ویژگی های تشک خوشخواب و طبی

تا به حال چند مرتبه روز خود را با کرختی آغاز کردید؟ یا بدن درد خود را به بد خوابیدن شب پیش ربط دادید؟ یا شاید مدت‌هاست که از کمر درد و گردن درد رنج می‌برید و نمی‌دانید علت آن چیست.تمامی اینها ممکن است تنها یک دلیل داشته باشد آن هم خوابیدن بر روی تشک نامناسب.مزیت تشک‌های طبی مرغوب به دیگر تشک‌ها، حذف درد بدن و هدیه خوابی پر از آرامش است. حتی اگر به علت‌های دیگری چون آرتروز و دیگر امراض از درد ستون فقرات رنج می‌برید این تشک‌ها تسکین دهنده درد شما خواهند بود به طوری که پزشکان ارتوپد نیز استفاده از تشک طبی را به بیماران خود توصیه می‌کنند.در تولید تشک‌های طبی از مواد اولیه و متریالی استفاده می‌شود که در زمان خواب از بدن و ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کنند. این تشک‌ها میزان نرمی و سفتی ایده‌الی دارند و فرد هر عادت خوابی که داشته باشد به شکل بدن در آمده و آسایش بیشتر را در زمان خواب برای او فراهم می‌کند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بهترین مارک تشک طبی ایرانی

تشک‌های طبی انواع مختلفی دارند که دلیل تنوع ‌آنها نوع مواد و شیوه ساخت آنهاست. کیفیت مدل‌های مختلف با یکدیگر متفاوت است اما در نهایت انتخاب یک مدل از میان تشک‌های طبی به سلامت بدن شما و عادت خوابتان بستگی دارد. به طور کلی می‌توان تشک طبی را به 5 دسته تقسیم کرد که شامل موارد زیر می‌شوند.

تشک فنری منفصل

تشک مموری فوم

تشک لتکس

تشک هیبریدی

تشک طبی فوم

اکثر افراد با تشک‌های فنری آشنایی کاملی دارند چرا که آنها قدمتی دیرینه در صنعت تشک داشته و جزو اولین و قدیمی‌ترین تشک‌های تخت به حساب می‌آمدند.بهترین مارک تشک طبی ایرانی تشک‌های فنری به روز شده، همچنان نیز در بازار به فروش می‌رسند اما تنها یک مدل را شامل نمی‌شوند و در دو دسته، تشک فنر متصل و تشک فنر منفصل وجود دارند.

مزایای استفاده از تشک طبی

امروزه تشک‌ طبی در میان مردم طرفداران بسیاری پیدا کرده است. تولید کنندگان این تشک‌ها برای پیشرفته‌تر شدن آن اقدامات زیادی انجام داده‌اند. ساختار تشک‌های طبی از فوم‌های ژله‌ای است که باعث جذب بیشتر گرما می‌شود. فــوم‌های ژله‌ای به کار رفته در تشک طبی اصل، باعث می‌شود که قالب بدن در سطح تشک قرار گیرد و باعث کم کردن فشار بر روی بدن می‌شود. تشک طبی وزن بدن را به طور یکنواخت برای توازن کامل و عدم فشار بر روی نواحی حساس کمر، شانه و همچنین گردن، پخش کرده و باعث خواب آرام می‌شود. این نوع تشک‌ها برای افرادی که بیماری‌های مفاصل و درد استخوان دارند طراحی شده و بر خلاف تشک‌های فنری، شکل خود را بعد از مدتی از دست نمی‌دهند.

 فــوم‌های محکم تعبیه شده در تشک طبی باعث تقویت عضلات کمر و حفظ ساختار اندام در هنگام خواب می‌شود. سفت بودن سطح تشک به گونه‌ای است که از ستون فقرات به خوبی محافظت می‌کند اما مانند سایر تشک‌ها قسمت‌های میانی بدن را در تشک فرو نمی‌برد. اگر تشک شما خیلی نرم باشد، قسمت میانی بدن شما در تشک فرو می رود و این امر منجر به خم شدن ستون فقرات و تغییر شکل به حالت غیر طبیعی و در نتیجه کمردرد می گردد. از آنجا که این تشک ها سطح سفت‌تری نسبت به تشک های معمولی دارند، برای افرادی که عادت به خوابیدن بر روی زمین هستند مناسب‌تر است.

