طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی

طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت به مهارت ها و فعالیت هایی جهت ساختار صفر تا صد یک سایت گفته می شود. تمام این فعالیت ها توسط طراح سایت طبق یک برنامه ریزی به روی تصاویر، متون ها،  فایل های صوتی و فایل های تصویری انجام می گیرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مجموعه تبریز وب سایت  با پانزده سال سابقه در زمینه طراحی سایت در تبریز، سئو، بهینه سازی و افزایش بازدید سایت، آماده ارائه مشاوره در زمینه طراحی وب سایت و افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می باشد. ما با دانش خود در زمینه های کسب و کارهای اینترنتی مسیری امن و پر بازده برای مجموعه شما در نظر خواهیم گرفت. تجربه طراحی پلتفرم های گوناگون ازجمله وب سایت، اپلیکیشن و… منجر شده تا تجربیات خلاقانه، همراه با رعایت اصول و استاندارد ها مدنظر ما قرار گیرد.

تاریخچه طراحی وب سایت

تاریخچه طراحی سایت به سال 1999 بر می گردد که تیم برنزرلی، صفحه وب خود را برای اولین بار در چند پاراگراف و لینکی که به ایمیل خودش به صورت malito ایجاد شد را ، طراحی کرد. بدین گونه تیم برنزرلی به عنوان اولین طراح وب شناخته شد. و این رویداد از مهم ترین تحولات قرن 21 در عرصه ارتباطات است.

اهمیت طراحی سایت

امروزه هر کسب و کار آنلاین برای گسترش تجارت خود نیازمند یک وب سایت خوب است. وب سایت شما می تواند محور اصلی موفقیت تجارت شما یا دلیل شکست آن باشد. این عامل کاملا به توانایی تاثیر گذاری وب سایت شما برای مخاطب وابسته است. بنابراین داشتن یک وب سایت بدون دیده شدن توسط مشتریان کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نمیکند. از ویژگی های اهمیت طراحی سایت در کسب و کارتان می توان به صرفه جویی در زمان، معرفی محصولات و خدمات بدون داشتن محدودیت مکانی و زمانی نام برد.

انواع طراحی سایت

وب سایت‌های امروزی به دو گونه وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک دسته‌بندی می‌شوند.

طراحی سایت استاتیک

در طراحی سایت استاتیک، یک فایل متمایز به ازاء هر صفحه وب سایت روی سرور ذخیره می‌ شود و هر بار که این صفحه مورد نیاز باشد، عینا از سرور بازخوانی می‌ شود و برای کاربر نمایش داده می‌ شود. از مزایای این گونه طراحی سایت که در بیشتر تا سال ۲۰۱۵ محبوبیت داشت، آسانی طراحی صفحات استاتیک و امنیت بالای آن برای سرورهای آن دوره بود.

با ارائه سرورهای ارزان قیمت‌تر و بالا رفتن تکنولوژی امنیت سرور، کم کم این طراحی جای خود را به طراحی سایت داینامیک (پویا) داد. البته هنوز هم در تمام وب سایت‌های داینامیک، بخش‌هایی با طراحی استاتیک ایجاد می‌شوند و در واقع تمام وب سایت‌ها چند بخش استاتیک در طراحی خود دارند.

طراحی سایت داینامیک

صفحات داینامیک وب سایت به گونه‌ای طراحی می‌ شوند که خود صفحه ثابت، اما محتوای آن متغیر باشد. ساختار این صفحات توسط یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت‌های سمت سرور را فراوری می‌ کند، ایجاد می‌ شود.

در واقع محتوای چنین صفحاتی با توجه به جستجوی کاربر، ایجاد می‌ شوند. این بدان معنی است که محتوای صفحه به خودی خود روی سرور وجود ندارد و با فراخوانی چنین محتوایی از یک صفحه سایت داینامیک، این صفحه روی سرور ایجاد شده و برای کلاینت فرستاده می‌ شود.

در یک سایت داینامیک، صفحات معمولا محتوای مورد نیاز خود را از یک دیتابیس در Back-end فراخوانی می‌ کنند. هنگامی که صفحات داینامیک وب سایت برای اولین بار توسعه پیدا کردند. توسعه اولیه صفحات داینامیک وب مستقیما در زبان‌هایی مثل PHP، Perl یا ASP صورت می‌ گرفت.

مجموعه تبریز وب سایت آماده ارائه خدمات طراحی سایت فروشگاهی در تبریز می باشد.

