مقایسه روش‌های مختلف افزایش فالوور فیک در اینستاگرام

امروزه کسب و کار های زیادی در اینستاگرام ایجاد شده و تعداد زیادی پیج بیزینسی از طریق اینستاگرام اقدام به کسب درآمد میکنند. هدفی که بین همه ی این پیج ها مشترک است افزایش تعداد فالوور هاست. تعدادی از پیج های برای افزایش فالوورهابشان دست به خرید فالوور فیک می زنند. با ما همراه باشید تا روش های مختلف افزایش فالوور فیک را برای شما شرح دهیم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چگونه فالوور فیک بگیریم؟

اینستاگرام یک بستر بسیار مناسب برای کسب و کار هاست. از آنجایی که افراد زیادی شاغل هستند و فرصت رفتن به بازار و خرید را ندارند ترجیح می دهند به صورت اینترنتی خرید کنند. اینستاگرام تبدیل به یک فرصتی شده تا افراد بتوانند برند خود را در سراسر ایران و یا حتی جهان به فروش برسانند. بنابراین حضور و فعالیت در اینستاگرام می تواند راهکار مناسبی برای افزایش فروش و درآمد شما باشد.

روش های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد یکی از روش ها استفاده از راه های ارگانیک است که این استراتژی های گرچه بسیار مهم هستند و رعایت کردن آنها بسیار ضروری است ولی زمان زیادی نیاز است تا با استفاده از روش های طبیعی بتوانید فالوور های خود را افزایش دهید. یکی از راه هایی که روند افزایش فالوور و فروش بیشتر را براش شما کوتاه تر می کند خرید فالوور فیک است که گزینه مناسبی برای کاربرانی است که در ابتدای راه هستند و فالوور کمی دارند. همچنین افرادی که تعداد فالوور بیشتری هم دارند می توانند با خرید فالوور فیک فروش خود را بیشتر کنند. برای خرید فالوور فیک چند راه وجو دارد:

خرید فالوور فیک از سایت

یکی از روش های افزایش تعداد فالوور های فیک خرید فالوور از سایت است. این روش یکی از ایمن ترین روش ها برای افزایش تعداد فالوور هاست. با خرید فالوور فیک از سایت فالوکمپ می توانید فالوورهای خود را به تعداد دلخواه افزایش دهید. فالوور هایی که از فالوکمپ خریداری می کنید نام کاربری، عکس پروفایل و بیوی مشخصی دارند. همچنین نحوه اضافه کردن فالوور ها به پیج به صورت تدریجی و مطابق با قوانین و الگوریتم اینستاگرام است. این روش نسبت به روش استفاده از ربات که در ادامه توضیح می دهیم بسیار ایمن تر است و نیازی به وارد کردن پسورد ندارد. بنابراین هیچ خطری امنیت پیج شما را تهدید نمی کند. همچنین فالوور ها ریزش ندارند و یا ریزش بسیار کمی دارند.

افزایش فالوور فیک با استفاده از ربات

ربات های زیادی وجود دارند که شما می توانید فالوور های فیک به صورت رایگان و یا پولی از آنها دریافت کنید. نحوه کار این ربات ها به این صورت است که شما مجبور به دریافت سکه در ربات هستید. راه ه های دریافت سکه هم این است که شما باید پیج هایی که توسط ربات پیشنهاد می شود را فالو کرده و یا لایک کنید. با افزایش فالوو و لایک سکه و امتیاز شما در ربات بالا تر رفته و با بالارفتن سکه می توانید از ربات درخواست فالوور و یا لایک بکنید. تعدادی از ربات ها به صورت رایگان این کار را انجام می دهند و تعدادی هم مبلغی از شما درخواست می کنند. که خب هر دوی این ها معایبی برای شما دارد. اول اینکه ریزش فالوور ها از طریق افزایش فالوور با ربات بسیار بالاست چرا که همه ی افرادی که در ربات فعالیت می کنند برای دریافت سکه و افزایش فالوور های خود این کار را انجام می دهند بنابراین اگر شخصی شما را فالو کرد برای افزایش بیشتر سکه است و بعد از مدتی که کار این افراد با ربات تمام شد شما را آنفالو می کنند و تعداد فالوور هایتان ریزش شدیدی پیدا می کند. یکی دیگر از غیب های استفاده از این ربات ها این است که طبق الگوریتم های اسنتاگرام استفاده از ربات ممنوع است و اگر متوجه استفاده شما از ربات شود شما را اکشن بلاک و شادوبن می کند. بنابراین شاید در کوتاه مدت ربات بتواند فالوور های شما را افزایش دهد ولی بعد از مدتی هم باعث ریزش فالوور هایتان شده و هم ممکن است توسط اینستاگرام شناسایی شوید.

مهم ترین عیب استفاده از ربا تاین است که تعدادی از ربات ها از شما درخواست پسوورد پیج می کنند که این امر می تواند امنیت پیج شما را بسیار به خطر بیندازد. تعداد دیگری از ربات ها درخواست پسورد نمی کنند ولی باز هم امنیت کافی را ندارند زیرا می توانند از طریق تاریخچه کروم به پسوورد پیج شما دسترسی پیدا کنند.

استفاده از سایت های رایگان برای افزایش فالوور فیک

تعدادی از سایت ها مانند سایت ig tools وجود دارند که به صورت رایگان به تعداد فالوور های شما اضافه می کنند ولی این روش هم معایب بسیاری دارد. این روش چون فالوورها را به صورت غیر اصولی و یکباره به پیج شما اضافه می کند اینستاگرام متوجه استفاده از فالوور فیک شده و این امر مخالف قوانین اینستاگرام بوده و شما را اکشن بلاک و شادوبن می کند.

سخن آخر

در این مقاله روش های مختلف برای افزایش فالوور فیک اینستاگرام را به شما عزیزان معرفی کردیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد. منتظر نظرات شما هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.