میزان سفتی تشک بر کیفیت خواب افراد تاثیر می‌گذارد. میزان انعطاف مناسب در تشک بسته به نحوه خوابیدن شخص، قد و وزن او دارد. افرادی که به پهلو می خوابند و زیاد از پهلویی به پهلوی دیگر جابه جا می‌شوند، باید به دنبال تشک های نرم تری باشند. نحوه قرارگیری این افراد بر کاهش فشار بر ستون فقرات موثر بوده و بنابراین بهتر است که تشک بتواند شکل طبیعی بدن را به خود بگیرد.

خیلی از افراد گمان می کنند هرچه تشک سفت‌تر باشد طبی‌تر است. البته فرورفتگی یکسانی که در اثر وزن بدن روی تشک ایجاد می‌شود، ممکن است باعث تشدید کمردرد در افراد حساس شود. ولی صرف اینکه تشک سفت به پیشگیری از کمردرد کمک می کند، یا آن را از بین می برد، موضوعی است که از لحاظ علمی ثابت نشده است.برای رفع این مشکل، تشک‌های اسفنجی هوشمند ساخته شده که می تواند درست متناسب با شکل بدن فرو برود و به این ترتیب از فشار نامتناسب روی کمر جلوگیری کند.

ضرورت داشتن یک تشک خوشخواب 

تشک خوشخواب  از مهمترین لوازم هر خانه ای به شمار می رود که از دیدگاه علم پزشکی هم اهمیت زیادی دارد. اگر تشک غیراستاندارد و قدیمی استفاده می کنید امکان دارد به بیماری های عضلانی از جمله دیسک کمر دچار شوید.

ما در این مقاله قصد داریم نگاهی به نکاتی بیاندازیم که به شما کمک کند  تشک های خوشخواب ارزان قیمت را موقع خرید انتخاب کنید. 

سرویس خواب نیم دایره

سرویس های خواب  دو نفره را با هر اندازه و شکل و طرحی که تمایل داشته باشید می توانید تهیه کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این تخت دو نفره بر خلاف سایر تخت ها به صورت مستطیلی شکل طراحی و ساخته نشده است. در این سبک از طراحی پروسه تولید به سمت یک تخت خواب دایره ای شکل هدایت شده است. طراحی که این روزها بسیار با استقبال چشم گیری روبرو بوده است. این سبک از ایده پردازی به تبعیت از طراحی های مدرن اروپایی در اتاق خواب های ایرانی به وفور مشاهده می شود؛ زیرا نوع طراحی برای تخت و میز توالت با یک شکل متفاوت تری به نسبت سایر سرویس خواب های که به صورت رو ین تهیه می شوند دنبال شده است. دکوراسیون کردن رویه تخت با استفاده از یک تشک دایره ای شکل و چند بالشت و یک شال تخت به سادگی به انجام می رسد.

تخت های دو نفره و توصیه های نهایی

اگر قصد دارید برای اتاق خواب خود دست به ایده پردازی متفاوت بزنید با استفاده از سرویس خواب های معرفی شده این مهم برای شما به راحتی دنبال می شود. شما می توانید سبک کلاسیک، مدرن و سلطنتی را با استفاده از سرویس خواب های بسیار لوکس و با کیفیت دنبال کنید. همچنین اگر تم رنگی خاص نیز مد نظر شما است شما می توانید به طراحی با همان تم رنگی ایده پردازی خود را شکل دهید. تم رنگی سفید، مشکی، قهوه ای یا هر رنگ دیگری که مد نظر شما است با استفاده از تخت های ارائه شده به انجام می رسد. در نهایت شما می توانید علاوه بر تم رنگی و سبک چیدمان شکل ظاهری تخت خواب خود را نیز متفاوت تر از حالت روتین انتخاب کنید. تخت های دایره ای شکل انتخاب مناسبی برای ایده پردازی های متفاوت برای شما محسوب می شوند. امید است راهنمایی های ارائه شده به جهت انتخاب یک سرویس خواب منحصر به فرد به شما کمک کرده باشد.

فروشگاه کالای خواب مهد تشک

مهد تشک امکانات لازم جهت ارسال سفارش شما در ۱ روز کاری را دارا می باشند. در این فروشگاه میتوانید لیست قیمت تشک خوشخواب، تشک طبی ،سرویس خواب و … را با توضیحات کامل مشاهده کرده و محصولات را با هم مقایسه نمایید.و در نهایت خرید مورد نیاز خود را انجام دهید.

https://mahdetoshak.com

اطلاعات تماس شرکت :

تلفن تماس  88497768 – 88497746:

همراه : 09362041645

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.