراین به منظور جلوگیری از بروز این مشکل ابتدا یک صرافی مجاز و معتبر را بیابید و سپس معامله در بازار دوج کوین را شروع کنید. اگر این کار را انجام ندهید، عرضه این کوین به سرعت افزایش می ‌یابد و در نتیجه ارزش تمام سکه ‌های موجود در گردش با کاهش قابل توجهی مواجه می شود که نمونه آن را می توان در زمینه تورم استروئید مشاهده کرد. دلیل وقوع این مسئله این بود که یکی از سازندگان استروئید محدودیت عرضه آن را از بین برد و این کار باعث شد مردم نسبت به حفظ آن در درازمدت ناامید شوند. همین روند، کاهش قیمت این کوین را به همراه داشت.

این روند در تضاد کامل با سایر کوین های رمزنگاری شده مهم مانند بیت کوین است که روی تعداد سکه های صادر شده محدودیت دارند. به بیان دیگر وجود محدودیت در تعداد بلاک چین مزبور باعث می شود قیمت آن ثابت بماند که این موضوع به سکه ها کمک می کند ارزش خود را حفظ کنند. بنابراین هنگام تصمیم گیری برای میزان سرمایه گذاری بر روی خرید دوج کوین از صرافی، باید موارد مختلف از جمله وضعیت مالی کلی، سبد سرمایه گذاری و تحمل ریسک خود را در نظر بگیرید. کارشناسان به شما توصیه می کنند که برای معامله در بازار ارز دیجیتال همواره جوانب احتیاط را رعایت کنید و هیجان زده نشوید.

در مورد انتخاب یک صرافی مناسب مراقب باشید

در صورتی که قصد خرید دوج کوین را دارید، باید یک حساب در یک صرافی باز کنید؛ جایی که خریداران و فروشندگان برای مبادله بلاک چین با دلار ملاقات می ‌کنند. حتما برای انجام این کار به دنبال صرافی‌ های مجاز و معتبر باشید و هر جایی را انتخاب نکنید. مهمترین ویژگی های یک صرافی مناسب برای خرید دوج کوین عبارتند از:

داشتن پلتفرم ساده

یک مرکز مجاز برای این کار معمولا پلتفرمی ساده و دارای کاربری آسان را به مشتریان ارائه می ‌دهد و البته هزینه ‌های بیشتری دریافت می‌ کند. از سوی دیگر شما این امکان را دارید که از طریق برنامه ‌های سرمایه‌ گذاری مبتدی پسند، توکن مورد نظر خود را خریداری کنید. اما به خاطر داشته باشید که احتمال دارد این برنامه ها به شما اجازه انتقال سکه ‌های خود را در داخل برنامه ندهند.

امکان انتقال ایمن به کیف پول ها

برخی از سرمایه گذاران ترجیح می دهند توکن خود را به کیف پول های رمزنگاری جداگانه منتقل کنند تا از سکه های آن ها در برابر هکرها محافظت شود. برای انتقال امن به کیف پول پس از خرید دوج کوین از صرافی، باید به سراغ کارگزاری بروید که از کیف پول های ارز دیجیتال پشتیبانی می کند و حتی با استفاده از خدمات آن می توانید کل سرمایه خود را منتقل کنید.

اگرچه خرید دوج کوین از صرافی اخیرا بسیار محبوب شده، اما نمی توانید در تمامی مراکز خرید و فروش کوین، این کار را انجام دهید. بنابراین قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که صرافی مدنظر شما برای خرید این توکن در دسترس خواهد بود.

گزینه پرداخت مناسبی انتخاب کنید

قبل از اینکه بتوانید تجارت توکن Doge را استارت بزنید، باید پول را به حساب کارگزاری خود واریز کنید. در بیشتر موارد کارگزاری ها به شما امکان می دهند از یک حساب چک یا پس انداز، واریز پول را انجام دهید. برخی نیز حواله های سیمی و حواله پی پال را می پذیرند. به طور معمول، شما دسترسی فوری به بخشی از پول سپرده خود برای تجارت دارید. اگر مقدار زیادی پول واریز کرده‌ اید، ممکن است مجبور شوید چند روز منتظر بمانید تا انتقال وجه تسویه شود و بتوانید از کل سپرده استفاده کنید.

قیمت دوج کوین

قیمت ارز  DOGEنوسان بالایی را در سال گذشته میلادی تجربه کرد. اما در ماه های اخیر و به خصوص در پی حمایت برخی افراد مشهور از این توکن، نوسان قیمت آن کمتر از قبل شده و در نتیجه محبوبیت آن افزایش چشمگیری را تجربه کرده است. بنابراین در صورت تمایل برای سرمایه گذاری در این کوین، نگرانی زیادی نسبت به قیمت ارز  DOGE نخواهید داشت. البته شرط اصلی این مسئله، انتخاب یک مرکز کارگزاری دارای اعتبار بالا برای خرید دوج کوین از صرافی خواهد بود که از پیشینه مناسبی در این زمینه برخوردار باشد.

کلام آخر

خرید توکن های مختلف از مکان های غیر معتبر به احتمال بسیار زیاد باعث از دست رفتن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین اگر می خواهید نسبت به خرید دوج کوین از صرافی دارای مجوز اقدام کنید، می توانید از شرکت اوکی اکسچنج در این زمینه کمک بگیرید. همکاران ما در این شرکت که گروهی تشکیل شده از بهترین متخصصان و علاقمندان به حوزه بلاک چین هستند، آمادگی ارائه هر گونه اطلاعات مفید را به شما مشتریان گرامی دارند. تلاش ما در 5 سال فعالیتمان همواره بر این اساس استوار بوده که مشتری را در بالاترین حد ممکن راضی نگه داریم و نگرانی های افراد را درباره خطرات سرمایه گذاری در این حوزه از بین ببریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.