خرید آنلاین جدیدترین انواع گوشی موبایل

خرید گوشی به ویژه به صورت اینترنتی از جمله کار‌های پرچالشی است که زمان زیادی را باید صرف آن کرد. برای خرید گوشی چه به صورت اینترنتی و چه به صورت حضوری، باید فاکتور‌های مهمی را در نظر داشته و بررسی کنیم تا بتوانیم بهترین گزینه‌ ممکن را انتخاب و خریداری نماییم. از جمله این فاکتورها می‌توان به قیمت گوشی،‌ مدل گوشی، ‌برند گوشی، ‌امکانات و قابلیت‌های آن، گارانتی و ضمانت‌نامه عودت وجه و فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، اشاره کرد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

راه‌های خرید گوشی

برای خرید گوشی دو راه داریم: اول اینکه  به‌طور حضوری به مراکز فروش گوشی مراجعه کرده و به خرید گوشی بپردازیم. دوم اینکه گوشی را از فروشگاه‌های اینترنتی بخریم. برای خرید اینترنتی موبایل از سایت‌های خرید، باید به نکات مهمی توجه کرد. چراکه همه سایت‌های فروش گوشی معتبر نیستند و گاهاً برخی از آنها به فروش گوشی‌های فیک پرداخته و یا پس از واریز مبلغ، گوشی مورد نظر ارسال نمی‌شود.

مهم ترین موارد هنگام خرید گوشی به صورت اینترنتی

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری به فروش انواع و اقسام مدل‌های گوشی مشغول هستند که مسلما تمامی آن‌ها قابل اطمینان نیستند. از جمله مهم‌ترین مواردی که هنگام خرید گوشی به صورت اینترنتی، باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر است:

  • توجه به نماد الکترونیکی اعتبار: مهم‌ترین مسائلی که قبل از خرید از هر سایتی باید به آن توجه کنید، داشتن نماد الکترونیکی اعتبار است. چرا که اکثریت سایت‌هایی که این نماد را ندارند، قابل اطمینان نبوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در زمینه خرید گوشی، پیگیری قانونی دشوار‌تر خواهد بود.
  • بررسی نظرات مشتریان: بهتر است قبل از اینکه از سایتی خرید کنید، سری به بخش نظر‌ها زده و به مطالعه نظرات مشتریان سایت بپردازید.
  • توجه به درگاه امن پرداخت: از دیگر موارد مهمی که حین خرید اینترنتی باید به آن توجه کنید؛ داشتن درگاه پرداخت امن است.
  • توجه به پروتکل ssl: داشتن پروتکل SSL از جمله مواردی است که به پی‌ بردن اصالت و معتبر بودن سایت فروش موبایل، کمک می‌کند.
  • خرید قسطی: از آنجایی که اکثر گوشی‌هایی که در بازار ایران چه بصورت اینترنتی و چه بصورت حضوری عرضه می‌شود وارداتی هستند، با افزایش نرخ ارز، قیمت آن‌ها نیز به طور مستقیم افزایش می‌یابد. حال به دلیل افزایش نرخ ارز و به تبع آن افزایش قیمت گوشی بعضی از سایت‌های خرید گوشی و فروشگاه‌های اینترنتی، امکان خرید اقساطی را برای خریداران گوشی فراهم کرده‌اند‌. در این حالت خریداران باید یک چک یا سفته هنگام خرید گوشی ارائه دهند و سپس هرماه قسط‌های مشخص شده را بپردازند. امکان خرید اقساطی گوشی موبایل شامل اکثر برند‌های موجود در بازار از جمله گوشی سامسونگ، شیائومی و هواوی می‌شود.
  • توجه به قیمت گوشی: از جمله مهمترین فاکتور‌هایی است که هنگام خرید گوشی باید به آن توجه کنید و با توجه به بودجه خود به انتخاب گوشی مناسب بپردازید. مثلا اگر بودجه شما به برندهایی مثل آیفون و سامسونگ نمی‌رسد باید به خرید گوشی شیائومی، پوکو، ریلمی و یا اوپو فکر کنید.

داشتن ضمانت نامه: سعی کنید حتما از سایت‌هایی خرید کنید که ضمانت اصل بودن کالا را به شما داده و امکان مرجوع کردن و عودت وجه را داشته باشد.

جدیدترین انواع گوشی موبایل - چیکاو

در ادامه برای راهنمایی شما  به معرفی کوتاه چند برند گوشی که امکان خرید حضوری و اینترنتی آنها وجود دارد می‌پردازیم.

