شماره وکیل پایه یک دادگستری در تهران

در حال حاضر با توجه به مشکلات زیاد خانواده ها و عدم اطلاع کافی از قوانین جاری و حاکم در مسائل خانواده نیاز به مشاوره با وکیل خانواده یکی از ضروریات می باشد زیرا حل مسائل حقوقی نیاز به تخصص و تجربه دارد بنابراین اگر به دنبال شماره وکیل پایه یک دادگستری می باشید گروه وکلای یعقوبی با دارا بودن وکلای با تجربه  در زمینه کلیه مسائل خانوادگی آماده ارائه خدمات به صورت تلفنی و حضوری می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

مشخصات تماس گروه وکلای یعقوبی

آدرس: تهران ،فلکه دوم صادقیه،مجتمع طلا،طبقه 5 ، واحد 4

  • تلفن: 02144974361
  • ایمیل: [email protected]
  • ساعات / روز کاری: شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 8 شب

اگر شما دنبال یک وکیل خانواده در تهران هستید ونیاز دارید از وکیل خانم پایه یک دادگستری مشاوره بگیرید با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید و از وکلا و کارشناسان ما مشاوره بگیرید. همچنین می توانید در ساعات اداری یا در ساعات غیر اداری در واتس آپ مشکلات و مسائل حقوقی خود را مطرح نمایید تا وکلای پایه یک و مشاوران متخصص ما در اسرع وقت به سوالات حقوقی شما به بهترین نحو پاسخ دهند.

نیاز به مشاوره با وکیل خانواده یک ضرورت می باشد زیرا برخی اشخاص مسائل و مشکلات خانواده را ساده پنداشته و با دفاع و یا دعوای نادرست و عدم اطلاعات کافی در دادگاه دچار ضررهای جبران ناپذیر می شوند زیرا حل مشکلات حقوقی خانواده تخصص و تجربه می خواهد و کسی جز وکیل پایه یک دادگستری نمیتواند به حل مسئله کمک کند.

حوزه تخصصی وکیل خانواده

دعاوی خانواده به دعاوی گفته می شود که در حوزه مسائل خانوادگی می باشد این حوزه دارای دعاویی مختلفی می باشد که ما در این قسمت به پرتکرارترین و مهم ترین آنها در محاکم می پردازیم.

یکی از این مسائل موضوع طلاق می باشد. در قانون ما طلاق ممکن است یکطرفه ( به درخواست زوج یا زوجه ) یا طلاق توافقی می باشد. توجه داشته باشید که در قانون ایران حق طلاق با مرد می باشد و طلاق با اراده می باشد و هر زمان که زوج اراده کند می تواند با پرداخت تمام حقوق مالی زوجه او را طلاق دهد و پس از طی تشریفات و تعیین تکلیف حقوق مالی زوجه ، مرد میتواند با مراجعه به دفترخانه طلاق تشریفات راجع به صیغه طلاق را اجرا نماید.

طلاق به درخواست زوجه، که جزو سخت‌ترین پرونده های خانواده می باشد زوجه برای طلاق باید دلایل و مدارک محکمه پسندی به دادگاه جهت احرازعسر و حرج  مانند خودداری یا عجز شوهر از پرداخت نفقه، اعتیاد شوهر، ضرب و شتم یا هرگونه سوء رفتار مستمر زوج و … ارائه دهد در غیر اینصورت دعوای او با شکست مواجه می شود  زیرا مطابق قانون حق طلاق با مرد است به همین دلیل زن باید ادله قابل استناد ارائه دهد که بتواند روند طلاق را برای خود آسان تر کند.

طلاق توافقی، به طلاقی گفته می شود که زوجین در اصل طلاق و کلیه حقوق مالی زوجه و نحوه پرداخت آن به توافق رسیده اند و با توافق زوجین روند دادرسی کوتاه میشود. در طلاق توافقی از نزاع و درگیری طرفین کاسته شده و وقت کمتری از آن‌ها در دادگاه تلف خواهد شد به همین دلیل این روزها یکی از ساده‌ترین و کم دردسرترین انواع طلاق می باشد ولی نکته قابل توجه این است که اگر یکی از زوجین اختلافی در خصوص مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت فرزندان داشته باشد امکان صدور رای توافقی وجود ندارد.

