راهنمای ریموت کنترل کولر گازی اجنرال (ogeneral)

هر محصولی نحوه ی استفاده ی متفاوت از یکدیگر را دارند. بعضی از کاربران نحوه ی استفاده از محصول خریداری شده را ندارند. اگر فرد استفاده های لازم را نداند اینگونه به دستگاه آسیب های جدی وارد می کند. با توجه به چنین موضوعی شرکت های سازنده کولر گازی داخل بسته بندی های محصولات خود دفترچه راهنما قرار می دهند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این دفترچه آموزش های لازم و طریقه ی استفاده را به کاربر آموزش می دهد. کولر گازی 12000 به دلیل این که دو منظوره هستند باید بدانیم چگونه از آن ها استفاده کنیم.

دو منظوره یعنی برای گرمایش و سرمایش مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول به همراه خود یک ریموت یا کنترل دارد که تنظیمات را انجام می دهد. اما فرد باید طرز استفاده از کنترل را بداند. به طور موال هر دکمه ای که بر روی این ریموت است برای تنظیم بخش متفاوتی استفاده می شود. فرد با استفاده از این ریموت به طور کامل می تواند بر کولر خود مسلط باشد. تیم ما در این گفت و گو تنظیمات مربوط به کولر توسط کنترل را به شما عزیزان آموزش می دهیم.

تنظیمات کولر گازی اجنرال

کولر گازی اجنرال تنظیمات بسیار آسان و لذتی بخشی دارد. اما کاربران به هنگام تهیه ی آن باز هم آموزش های لازمه را احتیاج دارند. این کولر همانند سایر دارای ریموت کنترل شبیه بوده اما برخی از دکمه و تنظیمات آن فرق دارد. تمام تنظیمات خاموش و روشن کردن، تغییر جهت وزش باد و… توسط این کنترل امکان‌پذیر است.

این ریموت بدنه ای به رنگ سفید و از جنس پلاستیک دارد. شکل آن نیز مستطیلی بوده و بسیار خوش دست طراحی شده است. یک صفحه دیجیتال در بالاترین قسمت دارد که تنظیمات را به نمایش می گذارد. این ریموت کلا دارای 14 دکمه بوده که دو تا از این دکمه ها دو منظوره هستند. دو منظوره به این معناست که برای دو حرکت متفاوت به کار می روند. این دکمه ها هر یک به نوعی نام گذاری شده اند که در ادامه همه را توضیح خواهیم داد.

آموزش ریموت کنترل کولر گازی اجنرال :

شما کاربران عزیز با مطالعه ی این مقاله تمام تنظیمات کولر گازی اجنرال را خواهید دانست. همچنین مانند یک فرد با سابقه کارایی تمام قسمت های آن را یاد می گیرید. 14 دکمه ی این ریموت استفاده ای آسان و دسترسی وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد.

دکمه ی 1 این کنترل STOP نام دارد که برای خاموش کردن دستگاه استفاده می شود. کلید بعدی نیز START بوده که جهت روشن کرد طراحی شده است. این دکمه به رنگ نارنجی و به صورت تکی بر روی کنترل طراحی شده است.

کلید 2 حالت خواب یا SLEEP است. وقتی که کولر گازی روشن و در حال کار باشد و حتی هنگام خاموشی این کلید کار خود را انجام می دهد. زمانی که فرد استراحت می کند با فشار دادن این دکمه چراغ TIMER به رنگ سبز نمایان شده و حالت خواب را فعال می کند. این حالت سبب می شود که در طول استراحت شما هوای اتاق بیش از حد گرم یا سرد نشود و حالتی متعادل را ایجاد کند.

اصلی ترین دکمه ی این ریموت که شماره 3 است MASTER CONTROL نام دارد. این دکمه 5 حالت مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. کاربر به دلخواه خود می تواند یکی از حالت ها را برای هوای محیط خود در نظر بگیرد. با فشار دکمه ی شماره 3 حالت ها نمایش داده می شوند. برای به اجرا در آوردن حالت مد نظر باید سه ثانیه کلید را فشار دهید. قابل گفتن است که حالت ها به ترتیب شامل : حالت خودکار (AUTO) ، سرد (COOL) ، خشک (DRY) ، باد زدن (FAN) ، گرما (HEAT) می باشند.

