راهنمای خرید کامپیوتر گیمینگ میان‌رده (1401)

اولین موضوع در انتخاب کیس گیمینگ اندازه آن است تا بتوان تمام سخت‌افزار‌های مورد نیاز را در آن گنجاند. قیمت کیس‌ گیمینگ متناسب با داشتن ورودی و خروجی میکروفون، خروجی هدفون، تعداد پورت‌ها، دیزاین و.. متفاوت است. به علت تنوع بالای محصولات موجود، نیاز به راهنمای خرید کیس گیمینگ در زمان بررسی گزینه‌های مختلف حس‌ می‌شود. در ادامه راهنمای خرید کیس گیمینگ میان‌رده ارائه شده‌است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دمای بالای قطعات؛ ضرورت تهویه، گردش هوا و سیستم خنک کننده سخت افزار‌ها آشکار‌ می‌کند. گزینه‌های زیر بر‌اساس بودجه میان‌رده معرفی شده‌اند که علاوه بر تامین نیاز استفاده روزمره از کامپیوتر، قابلیت اجرای بازی‌های جدید نسل نهم را هم خواهد‌ داشت.

سیستم گیمینگ اگزو جگوار

قدرت، سرعت بالا در اجرای بازی و طراحی منحصر به فرد این سیستم باعث شده به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های گیمینگ میان رده‌ای تبدیل شود و جایگاه خوبی در میان گیمر‌ها پیدا کند. برای اینکه بخواهید با هزینه‌ای معقول بهترین بازی‌ها را انجام دهید؛ پس برای خرید این محصول دست بجنبانید.

شاید از نظر رده در میان سیستم‌های میان رده قرار بگیرد. ولی در تولید آن از بهترین قطعات استفاده شده که چیزی از کیس‌های رده بالا کم ندارد. با خروجی بهترین تصاویر در این کیس، می‌توانید از بازی با آن لذت ببرید.

سیستم گیمینگ اگزو ونتوس

اگر قصد دارید سیستم میان رده‌ای خریداری کنید که هم قیمت خوبی دارد و هم از کیفیت خروجی خوبی برخوردار است، پیشنهاد می‌کنیم سیستم اگزوونتوس را تهیه کنید. این سیستم از کیفیت خوب hd و full hd برای ارائه تصاویر برخوردار است. جزء سیستم‌های مینی پرفورمنس بوده که نیاز افراد را با سیستم قوی خود برطرف می‌کند.

سیستم گیمینگ اگزو ایکس

به کار گیری بهترین قطعات در این سیستم کمک می‌کند بهترین کیفیت را برای خروجی تصاویر و اجرای بازی‌ها داشته باشید. اگزو ایکس یکی دیگر از سیستم‌های گیمینگ میان رده‌ای بوده که برای خرید از سایت اگزو پیشنهاد می‌شود.

ارائه تصاویر در کیفیت‌های بالا سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد. اگر شما هم قصد دارید قوی‌ترین بازی‌ها را بدون نیاز به کیس‌های رده بالا انجام دهید، این محصول را بخرید. بنابراین برای اجرای قوی‌ترین بازی‌ها نیز کاربرد دارد و مناسب است.

سیستم گیمینگ اگزو لایت

این کیس زیبای مشکی که محصول کمپانی مستر تک است، بدنه‌ای مقاوم دارد که در ساخت بدنه آن از استیل ‌ضد‌زنگ استفاده شده‌است. به‌علاوه، 6 فن ‌بر‌روی آن ‌پیش‌بینی شده‌است که در زمان خرید 2 فن از پیش نصب شده‌است و مابقی را‌ می‌توان در صورت نیاز نصب نمود.

کیس G200 مستر تک دارای پورت‌های USB 2.0، USB 3.30 و خروجی هدفون بوده و ابعاد آن برابر 483×400×205 ‌میلی‌متر است. نورپردازی جذاب LED با قابلیت تغییر رنگ بر زیبایی آن افزوده است. فضای دو هارد 5/3 اینچی و دو هارد 5/2 اینچی در آن لحاظ شده‌است. به‌علاوه، قابلیت نصب VGA را تا طول 380 ‌میلی‌متر دارد. پاور در پایین کیس در نظر گرفته شده‌است که فیلتر‌های بالا و پایین بدنه آن را در‌بر‌می‌گیرند.

سیستم گیمینگ اگزو پرایم

در کنار زیبایی چشم نواز این کیس با نمای سه بعدی‌اش، نورپردازی RGB، اتصالات کامل و بدنه مستحکم آن که از جنس فولاد است، در کنار قیمت مقرون به صرفه اش موجب آن را در‌میان گزینه‌های محبوب کیس‌های گیمینگ میان‌رده قرار‌ می‌دهد.

ابعاد آن 437×423×173 ‌میلی‌متر است. با اینکه فقط از دو فن 80 ‌میلی‌متری پشتیبانی‌ می‌کند، اما کانال‌های هواکش آن دفع حرارت را به خوبی انجام‌ می‌دهند. در هنگام خرید فقط فن جلویی نصب شده‌است و فن دوم باید جداگانه خریداری شود.

یک پورت USB 3.0، دو درگاه USB 2.0، کلید‌های پاور و ری‌استارت، جک‌های صوتی HD و دکمه تنظیم نورپردازی در این کیس لحاظ شده‌اند. کیس Ares 6830 از مادربرد‌های Micro ATX و Mini ITX پشتیبانی کرده و طول کارت گرافیک حداکثر 340 میلی‌متری در آن لحاظ شده‌است. ارتفاع خنک‌کننده آن تا 160 میلی‌متر درنظر گرفته‌شده‌است. همچنین، از دو هارد 5/3 اینچی و یک SSD 5/2 اینچی پشتیبانی کرده و منبع تغذیه آن در سقف نصب شده‌است.

سخن پایانی

کیس‌های گیمینگ بسته به پشتیبانی سیستم خنک‌کننده، تعداد پورت، خروجی هدفون، ورودی میکروفن، نورپردازی و وجود یا عدم وجود قاب شیشه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارند. راهنمای خرید کیس گیمینگ به انتخاب درست گزینه‌ای مقرون به‌صرفه و متناسب با سلیقه شما کمک می‌کند. شما می‌توانید هر یک از این محصولات را با مراجعه به وب سایت http://exo.ir با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.