نکات قابل توجه هنگام خرید لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

همان‌طور که بدن انسان برای زنده ماندن و فعالیت کردن به اندام‌ها و سیستم‌های مختلف نیاز دارد، ماشین­ها هم از قطعات متعددی تشکیل شده‌اند که در کنار هم ساختار و عملکرد ماشین را شکل می‌دهند. تیبا، یک خودرو اقتصادی ایرانی است که هر چند وقت یک بار نیاز به سرویس کامل دارد تا قطعات فرسوده و معیوب آن تعویض گردند. از آن جایی که قیمت خودرو در ایران سیر صعودی دارد لذا می‌توان گفت که وسایل نقلیه به نوعی سرمایه محسوب می‌شوند و افراد بایستی در حفظ و نگهداری آن­ها کوشا باشند. هنگام خرید لوازم یدکی خودرو از یدک مارکت ایرانی یا خارجی، باید به یک سری نکات توجه کافی داشته باشید و قطعاتی را خریداری کنید که ضمن داشتن صرفه اقتصادی به عملکرد بالای خودروتان نیز کمک کنند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مؤلفه‌های مهم خرید لوازم یدکی تیبا ۲

تیبا دو یک خودرو سواری جمع و جور است که غالبا برای ترددهای شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته این بدان معنا نیست که افراد نمی‌توانند با این ماشین­ها به مسافرت‌های برون شهری بروند بلکه منظور این است محیط کاری اغلب آن‌ها شهرها هستند. برخی از نکاتی که در ادامه می‌آیند بدیهی و برخی دیگر تازه می‌باشند. اما نکته‌ی مهم سازمان‌دهی مطالب و جمع بندی نکات موجود است. پس در ادامه با ما همراه باشید.

شناخت اصولی خودروهای تیبا 2

شما زمانی که یک خودرویی را می‌خرید باید با ساختار و قابلیت‌های آن آشنا شوید. این آشنایی نه تنها در استفاده‌ی موثر از ماشین تاثیر می‌گذارد بلکه به هنگام تهیه‌ی انواع لوازم یدکی تیبا ۲ نیز به شما کمک می‌کند. ساده‌ترین راه شناخت نیز استفاده از دفترچه راهنمای خودرو است. از آن جایی که غالب افراد به این دفترچه دسترسی ندارند لذا شما می‌توانید به مقالاتی در رابطه با نقد و بررسی خودروهای تیبا مراجعه کنید. شماره قطعات، سری خودرو، برخی نکات متمایز کننده سری‌های مختلف تیبا دو، و نقاط ضعف و قدرت آن‌ها از جمله مؤلفه‌هایی هستند که باید بررسی شوند.

دستی یا اتوماتیک بودن گیربکس تیبا

گیربکس تیبا دو هم می‌تواند دستی و هم اتومات باشد. در واقع قطعاتی که در سیستم انتقال قدرت هر کدام از این نمونه‌ها وجود دارند کاملا متفاوت هستند. اگر افراد قطعات را جا به جا بخرند تنها پول خود را دور ریخته‌اند. زمانی که تعمیرکار بخواهد یک قطعه را خریداری و تعویض کند معمولا به این نکته توجه می‌کند اما اگر خودتان قصد خرید انواع لوازم یدکی تیبا ۲ برای گیربکس را دارید به این نکته توجه کافی داشته باشید.

شماره‌ی شناسایی وسیله‌ی نقلیه

فرقی نمی‌کند که خودرو شما اصالتا کجایی باشد چرا که معمولا پس از تولید، یک کد شناسایی برای آن تعریف شده است. این کد به شکل یک ردیف عدد می­باشد که تاریخ تولید (روز و ماه و سال) و شماره سفارش را در بر می‌گیرد. شماره­های شناسایی روی داشبورد، شیشه جلویی و برچسب‌های موجود بر خودرو درج می‌شوند.

خرید لوازم یدکی تیبا ۲ داخلی یا خارجی

اغلب افراد ترجیح می‌دهند که قطعات یدکی وارداتی را خریداری کنند. چرا که اطمینان بیشتری نسبت به کیفیت آن‌ها دارند. اما برخی از قطعات داخلی هم هستند که از کیفیت بالایی برخوردارند و خریداران می‌توانند با ضمانت، آن‌ها را برای خودروشان تهیه کنند. اگر فروشگاه مورد نظرتان معتبر باشد انواع محصولات داخلی و خارجی با کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌دارد.

شماره قطعات

شماره‌ی قطعه در هر نوع خریدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. دانستن شماره‌ی قطعاتی که تعویض دوره‌ای دارند به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ زحمتی قطعه‌ای کاملا متناسب با نوع خودرو خود خریداری نمایید. در خریدهای اینترنتی که شما امکان مشاهده‌ی مستقیم قطعات را ندارید این شماره‌ها هستند که ضامن تناسب قطعات خریداری شده با نوع خودروتان می‌شوند.