موضوع دیگر که در حوزه تخصصی وکیل خانواده است موضوع مهریه است. مهریه در هر صورت حق زن می باشد و اگر مرد نخواهد مهریه زن را پرداخت نماید، زن می تواند برای مطالبه مهریه خود اقدام نماید. به اجرا گذاشتن مهریه و روش توقیف و یا نحوه اقساط و پرداخت آن مراحل پیچده و طولانی دارد بنابراین برای حل مشکل باید  وکیل خوب را انتخاب نمود تا به بهترین نحو مشکلات خانواده را حل نماید.

حضانت فرزند

حضانت فرزند، یکی از موضوعات مهم و بعضا یکی از موارد بسیار دشوار و پیچیده در دعاوی خانواده است. به صورت کلی حضانت فرزند  تا سن 7 بر عهده مادر می باشد  و پس از آن در مورد فرزند دختر تا 9 سالگی با پدر و در مورد فرزند پسر تا 15 سالگی با پدر خواهد بود. موضوع سلب و لغو حضانت فرزند به دلیل عدم صلاحیت پدر یا مادر نیاز به تخصص دارد بنابراین، وکیل با تجربه در این حوزه با بررسی مدارک  میتواند کمک شایانی به شما بکند.

وکیل پایه یک دادگستری خانم فاطمه یعقوبی

وکیل پایه یک دادگستری شخصی می باشد که قدرت انجام و قبول پرونده ها را اعم از حقوقی و کیفری در محاکم دارد. وکیل دادگستری به شخصی گفته می شود که از طرف شخصی به واسطه قرارداد وکالت انجام کار موکل را در محاکم به جای موکل بر عهده می گیرد. مطابق ماده 656 قانون مدنی وکالت یک قراردادی می باشد که به موجب آن موکل، طرف دیگر را  برای انجام امری نایب خود قرار می دهد.

وکیل پایه یک کسی است که پس از گذراندن دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق، و متعاقب آن پس از قبولی در آزمون کانون وکلای دادگستری و پس از طی تشریفات و دریافت مجوزهای لازم و گذراندن دوره‌های کارآموزی در کانون‌های وکلا و اتیان سوگند، به عنوان وکیل پایه یک دادگستری نائل می شود.

بدون شک، وکیل دادگستری، به عنوان متخصصین علم حقوق، با ارائه نقطه نظرات خود بهتر از دیگران می توانند  به اشخاص در کلیه امور حقوقی موکل را هدایت نمایند، و ضمن کمک رسانی به افراد بر پایه دانش و تجربه فنی خویش، موکل را در یک دادرسی منصفانه کمک نمایند.

دخالت در امور حقوقی، امری تخصصی و نیازمند آموزش و کسب مهارتهای ویژه بوده و مباشرت در آن مستلزم تسلط بر علم حقوق که شامل آشنایی نسبت به مقررات و قوانین جاری کشور، اصول کلی حقوقی، و شناخت ساختار و سیستم قضایی و رویه دادگاهها می باشد و مباشرت اشخاص بدون مشاوره وکیل پایه یک دادگستری منجر به بروز مشکلات جدی برای افراد شود.

وکلا برای طرح و اقامه‌ی هر گونه دعوی و دفاع در محاکم اعم از کیفری یا حقوقی باید دارای پروانه‌ی معتبر باشند و پذیرش وکالت، غیر از وکلای دادگستری جز در مورد وکالت اتفاقی در محاکم مجوز قانونی ندارد.

شماره تلفن وکیل دادگستری

اگر به دنبال وکیل خانواده خوب هستید می توانید با گروه وکلای یعقوبی که دارای تیم های تخصصی در حوزه خانواده است تماس و در ابتدا از وکلای مجموعه ما مشاوره رایگان و تلفنی دریافت و برای رزرو وقت مشاوره حضوری اقدام کنید.

مجموعه ما شرایطی را فراهم کرده است که شما عزیزان در سر تاسر کشور در سریعترین زمان بتوانید در خصوص انواع دعاوی خانواده توسط شماره تماس های موجود مشاوره حقوقی مناسبی را از وکیل پایه یک دادگستری دریافت نمایید و یا پیگیری مشکلات حقوقی را به وکیل تخصصی بسپارید.

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل خانواده

  1. امکان ارتباط مستقیم با شماره وکیل دادگستری
  2. صرفه جویی در زمان و هزینه
  3. امکان بررسی اوراق از طریق اینترنت
  4. امکان لایحه نویسی و تنظیم دادخواست
  5. مشاوره تلفنی رایگان با وکیل
  6. مشاوره با وکیل خانم و آقای خانواده
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.