8 کالای محبوب برای فروش در اینستاگرام در سال 1401

امروزه تب و تاب شروع کسب‌وکار خانگی میان مردم بالا گرفته است و هر کسی در آرزوی شروع کاری جدید برای کسب درآمد است. تکنولوژی هم به کمک ما آمده است و با ساده‌تر کردن بسیاری از مراحلِ فرایند شروع کسب‌وکارهای خانگی تحقق این آرزو را ممکن کرده است. فقط لازم است که تصمیم بگیریم دوست داریم چه نوع خدمت یا محصولی را به مشتریان عرضه کنیم و با شناختِ دقیقِ نیازهای آنها به بازاری درست وارد شویم. یکی از بازارهای مورد توجه امروزه، شبکه‌های اجتماعی به ویژه اینستاگرام است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

اینستاگرام مثل یک نمایشگاه بزرگ بین‌المللی است که می‌توانیم به رایگان یک غرفه برای خود داشته باشیم و کالای‌مان را در آن به نمایش بگذاریم. برای اینکه در این نمایشگاه بزرگ فروش خوبی داشته باشیم باید چند نکته‌ی مهم را رعایت کنیم. از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیتِ فروش در اینستاگرام انتخاب درست کالایی است که قرار است به مشتریان عرضه کنیم. در ادامه‌ی این مطلب با محصولات پرفروش‌ در اینستاگرام آشنا می‌شویم تا اگر شما هم قصد شروع یک کسب‌وکار جدید در اینستاگرام را دارید بتوانید آگاهانه محصولتان را انتخاب کنید. با ما همراه باشید.

چه محصولاتی در اینستاگرام پرفروش هستند؟

برای شروع کسب‌وکار جدید باید اول به این سوال مهم پاسخ دهید که چه محصولی را می‌خواهید به دیگران عرضه کنید؟ اگر هنوز تصمیم نگرفته‌اید که چه کالایی را در اینستاگرام بفروشید پیشنهاد می‌کنیم این چند گزینه را حتما بررسی کنید.

فروش انواع پوشاک در اینستاگرام

در سال‌های گذشته توجه مردم به مد و فشن جلب شده است و می‌توان گفت امروزه اهمیت زیادی برای افراد با سلایق و فرهنگ‌های مختلف پیدا کرده است. اگر کمی در غرفه‌های نمایشگاه اینستاگرام بچرخید متوجه می‌شوید که بسیاری از این غرفه‌ها مربوط به فروش انواع لباس‌های اسپرت و مجلسی بدون هیچ محدودیتی است. پس ورود به این بازارِ محصولات پرفروش در اینستاگرام هم می‌تواند فروش بالای شما را تضمین کند و هم یک زنگ خطر باشد که شما با رقابت بالایی در این بازار مواجه هستید. اما با کمی تحقیق در زمینه‌ی روند تغییر بازار پوشاک متوجه می‌شوید که مد به سمت لباس‌های سنتی و دوستدار محیط زیست تغییر کرده است؛ پس به راحتی می‌توانید متناسب با نیاز جامعه‌ی امروز و عرضه‌ی پوشاک متفاوت فروش بالایی داشته باشید.

فروش طلا و جواهرات متمایز در اینستاگرام

زیورآلات هم ازجمله کالاهایی هستند که طرفداران بسیاری دارد. اگر دستی به هنر دارید و می‌توانید طراحی‌های خاصی برای طلا و جواهرات داشته باشید می‌توانید با اطمینان خاطر یک فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام راه‌اندازی کنید. امروزه افراد به دنبال داشتن زیورآلات با طراحی‌های خاص هستند و پیج‌های کاری در اینستاگرام فرصت خوبی است برای اینکه طلا و جواهرات مختلف را با طراحی مد نظر خود فرد به فروش برسانید. بنابراین یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام، طراحی و فروش زیورآلات خاص است.

فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در اینستاگرام

از آنجا که خانم‌ها مخاطبان اصلی در اینستاگرام هستند می‌توان به این نتیجه رسید که محصولات آرایشی و بهداشتی می‌تواند یکی از گزینه‌های انتخابی شما برای کسب‌وکار خانگی و جدید باشد. اما فراموش نکنید برندهای معروف و بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و شما برای فروش بیشتر در این فضا باید به دنبال شخصی‌سازی محصولات خود باشید. اگر محصولات آرایشی و بهداشتی را به عنوان یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام بتوانید متناسب با نیاز مخاطبان خود شخصی‌سازی کنید و محصولات مختلف را در پکیج‌های متعدد عرضه کنید می‌توانید جایگاه مناسبی در این نمایشگاه اینترنتی به دست آورید.

محصولات پوستی - رادیو کاوش

فروش محصولات مختلف مرتبط با سلامتی در اینستاگرام

سلامتی و نقش آن در زندگی بهتر بر همه‌ی ما آشکار شده است. به همین دلیل مردم در سبک زندگی خود به دنبال حفظ سلامتی هستند و فاکتورهای مختلفی را در ارتباط با آن رعایت می‌کنند. از آنجا که محدودیت‌های زیادی برای فروش دارو و مکمل‌ها وجود دارد می‌توانید به نوع دیگری در این زمینه فعالیت کنید. به عنوان مثال فروش نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های سالم و ارگانیک یا ارائه‌ی لوازم جانبی سبک زندگی و تناسب اندام می‌تواند به عنوان محصولات پرفروش در این زمینه باشد.