معرفی چند برند معروف از گوشی‌های تلفن همراه

  1. خرید گوشی آیفون یا اپل: شرکت اپل، توسط استیو جابز تاسیس شده است. این شرکت به تولید انواع محصولات الکترونیکی از جمله لپتاپ، کامپیوتر وگوشی می‌پردازد. معروف‌ترین محصول این شرکت، گوشی‌های آن است که به گوشی آیفون معروف هستند. قیمت گوشی‌های آیفون از همه برند‌های دیگر مانند سامسونگ،‌ شیائومی و هواوی بیشتر است. از جمله گوشی‌های این برند می‌توان به آیفون ۱۳پرومکس، آیفون sE ، آیفون ۱۱پرو مکس اشاره کرد. این برند گوشی با اینکه قیمت نسبتا بالایی دارد؛ اما جزو محبوب‌ترین گوشی‌ها هم در ایران و هم در جهان محسوب می‌شود. مسلما دغدغه افرادی که قصد خرید این برند را دارند اصل بودن آن است.
  2. خرید گوشی سامسونگ: برند سامسونگ جزو پرطرفدارترین گوشی‌ها بین ایرانیان است. چراکه این برند با توجه به امکاناتی که دارد به نسبت گوشی‌های آیفون از قیمت مناسب‌تری برخوردار است. همچنین برای خرید گوشی از این برند با توجه به قابلیت‌ها، امکانات، مشخصات و قیمت گزینه‌های بسیاری وجود دارد. در خرید گوشی سامسونگ نیز مسئله گارانتی بسیار مهم است. حتی با توجه به شرکت ارائه دهنده گارانتی موبایل، قیمت گوشی نیز گاهاً در سایت‌ها تغییر می‌کند. در خرید اینترنتی گوشی سامسونگ باید به سایت‌های معتبر که گوشی را با قیمت مصوب دولتی می‌فروشند اعتماد کرد.
  3. خرید گوشی شیائومی: شیائومی یک شرکت چینی است که به تولید گوشی و تبلت می‌پردازد، این برند در میان گوشی‌های میان‌رده‌ از محبوبیت و رتبه بالایی برخوردار است. برند شیائومی نیز مانند سامسونگ دارای تنوع بالا برای خریداران است.
  4. خرید گوشی هواوی: هواوی یک شرکت تولیدکننده موبایل چند ملیتی است. برای خرید گوشی هواوی در ایران باید از بین سایت‌های بسیاری که وجود دارند به سایتی که دارای نماد الکترونیک بوده و همچنین نمایندگی هواوی را دارد و ضمانت نامه پس از فروش ارائه می‌دهد، اعتماد کرد.

گوشی های 5g - چیکاو

گوشی های 5g با قیمت مناسب

با توجه به پیشرفتی که تکنولوژی و سرعت اینترنت در  سال‌های اخیر داشته،  گوشی‌های 5g که از سرعت بیشتری نسبت به گوشی‌های 4g برخوردار هستند به‌سرعت در بازار عرضه شدند. در ادامه می‌خواهیم به تعدادی از گوشی‌های 5g که دارای امکانات و کیفیت بالا و همچنین قیمت ارزانی هستد اشاره کنیم:

  • گوشی شیائومی پوکو X4 Pro 5g
  • گوشی سامسونگ گلکسی A33، دوسیم کارت
  • گوشی سامسونگ گلکسی A52s
  • گوشی شیائومی 12x
  • گوشی شیائومی Note 10 Pro 5g
  • شیائومی Poco F4 GT

اکثر گوشی‌های 5g  توسط شرکت سامسونگ تولید شده‌اند. بعد از سامسونگ شیائومی رتبه دوم فروش گوشی‌های 5g با ارزان‌ترین قیمت‌ها را دارد. بنابراین اگر قصد خرید گوشی، لوازم جانبی گوشی، لپ تاپ، هندزفری، هدفون، اسپیکر، فلش مموری، هارد اکسترنال، هارد ssd را به صورت اینترنتی دارید بهتر است به نکات فوق توجه کرده و از سایت‌های معتبر خرید کنید. فروشگاه اینترنتی هامیا علاوه بر تنوع بالای محصولات دیجیتال، دارای نماد الکترونیکی بوده و به شما این تضمین را می‌دهد که تمامی محصولات عرضه شده در این سایت اصل و اورجینال می‌باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات در زمینه گوشی‌های مختلف و خرید آنها به سایت فروشگاه اینترنتی هامیا به آدرس اینترنتی https://hamiya.shop/ مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 نظرات
  1. ناهید می گوید

    عالی، مرسی

  2. مجتبی می گوید

    اطلاعات خوبی دستگیرم شد جالب بود