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز - چیکاو

بازار کار طراحی سایت در تبریز

خوشبختانه شغل طراحی وب سایت در تبریز بستر مناسبی دارد و اگر طراح سایت بتواند تخصص های لازم را کسب نماید و در حرفه خود حرفی برای گفتن داشته باشد می‌تواند بهترین درآمد را کسب نماید.

طراحان صفحات وب سایت در تبریز که به صورت تخصصی صفحات وب را طراحی می کنند چندان زیاد نیست و راه برای کسانی که می‌خواهند در این حوزه پیشرفت چشمگیری داشته باشند بسیار مناسب و قابل ترقی می باشد.

طراحی سایت در تبریز بازارکار خوبی دارد و شما می توانید با یادگیری اصول طراحی سایت و داشتن رزومه کاری قوی درآمدی از ده میلیون به بالا داشته باشید.

بازار طراحی سایت در خارج از کشور نیز بسیار خوب است و شما می توانید بین ۷۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار درآمد داشته باشید. مهمترین چیزی که درآمد طراحی وب را تعیین می کند تخصص طراح سایت و تجربه و رزومه کاری طراح است.

طراحی وب سایت فروشگاهی

فروشگاه‌های اینترنتی روند رشد مناسبی را در نقطه به نقطه کشور آغاز کرده‌اند و شهر تبریز نیز از این قاعده مستثنا نیست. شاهد این هستیم که بر تعداد فروشگاه‌های اینترنتی در شهر تبریز اضافه شده و بسیاری از افراد به دنبال طراحی سایت فروشگاه برای کسب و کار خود می‌باشند.

در دنیای امروز اگر کسب و کارتان را نتوانید آنلاین کنید، نقشی در بازار رقابتی نخواهید داشت و سهم‌تان از بازار بسیار ناچیز خواهد بود.

طراحی وب سایت شرکتی

یکی از مکان‌هایی که معمولا به طراحی وب سایت حرفه‌ای نیاز دارند، شرکت‌ها می باشند. از آنجا که تبریز به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور شناخته می‌شود، شرکت های زیادی را در دل خود جای داده است و این شرکت ها برای نشان دادن خدمات خود نیاز به یک طراحی سایت حرفه ای خواهند داشت که چه و چه در سایر اقسا نقاط جهان بتوانند نام خود را بهتر جلوه دهند.

طراحی سایت شرکتی، به شرکت و مجموعه شما هویتی جدید و مناسب خواهد بخشید. شرکت‌ها به واسطه داشتن یک سایت مناسب که بتواند ارزش‌ها و محصولات آنها را به درستی به کاربران و مخاطبانشان نمایش دهد، می‌توانند رشد چشمگیری داشته باشند.

سئو چیست؟

سئو یا SEO (مخفف کلمات Search Engine Optimization) یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو از قبیل گوگل می باشد. به عبارت دیگر سئو یعنی انجام یک سری کارها بر روی سایت براساس فاکتورهای استاندارد موتورهای جستجو می باشد. با انجام این کارها باعث جذب بازدیدکنندگان بیشتر می شود. در مجموعه تبریز وب سایت خدمات سئو در تبریز برای رساندن سایت شما به صفحه اول گوگل بصورت تضمینی انجام می شود.

خدمات سئو

  • بررسی و آنالیز سایت و ارائه گزارش از وضعیت سایت
  • ارائه کلمات کلیدی در صنف کاری مربوطه
  • لیست کلمات پربازدید و مفید برای سایت
  • تعین میزان رقابت کلمات
  • بررسی رقبا در حوزه کاری و آنالیز قدرت رقبا
  • تولید محتوا یونیک
  • بهینه سازی در حوزه فعالیت سایت
  • بهینه سازی ساختار سایت
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • افزایش رتبه در موتورهای جستجو با لینک سازی تخصصی

سئو در تبریز - چیکاو

تاثیر سئو در وبسایت و برندینگ شما

با توجه به موارد گفته شده می توان به این نتیجه رسید که سئو تاثیر شگرفی نیز بر برندینگ شما دارد. برندینگ بخصوص در کسب و کارهای بزرگ که بازار هدف مشخصی دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. شناساندن برندینگ به گوگل و تاثیر آن در کوتاه مدت بر کسب و کار شما بدون شک سبب شگفتی می باشد!

بهترین ابزار برای افزایش اعتبار یک برند در فضای مجازی، بی شک سئو است. سئو میتواند نام شما را به کلمات کلیدی مد نظر گره زده و در نتیجه گوگل شما را با کلماتی که نیاز دارید بشناسد.

مجموعه تبریز وب سایت آماده ارائه خدمات سئو در تبریز به کلیه وب سایت های شرکتی و فروشگاهی می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.