بهترین راه موجود برای ضبط تماس خودکار سامسونگ

مقدمه

ضبط تماس خودکار سامسونگ به فعالیت خاصی گفته می شود که در طی آن شما تماس خود را با یک فرد دیگر به طور کامل ضبط می کنید. راه هایی که امروز ما آنها را به شما معرفی میکنیم، فقط برای گوشی های سامسونگ بازدهی نداشته و شما با خیال راحت می توانید از آنها در دیگر موقعیت ها هم استفاده کنید. در نتیجه، اگر شما هم به دنبال یک راه سریع و قوی برای ضبط تماس خودکار سامسونگ هستید، ادامه مقاله امروز چیکاو را از دست ندهید.

آیا شما مجاز به انجام این کار هستید؟

این سوال برای خیلی از افراد به وجود می آید. مسلما ضبط تماس خودکار سامسونگ فعالیتی نیست که فقط مربوط به شما باشد. این فعالیت یک نفر دوم را نیز درگیر خود می کند. این امر بستگی به محل زندگی شما دارد. برخی از کشور هایی که در ضبط تماس خودکار سامسونگ سخت گیری می کنند، به حریم خصوصی کاربرام خود اهمیت خیلی زیادی می دهند. در برخی از کشورها ضبط تماس خودکار سامسونگ کاملا ممنوع است. اگر این قابلیت درون دستگاه سامسونگ شما وجود ندارد، به احتمال زیاد در منطقه زندگی شما این قابلیت به طور کامل بلاک شده است. متاسفانه اگر این قابلیت درون گوشی شما وجود نداشت، هیچ راهی برای ضبط تماس خودکار سامسونگ وجود ندارد. در عوض، شما می توانید از برنامه های سوم شخص استفاده کنید.

شما باید به این نکته تماس داشته باشید که مراحل موجود در آموزش ضبط تماس خودکار سامسونگ فقط برای ضبط تماس های تلفنی هستند. یعنی شما تماس های اینترنتی همچون تماس از برنامه های پیام رسان خارجی را نمی توانید ضبط کنید. همچنین توجه داشته باشید که به علت توجه به حریم خصوصی، از اندروید 9 به بعد شما نمی توانید از برنامه های سوم شخص استفاده کنید. این برنامه ها شما را مجبور می کنند که گوشی خود را روت کنید. البته این امر می تواند مشکلات مختلفی را برای شما به وجود بیاورد. این کار گارانتی گوشی را به طور کامل باطل می کند. در نتیجه، اگر گوشی شما پیش نیاز های مورد نظر را دارد، ادامه آموزش ضبط تماس خودکار سامسونگ را دنبال کنید.

پیش نیاز های اصلی ضبط تماس گوشی سامسونگ

حتما برای شما هم سوال پیش آمده که مهمترین و اصلی ترین پیش نیازهایی که برای ضبط تماس خودکار سامسونگ ما به آنها نیاز داریم کدامند؟ در پاسخ به این سوال و دیگر سوال های رایجی که حتما برای شما هم به وجود می آید، باید بگوییم که تقریبا اکثر گوشی های سامسونگ این قابلیت ویژه را دارند. مگر گوشی هایی که تحت شرایط خاص این ویژگی را ندارند. در نتیجه، اگر شما هم گوشی خود را بررسی کردید و این ویژگی را نیافتید، باید به دنبال روت کردن و دیگر برنامه های موجود باشید. برخی از شرکت های توسعه دهنده، می توانند از راه کار های خاصی برای انجام این کار استفاده کنند.

 پس، گاهی اوقات شما می توانید یک برنامه قوی را پیدا نمایید. ولی آموزشی که ما قصد ارائه آن را داریم به صورت مستقیم برای ضبط تماس گوشی موبایل سامسونگ به صورت اتوماتیک طراحی شده است. یعنی این قابلیت با نصب برنامه های خارجی صورت نمی گیرد. بلکه با استفاده از تنظیمات و امکانات خود سامسونگ شما می توانید این کار را انجام دهید.