کلید 4 دکمه تنظیم دما (SET TEMP) می باشد. فرد توسط این کلید می تواند دمای اتاق را افزایش یا کاهش دهد. ترموستات این کولر بین 18 تا 30 درجه در نظر گرفته شده است. کاربر ترموستات را باید استاندارد تنظیم کند. اما متراژ و اندازه ی محیط در تنظیم درجه تاثیر زیادی ایجاد می کند. این دکمه تنها زمانی قابل استفاده است که فن خاموش باشد و کار نکند.

دکمه شماره 5 به خشک کن یا تهویه مطبوع ( COIL DRY ) معروف می باشد. این قابلیت برای از بین بردن میکروب و باکتری های داخل اتاق به کار می رود. با زدن این کلید به مدت 20 دقیقه کولر وظیفه ی خود را انجام می دهد سپس غیر فعال خواهد شد. گاهی اوقات فرد دوست دارد این عملکرد را متوقف یا شروع کند که توسط دکمه ی START/STOP امکان‌پذیر است. اما اگر بخواهید بیشتر از 20 دقیقه فرایند ادامه داشته باشد کلید 5 را دوباره فشار دهید.

فرستنده سیگنال (Signal Transmitter) توسط شماره 6 فعال می شود. این کلید عملیات فرستنده ها در هر دستگاه کنترل دیگر کار می کند.

برای تنظیم زمان نیز می توانید دکمه 7 به نام TIMER MODE را فشار دهید. گاهی اوقات دوست دارد برای زمان مشخصی کولر گازی را روشن کند. پس با استفاده از این قابلیت فرد زمان خود را تنظیم کرده و با زدن همین کاید آن را غیر فعال کند. به محض شروع این فرایند چراغ سبز بر روی صفحه نمایش روشن می شود.

کلید 8 به (+) / (-) معروفیت دارد. یعنی فرد با کلید + زمان را می تواند افزایش دهد. اما دکمه ی – زمان کار کردن کولر را کاهش می دهد.

دکمه کنترل فن FAN CONTROL با عدد 9 طراحی شده است. به کمک این کلید سرعت عملکرد فن به ترتیب تغییر می کند. این تغییرات مانند : اتوماتیک (AUTO) ، زیاد (HIGH) ، متوسط (MED) ، کم (LOW) ، خاموش (QUIET) می باشد.

عدد 10 برای تنظیمات یا همان SET تعبیه شده است. توسط این دکمه تمام تنظیمات مورد نیاز را نمایش داده و انجام می شود.

دکمه هدایت باد کولر SWING شماره 11 است. این دکمه هوای خارج شده از کولر را به سمت بالا و پایین پخش می کند. اگر سرعت فن کم یا خاموش شده باشد این عمل امکان‌پذیر نیست.

با شماره 12 دکمه تنظیم مجدد یا RESET انجام می شود. به محض فشار دادن این کلید تمام تنظیمات از بین رفته و دستگاه به حالت اول بر می گردد.

کلید 13 آزمایشی TEST RUN به حساب می آید. این دکمه تنها در حالت نصب کولر قابلیت استفاده را دارد. در غیر این صورت مشکلات جدی به وجود می آورد.

آخرین دکمه یا همان 14 تنظیم ساعت CLOCK ADJUST است. این کلید تنظیمات ساعت را افزایش یا کاهش می دهد.

وکیل یعقوبی
banilon.com
elecraservice
لوازم خانگی بانه
ipserviceisfahan
tvcity.shop
banehentekhab.com
topfroosh
رخشاره

منبع مقاله:

فروشگاه کولر گازی بانه انتخاب (https://banehentekhab.com/)

فروشگاه کولر گازی تاپ فروش (https://topfroosh.com/product/air-treatment)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.