مشخص کردن نوع خرید

برای تهیه لوازم یدکی تیبا ۲ شما سه راه پیش رو دارید: 1- از یک مکانیک بخواهید خودش قطعات معیوب را تعویض کند. 2- از مغازه‌های فیزیکی و حضوری شهرتان قطعات را بخرید. 3- از فروشگاه اینترنتی یدک مارکت به آدرس yadakmarket.com خرید کنید. این که کدام روش را انتخاب می‌کنید کاملا منوط به شرایط و سلیقه‌ی شما می‌باشد. چرا که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایب مختلفی دارند. در نتیجه تنها نکته‌ای که می­توان به آن اتکا کرد میزان اعتبار فروشنده است.

خرید لوازم یدکی تیبا ۲ داخلی یا خارجی

انتخاب یک فروشگاه معتبر

هیچ چیز به اندازه‌ی یک فروشگاه تخصصی و یک فروشنده‌ی منصف نمی‌تواند خریداران را راضی نگه دارد. تخصصی کار کردن افراد یک مجموعه باعث می‌شود که کالاهای تقلبی به ویترین فروشگاه راه پیدا نکنند. اگرچه تشخیص اصالت کالا کار چندان راحتی نیست و کالاهای با اصالت، کیفیت و قیمت بالاتری دارند اما نکته‌ی مهم این است که قیمت قطعات نباید به شکل غیر منطقی زیاد باشد. لذا پیدا کردن یک فروشگاه مناسب را می‌توان مؤثرترین مؤلفه خرید لوازم یدکی تیبا ۱ و تیبا ۲ اصل و با قیمت مناسب دانست.

یدک مارکت یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که انواع  لوازم یدکی تیبا ۲ با کیفیت و اصل را باقیمت‌های مناسب تخفیف خورده ارائه می‌دهد.

فروش انواع لوازم یدکی تیبا ۲ هاچ بک در یدک مارکت

پس از ورود به سایت یدک مارکت و مراجعه به دسته بندی خودروهای سایپا، در زیر مجموعه تیبا دو هاچ بک، می‌توانید طیف وسیعی از قطعات بدنه، لوازم جلوبندی تیبا ۲ و مصرفی مورد نیاز خودروهای تیبا دو را ببینید. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • آبگیر شیشه جلو بیرونی تیبا ۲ (هاچ بک)
  • آچار چرخ تیبا ۲ (هاچ بک)
  • آینه بغل تاشو دستی چپ تیبا ۲ (هاچ بک)
  • استپ طاقچه عقب تیبا ۲ (هاچ بک)
  • و…

انتخاب یک فروشگاه معتبر

ویژگی‌های خرید لوازم یدکی تیبا ۲ از یدک مارکت

حال که یدک مارکت را به عنوان یک فروشگاه تخصصی و معتبر در حوزه خرید و فروش قطعات یدکی من جمله لوازم یدکی تیبا ۲ معرفی کردیم، بد نیست که به بررسی سایر ویژگی‌های این فروشگاه بپردازیم.

تضمین اصالت و کیفیت کالا در یدک مارکت

چه لوازم یدکی تیبا ۲ چه یک یخچال بزرگ ساید بای ساید، به هر حال هنگام خرید هر محصولی و از هر فروشگاهی مسئله تضمین اصالت و کیفیت انتظار به حقی است که مشتریان از تامین کنندگان دارند. به همین خاطر یدک مارکت کلیه‌ی قطعات موجود در فروشگاه خود را به لحاظ کیفیت و اصالت تضمین می‌کند و افراد می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت نسبت به مرجوع کردن قطعات اقدام نمایند.

بازگشت وجه پرداختی

اگر بنابر هر دلیل موجهی مجبور به مرجوع کردن قطعات شدید وجه پرداختیتان بدون هیچ کم و کاستی بازگردانده می‌شود. لذا مشتریان می‌توانند خیالشان از این بابت راحت باشد که به هیچ عنوان پولشان هدر نمی‌رود.

ارسال فوق سریع به سراسر کشور

سفارش‌ها پس از این که در سایت ثبت شدند بلافاصله پردازش و ارسال می‌شوند. با توجه به این که شهرهای مختلف در موقعیت‌های متفاوتی نسبت به تهران قرار دارند سرعت دلیوری سفارشات به شرح زیر می‌باشد.

مقصد زمان تحویل
تهران 2 ساعت
شهرستان‌های استان تهران 24 ساعت
سایر شهرستان‌های ایران 48 تا 72 ساعت

 

ارسال رایگان

سفارشات بالای دو میلیون تومان به شکل رایگان برای مشتری‌ها ارسال می‌شوند. لذا مشتریان می‌توانند به راحتی از قابلیت ارسال رایگان سفارشات استفاده نمایند.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.