ارائه‌ی خدمات و محصولات تغییر دکوراسیون در اینستاگرام

یکی از تغییرات عمده در رفتار مصرف‌کنندگان توجه بیشتر به دکوراسیون خانه است. اگر در رشته معماری تحصیل کرده‌اید یا اطلاعات بالایی در این زمینه دارید می‌توانید با تولید و عرضه‌ی محصولات مختلفی که در دسته‌بندی محصولات دکوراسیون قرار می‌گیرد، فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کنید. این حوزه‌ی کاری می‌تواند در فضای پینترست نیز موفق باشد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از بازار پینترست غافل نشوید.

فروش محصولات متنوع تناسب اندام در اینستاگرام

در بالا گفتیم سلامتی و توجه به آن در سبک‌های زندگی مختلف جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و این می‌تواند به معنای بازار بزرگ برای ورود به آن باشد. چون افراد زیادی ورزش کردن در خانه را در اولویت فعالیت‌های روزانه خود قرار داده‌اند؛ می‌توانید انواع کالاهایی که برای ورزش به آن نیاز دارند مانند کفش ورزشی، لباس ورزشی، تشک یوگا و بسیاری دیگر را برای فروش انتخاب کنید.

خوراکی - چیکاو

فروش انواع خوراکی‌ها در اینستاگرام

می‌دانیم انواع غذاهای کنسروی و نیمه آماده توسط برندهای معروف تولید می‌شوند و قفسه‌های فروشگاه‌های سوپرمارکت پر از این نوع محصولات غذایی است. با وجود غذاهای کنسروی و فست فودی گرایش مردم به غذاهای خانگی بیشتر شده است چون معمولا در شلوغی‌های زندگی چندان فرصتی برای درست کردن خوراکی‌های خانگی ندارند. در نتیجه بازار فروش انواع خوراکی‌های خانگی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای افرادی باشد که به هنر آشپزی علاقه دارند. تولید انواع کیک و شیرینی خانگی، تنقلات سالم و خانگی می‌تواند در فضای اینستاگرام طرفداران بسیاری برای خود داشته باشد.

فروش صنایع دستی مختلف در اینستاگرام

اگر دستی به هنر دارید و می‌توانید کالاهای مختلفی را تولید کنید، هیچ شکی به دل راه ندهید و همین الان یک صفحه‌ی کسب‌وکاری در اینستاگرام برای محصولات هنری خود درست کنید. فرقی ندارد که چه هنری دارید از بافت محصولات مکرومه گرفته تا عروسک‌های چوبی و مجسمه‌های دست‌ساز و هر چیزی که فکر کنید می‌تواند یکی از محصولات پرفروش در اینستاگرام باشد؛ به ویژه اگر این محصولات در جهت حفظ محیط‌زیست باشد.

پرداخت آنلاین را برای مشتریان خود راحت‌تر کنید

در بالا درباره‌ی محصولات پرفروش در اینستاگرام صحبت کردیم، در این بخش می‌خواهیم درباره‌ی اهمیت کیفیت خدماتی که به مشتریان خود در این فضا ارائه می‌دهید، صحبت کنیم. در قدیم رقابت بیشتر بر سر قیمت نهایی محصولات بود اما امروزه کسب‌وکارهای مختلف به دنبال داشتن مشتریان وفادار هستند. به همین دلیل کیفیت خدمات و حفظ ارتباط با مشتری پس از خرید اهمیت پیدا کرده است و صاحبان مشاغل مختلف سعی می‌کنند به روش‌های مختلف خریدی ساده و به یاد ماندنی را برای مشتریان ایجاد کنند.

اکنون همان‌طور که مردم وقت زیادی از طول روزشان را در فضای اینستاگرام می‌گذرانند، ترجیح می‌دهند با توجه به ویژگی‌های این شبکه‌ی اجتماعی خرید اینستاگرامی را جانشین دیگر مسیرهای خرید اینترنتی نمایند. اما در این زمینه نیز همچنان دغدغه‌ی یاد شده برقرار است و مسائلی همچون آموزش خرید اینستاگرام، نحوه‌ی خرید از اینستاگرام ، راه‌های پیگیری خرید از اینستاگرام و در نهایت شناخت راه‌های خرید امن از اینستاگرام اصلی‌ترین دغدغه‌های مصرف کنندگان در این زمینه به شمار می‌رود.

اگر فروشگاه اینترنتی در فضای اینستاگرام دارید می‌توانید برای ایجاد تمایز و اعتماد بیشتر در مخاطبانتان، از روش‌های پرداخت آنلاین به واسطه‌ی درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید. مزیت مهم در این روشِ پرداخت ساده شدن پرداخت اینترنتی از طریق ورود به لینک درگاه پرداخت است. در واقع شما می‌توانید لینک درگاه پرداخت خود را در بیو صفحه‌ی اینستاگرام‌‌تان قرار دهید و مشتری برای پرداخت فاکتور خرید خود وارد آن لینک شده و با اطمینان خاطر از حفظ امنیت اطلاعات بانکی خود پرداخت را انجام دهد.

به کمک درگاه پرداخت شما به عنوان صاحب کسب‌وکار اینترنتی مطمئن هستید که مشتری فاکتور خود را پرداخت کرده و امکان هیچ تقلبی در مرحله‌ی پرداخت وجود ندارد. از طرف دیگر هم مشتری با دیدن لینک درگاه پرداخت می‌تواند به اعتبار کسب‌وکار شما بیشتر اعتماد کند و با پرداخت در لحظه تصمیم به خرید خود را عملی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.