درآمد نجومی با آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی!!! – آموزشگاه برق و الکترونیک

یکی از مهارت‌های توسعه یافته و بشدت پولساز، در زمینه تعمیرات بردهای الکترونیکی می‌باشد. چرا که عرضه آن نسبت به تقاضای مردم بسیار کم است! و در کشورمان ایران افراد متخصص کمی در زمینه تعمیرات بردهای الکترونیک داریم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برد الکترونیکی چیست؟

در ابتدا لازم است تا با برد الکترونیکی آشنایی جزئی داشته باشید، برد الکترونیکی به قطعاتی از دستگاه گفته می‌شود که مشابه مغز انسان فعالیت می‌کند و داده های مختلف را پردازش و مدیریت می کند.

تمامی دستگاه های برقی از جمله تلوزیون ، لپ تاپ ، یخچال و… دارای برد الکترونیک می باشند. و خرابی این بردها نیاز به تعمیر این بخش دارد، که تعمیرکار برد الکترونیکی این کار را انجام می‌دهد.

بردهای الکترونیکی برای تعمیر لازم است از ساز و کار آن در مصرف کننده خبر داشته باشید. و سپس بعد از در آوردن آن باید ابتدا عیب یابی آن را انجام دهید، سپس آن را در صورت امکان تعمیر کرده و در نهایت باید قطعه را تعویض نمود.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی

در ابتدا را بدانید که بردهای الکترونیکی طیف وسیعی از تجهیزات برقی را شامل می‌شود، و فقط محدود به یک نوع تعمیرات نمی‌باشد. انواع تعمیرات برد الکترونیکی شامل موارد زیر می شود:

  • تعمیرات برد لوازم خانگی
  • تعمیرات برد درب اتوماتیک
  • تعمیرات برد لوازم پزشکی
  • تعمیرات برد اینورتر و تجهیزات برق صنعتی
  • و تعمیر برد سایر تجهیزات و دستگاه ها را شامل می‌شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری این مهارت پولساز شرکت در یک دوره آموزشی عملی هست. چکه با این کار شما در کمترین زمان بهترین نتیجه را دریافت خواهید کرد.

در چه دوره ای شرکت کنیم؟

آموزشگاه برق و الکترونیک با بیش از ده سال تجربه غنی در زمینه آموزش‌های برق الکترونیک توانسته هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار بکند.

همچنین یکی از دوره های پر مخاطب این آموزشگاه دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی است که این دوره به همراه تضمین یادگیری شما و همچنین دریافت مدرک معتبر همراه می‌باشد.

تلفن تماس آموزشگاه برق و الکترونیک:

02166426156 – 09053854159

آموزش تعمیرات برد الکترونیکی - آموزشگاه برق الکترونیک

مزیت های دوره تعمیرات برد آموزشگاه برق الکترونیک:

  1. دسترسی به آموزشگاه با مترو و BRT
  2. تضمین یادگیری هنرجویان
  3. پشتیبانی مادام العمر پس از دوره
  4. استفاده از اساتید خبره و با تجربه کشور
  5. ارائه مدرک معتبر تحت سازمان فنی حرفه ای

بازار کار و درآمد تعمیرات بردهای الکترونیکی

می دانیم که بردهای الکترونیکی تقریبا در اکثر لوازم برقی استفاده می شود و در نتیجه در صورت خرابی افراد به دنبال تعمیر برد آنها می‌روند. مطمئن باشید که اگر شما مهارت کافی را داشته باشید، درامد بالایی خواهید داشت.

 

از آنجایی که بازار که آن خوب هست درآمد نسبتا خوبی می تواند برای شما داشته باشد. البته بالا بودن مهارت و تجربه های شما نیز در افزایش درآمد شما موثر می باشد.

بردهای الکترونیکی همواره در حال برزو شدن و توسعه یافتن است. و این برای هر تعمیرکاری پوئن مثبت است که دانش و مهارت های خود را بروز نگه دارد و طبیعتا این افراد سهم بیشتری از بازار را در اختیار خواهند داشت.

www.amoozeshbarghelectronic.com – آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی با آموزشگاه برق و الکترونیک

سرمایه مورد نیاز برای تعمیرکار برد الکترونیکی

سرمایه مورد نیاز برای تعمیرات بردهای الکترونیکی  - آموزش برق الکترونیک

مهم ترین سرمایه شما در ابتدا داشتن مهارت و تخصص است که با شرکت در دوره آموزش تعمیرات برد آموزشگاه برق و الکترونیک می توانید، آن را کوتاه ترین زمان بیاموزید.

اگر در ابتدای راه هستید و به دنبال کسب تجربه بیشتر هستید توصیه میکنیم در یک شرکت تعمیراتی استخدام شوید و با دریافت حقوق ماهیانه کار خود را آغاز کنید.

در آینده می توانید یک مغازه برای خود اجاره یا رهن کنید و همچنین لازم است ابزار مورد نیاز شغل تعمیرات موبایل را تهیه کنید. که یک مجموعه ابزار آلات با کیفیت معمولی حدود 6 ملیون تومان برایتان هزینه خواهد داشت.

مشتریان تعمیرات برد کجا هستند؟

برای پاسخ به این سوال نمی‌توان یک جواب ثابت گفت چرا که تعمیرات برد دارای شاخه های مختلفی می باشد. برای تعمیرات تجهیزات پزشکی شما باید با بیمارستان ها و مهندسین پزشک در ارتباط باشید و همچنین برای بردهای کولر گازی و درب اتوماتیک لازم است به صورت سیار فعالیت کنید.

کلام آخر

ممنون از شما کاربران که تا انتهای مقاله درآمد نجومی با آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی با ما همراه بوده اید. برای دریافت مشاوره و تماس برای ثبت نام در دوره تعمیرات بردهای الکترونیک به وبسایت آموزشگاه برق و الکترونیک مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 نظرات
  1. محمد رضا می گوید

    آموزش بردهای الکترونیکی چه قیمت هست؟

  2. محمد می گوید

    محتوا عالی بود. دوره چه قیمت هست؟

  3. محمد می گوید

    عالی بود خسته نباشید.