دستکش کار با کیفیت بالا: رادین ایمن

 دستان و انگشتان جز حیاتی ترین اعضای بدن هستند و مراقبت از آنها در هنگام کار کردن بسیار مهم است. هر کار و فعالیتی نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی دارد و دستکش ایمنی یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی بوده که در انواع مختلف به تولید رسیده است. دستکش کار انواع گوناگونی دارد که هر یک برای فعالیتی خاص در نظر گرفته شده اند. استفاده از دستکش کار مناسب با فعالیت مورد نظر بسیار مهم بوده و در صورتی که از دستکش نامناسب استفاده شود، نمی تواند حفاظت کاملی را از دستان ایجاد نماید. دستکش ایمنی باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و از مواد اولیه مرغوب تولید شده باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

رادین ایمن یکی از عرضه کنندگان بزرگ تجهیزات ایمنی می باشد که انواع این تجهیزات از جمله دستکش ایمنی، کفش ایمنی، عینک ایمنی، گوش گیر ، کلاه ایمنی، لباس کار و غیره را با بهترین کیفیت به فروش می رساند.

انتخاب دستکش کار مناسب

 برای انتخاب دستکش کار مناسب باید نوع فعالیت کاری را مورد نظر قرار دهید و مناسب با شغل مورد نظرتان این دستکش ها را تهیه کنید ، همچنین شرایط آب و هوایی در انجام فعالیت ها بسیار مهم است و در انتخاب دستکش ایمنی تاثیر گذار می باشد. دستکش ها می توانند بخش‌ های مختلف دست ها را محافظت کنند بنابراین محدوده‌ای از دستان که باید در حین کار از آن مراقبت شود در انتخاب دستکش ایمنی تاثیر گذار است، شما می توانید انواع دستکش ایمنی ساق بلند و یا دستکش ایمنی ساق کوتاه را انتخاب کنید. خطرات غیر منتظره در هر شغل باید شناسایی شود و با توجه به آن دستکش مناسب انتخاب گردد و به طور کلی دستکش ها را نمی‌توان برای هر فعالیتی مورد استفاده قرارداد به طور مثال دستکش کار باغبانی متفاوت از دستکش کار جوشکاری است و نمی‌توان به جای این دستکش از آن استفاده کرد. رادین ایمن با فروش مستقیم محصولاتش توانسته تجهیزات ایمنی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برساند که این تجهیزات ایمنی کاملاً استاندارد بوده و از متریال با کیفیت تهیه شده اند. برای تهیه انواع تجهیزات ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید و خرید خود را به صورت اینترنتی و مطمئن انجام دهید.

انواع دستکش کار

دستکش کار ضد اسید

دستکش ضد اسید یکی از انواع تجهیزات ایمنی است که برای محیط هایی که با مواد شیمیایی و اسید سر و کار دارند استفاده می‌شود. این دستکش ایمنی عمر بسیار طولانی دارد و از جنس مرغوب تهیه شده است.

دستکش کار ضد برق

 دستکش ایمنی ضد برق با توجه به نامش مناسب برای محیط هایی است که با برق سر و کار دارند بنابراین در صورتی که در محیط هایی هستید که در برابر جریان برق و الکتریسیته قرار دارد از دستکش ایمنی ضد برق استفاده کنید.پیش از استفاده از دستکش ایمنی، دقت داشته باشید که دستکش کاملاً خشک باشد تا ایمنی لازم فراهم گردد.

دستکش ایمنی نسوز

 دستکش ایمنی نسوز یکی از انواع تجهیزات ایمنی است در مواجهه با آتش و مواد اشتعال زا ، از آن استفاده می شود. یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از دستکش ایمنی نسوز ، سالم بودن و بدون عیب بودن این دستکش می باشد ، زیرا در صورتیکه  که ضد اشتغال نباشد، می تواند حوادث زیادی را ایجاد کند. از دستکش ایمنی در مقابل آتش و حرارت استفاده شده و بدین ترتیب دستان ما محافظت خواهند شد.

دستکش کار نخی

 دستکش ایمنی نخی از انواع دستکش هایی است که دارای مقاومت کمی بوده و برای مشاغلی که با خطرات کمتری روبرو هستند، می‌توان استفاده کرد و به طور کلی برای جابجایی لوازم و فعالیت های معمولی و بی خطر استفاده می شود. این دستکش ها عمر بسیار کوتاهی دارند.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش کار ضد برش همانطور که از نامش مشخص است در مقابل بریدگی بسیار مقاوم می باشد و ضد برش است. این دستکش از چندین لایه الیاف و لاتکس تشکیل شده و برای انواع فعالیت های کشاورزی، خدماتی و صنعتی مناسب بوده و این دستکش در مقابل لوازم برنده مقاوم می باشد.