آیا این آموزش برای دیگر برند های گوشی همراه هم کاربرد دارد؟

این سوال، شاید یکی از مهم ترین سوال هایی باشد که اکثر افراد از ما پرسیده اند. ضبط تماس گوشی سامسونگ همانطور که از اسمش پیداست برای گوشی های سامسونگ طراحی شده است و خیلی از سایر گوشی ها پشتیبانی نمی کند. البته، شما می توانید در منوی اصلی گوشی خود دنبال این تنظیمات و قسمت ها بگردید. چون ضبط تماس گوشی سامسونگ مخصوص گوشی سامسونگ است دلیل نمی شود که دیگر برند ها از این قابلیت استفاده نکرده باشند. مثلا سایر برند های تولید کننده تلفن همراه مثل شیائومی و هواوی یا وان پلاس می توانند از قابلیت ضبط تماس در گوشی موبایل خود استفاده کرده باشند.

به علت زیاد بودن برند ها، دقیقا نمی توان گفت که کدام یک از برند های تولید کننده از این فعالیت پشتیبانی کرده و کدام یک از برند های تولید کننده از این قابلیت به طور کامل پشتیبانی نمی کنند. ولی در کل اکثر گوشی های تولید شده توسط برند محبوب و شناخته شده سامسونگ، این قابلیت را داشته و شما با خیال راحت می توانید این مراحل را دنبال کنید. در نتیجه، در این مورد شما نباید نگرانی خاصی داشته باشید. فقط آموزش ضبط تماس گوشی سامسونگ ما را دنبال کنید و نتیجه نهایی را خودتان مشاهده کنید.

نحوه ضبط تماس خودکار سامسونگ

  • وارد برنامه تماس بر روی گوشی سامسونگ خود شوید.
  • بر روی سه نقطه بالای صفحه ضربه بزنید تا منوی اصلی برای شما باز شود. سپس وارد تنظیمات شوید و بر روی قسمت Record Calls کلیک کنید.

نحوه ضبط تماس خودکار سامسونگ - چیکاو

  • حال گزینه Auto record call را پیدا کنید و آن را باز کنید.
  • در این قسمت شما سه گزینه اصلی را پیدا می کنید. All calls, calls from unsaved numbers, calls from specific numbers. هر کدام از این گزینه ها برای یک کار خاص مناسب هستند. بر روی all calls کلیک کنید تا همه تماس های ورودی و خروجی گوشی شما ضبط شوند. خیلی راحت مراحل مورد نظر به اتمام رسید.

نحوه ضبط تماس دستی سامسونگ

اگر شما دوست ندارید تا همه تماس های خود را ضبط کنید و فقط به دنبال یک سری تماس های خاص هستید، خیلی راحت می توانید مراحل زیر را دنبال کنید. خوشبختانه گوشی های سامسونگ به شما این اجازه را می دهند که هر تماسی که دوست داشتید را به طور کامل ضبط کنید.

نحوه ضبط تماس دستی سامسونگ - چیکاو

دوباره وارد قسمت تماس های گوشی خود شوید و تماس را قبول کنید. اگر شما می توانید به یک نفر زنگ بزنید، خیلی راحت با آن فرد تماس بگیرید. بر روی سه نقطه بالای صفحه در قسمت تماس کلیک کنید و گزینه Record call را بزنید. این امر باعث می شود تا تماس شما به طور کامل ریکورد شود. البته، این امر به طرف مقابل شما خبر نمی دهد که شما در حال ضبط تماس او هستید. پس هیچ مشکل خاصی برای شما به وجود نخواهد آمد. شما با خیال راحت می توانید ضبط تماس خودکار سامسونگ یا ضبط تماس دستی سامسونگ را انجام دهید.

منبع makeuseof
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.