دستکش کار جوشکاری

 دستکش‌ کار جوشکاری مناسب برای فعالیت های جوشکاری بوده و یکی از تجهیزات ایمنی را برای این مشاغل ایجاد می‌نماید. دستکش و عینک یکی از لازمه های شغل جوشکاری بوده و دستکش ایمنی در جوشکاری معمولاً ساق بلند است تا بتواند محافظت کاملی را از دستان ایجاد کند. دستکش ها از جنس چرم دو لایه بوده و در سایز های مختلف به تولید می‌رسند.

فروش انواع دستکش ایمنی

 دستکش های ایمنی از ضروری ترین لوازم و تجهیزات ایمنی می باشند و با توجه به آمار بیش از ۶۰ درصد از آسیب ها در کار به دلیل عدم استفاده از دستکش کار بوده و به همین جهت استفاده از تجهیزات ایمنی به خصوص دستکش ایمنی بسیار ضروری می باشد.خطراتی که دستان را تهدید می‌کند مانند برق گرفتگی، تماس با مواد شیمیایی ،بریدگی، سوختگی و غیره با استفاده از پوشیدن دستکش ها می توان از آن جلوگیری کرد. توجه داشته باشید که در صورت استفاده نکردن از دستکش کار ممکن است صدمات جبران ناپذیری ایجاد شود.فروش دستکش ایمنی در انواع مختلف و مناسب با شغل های متفاوت توسط رادین ایمن به فروش می رسد و با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید انواع تجهیزات ایمنی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

خرید اینترنتی دستکش کار

رادین ایمن برای خدمات‌ گسترده تر وب سایت اختصاصی خود را در نظر گرفته و افراد و با مراجعه به سایت رادین ایمن می‌توانند انواع تجهیزات مورد نیاز خود را مناسب با شغل مورد نظر تهیه نمایند. تمامی تجهیزات ایمنی در این مجموعه با توجه به استانداردهای لازم به تولید رسیده و از متریال بسیار با کیفیت ساخته شده اند. برای خرید تجهیزات ایمنی مانند دستکش کار نیازی به مراجعه حضوری نبوده و از طریق سایت رادین ایمن میتوانید این تجهیزات ایمنی را خریداری نمایید.

خصوصیات یک دستکش ایمنی استاندارد و مناسب

  • مقاومت بالا در برابر ضربات مکانیکی
  • جلوگیری از جریان برق
  • مقاوم در برابر حرارت بالا
  • استفاده راحت از آن به هنگام کار کردن
  • ضربه گیری قوی
  • دوام بالا در مقابل مواد شیمیایی
  • ضد حساسیت
  • سبک و خوش دست
  • قیمت مناسب
  • انعطاف بالا
  • تهویه هوای مناسب

فروش دستکش کار با قیمت ارزان

 دستکش های کار از مواد پلیمری، بافت فلزی ،چرم، پنبه، پلاستیک ،کتان، پارچه و غیره به تولید می‌رسند و برای فعالیت‌ های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. بسیار مهم است که دستکش کاری که انتخاب می کنید دارای استاندارد های لازم باشد و بتواند از دستان محافظت کاملی را ایجاد کند. دستکش ایمنی باید ضد ارتعاش و ضربه باشد و در برابر ضربات مکانیکی و جریان برق و حرارت مقاوم باشد. ضد حساسیت بودن دستکش ایمنی بسیار مهم است همچنین با ایجاد تهویه هوای مناسب در دستکش از تعرق جلوگیری کند. از دیگر مواردی که در انتخاب دستکش کار باید آن را در نظر گرفت، انتخاب سایز مناسب با دست فرد مورد نظر می باشد تا فرد به هنگام فعالیت آزادی عمل لازم را داشته باشد. رادین ایمن یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکز فروش تجهیزات ایمنی در کشورمان است که با سابقه طولانی در این عرصه انواع تجهیزات ایمنی با کیفیت و استاندارد را به دست مصرف کنندگان می رساند و همچنین قیمت هایی در نظر گرفته شده برای این تجهیزات بسیار مناسب بوده و شما با ارزان ترین قیمت می توانید انواع لوازم کار را تهیه کنید.

https://radinimen.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.