دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس با کیفیت

دستگاه لیزر از راهکارهای مناسبی است که در حوزۀ پزشکی و زیبایی مورد استفاده قرار گرفته می شود. متخصصین توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا موفق به ساخت انواع دستگاه لیزر موهای زائد گردند. دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس از جمله دستگاه هایی است که در حوزۀ از بین بردن موهای زائد بدن به شمار می رود و از نسخه های جدید دستگاه های لیزر سوپرانو محسوب می شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس و کاربرد آن در امور زیبایی پوست و مو اشاره نمائیم. فروشگاه طاهر تاج لیزر به عنوان یکی از مراکز معروف و شناخته شده در زمینۀ فروش انواع دستگاه لیزر موهای زائد فعالیت دارد و قادر به تحویل سریع سفارشات مشتریان در تهران و شهرستان ها می باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

امروزه استفاده از تکنولوژی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس بهترین راهکار جهت از بین بردن دائمی موهای زائد بدن برای زنان و مردان می باشد. این دستگاه پیشرفته با استفاده از طیف آلما با قدرت و انعطاف پذیری بالا دارای قابلیت از بین بردن هر گونه موی زائد با ضخامت نازک و ضخیم بر روی هر طیف رنگ پوست می باشد. بدیهی است کاربرد دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را می توانید در اکثر کلینیک های تخصصی زیبایی پوست و مو در سطح جهانی و همچنین در ایران مشاهده نمائید. بدون شک بهره مندی از مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس روشی بالینی و کاملاً اثبات شده از سوی پزشکان متخصص پوست و مو در حوزۀ زیبایی می باشد.

نتایج بدست آمده از کاربرد دستگاه لیزر موهای زائد بسیار شگفت آور است چون اشعۀ تابش نور با عمق زیاد به قسمت فولیکول مو، باعث از بین رفتن موهای زائد می شود. البته نیاز به تکمیل دورۀ درمان از سوی فرد می باشد، در نتیجه تأثیرات قابل توجه دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس را در روند از بین بردن دائمی موهای زائد بدن مشاهده نمائید. پیشرفت فناوری روز به متخصصین کمک نموده تا با افزودن قابلیت های جدید به دستگاه لیزر پلاتینیوم، بتوانند شرایط را برای درمان بدون درد بیمار فراهم سازند. در واقع به دلیل نحوۀ عملکردی که این دستگاه لیزر دارد، تابش مستقیم اشعۀ لیزر بر روی پوست همراه با گرمای زیادی است که موجب درد و سوزش در ناحیۀ لیزر می گردد.

ویژگی های مهم دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس مجهز به سیستم خنک کننده می باشد. این دستگاه دارای قابلیت تابش لیزر با سه طول موج 808 نانومتر دایود، 755 نانومتر الکساندرایت و 1064 نانومتر ان دی یانگ با یک اپلیکاتور می باشد. به طور کلی با استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد با تکنولوژی روز به سهولت می توان فرآیند از بین بردن موهای زائد نازک و ضخیم را بدون درد و سوختگی بر روی سطح پوست انجام داد. استفاده از دستگاه های لیزر پیشرفته توانسته شرایط بهتری را جهت از بین بردن کامل موهای زائد فراهم آورد.

از ویژگی های مهم و اساسی دستگاه های لیزر موهای زائد همچون لیزر پلاتینیوم می توان به از بین بردن کلیۀ موهای زائد نازک و ضخیم بر روی پوست های روشن و تیره، ایمنی بالا از نواحی لیزر شده، دروان بدون درد و ایجاد حالت ماساژ، بدون نیاز به گذراندن دروۀ نقاهت، سرعت بالای درمان، اثرپذیری بالا، کاهش تعداد جلسات درمان و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به نحوۀ عملکرد و مشخصات فنی دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس می توانید با واحد فروش طاهر تاج لیزر تماس حاصل فرمائید. در این صورت می توانید آخرین قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس و دیگر دستگاه های پیشرفتۀ لیزر موهای زائد را استعلام نموده و جهت تجهیز نمودن کلینیک زیبایی پوست و مو با آسودگی خاطر سفارش دهید.

قدرت تابش لیزر توسط دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس به نحوی است که توسط ملانین به سرعت جذب می شود. امروزه به سهولت می توانید از چنین دستگاه های لیزری جهت از بین بردن دائمی موهای نازک و نرم روئیده شده در نواحی صورت، شکم، پشت کمر و … استفاده نمائید. با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس توانسته اند زمان درمان بیماران را کاهش دهند. از این رو افراد می توانند در هزینۀ لیزر صرفه جویی نمایند. این دستگاه مجهز به دو سیستم خنک کننده پوست با هوای سرد و اسپری کریوژن می باشد که در این صورت باعث کاهش درد فرد می گردد و فرد به سهولت می تواند هر یک از جلسات لیزر مو را تحمل نموده و به نتیجۀ بهتری دست پیدا کند. طراحی دستگاه های لیزر پلاتینیوم پلاس به نحوی است که توسط مجموعۀ FDA تأیید شده است و به هیچ عنوان دارای عارضۀ جانبی غیر قابل جبران نمی باشد.. به عبارتی حذف موهای زائد بدن را با کمترین درد و کاملاً مؤثر برای بیمار انجام می دهد.

در حال حاضر کلینیک های تخصصی زیبایی جهت ارائه بهترین خدمات در حوزۀ از بین بردن موهای زائد می توانند از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر اقدام به خرید پیشرفته ترین دستگاه های لیزر موهای زائد همچون دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس، دستگاه لیزر تیتانیوم، دستگاه لیزر دایود و … با برند معتبر نمایند. همانطور که می دانید با مشاهدۀ نتایج به دست آمده از تکنولوژی ساخت دستگاه های لیزر موهای زائد، بیش از گذشته کلینیک های زیبایی مجهز به چنین دستگاه هایی می باشند. بدین وسیله بتوانند رضایت مندی بیماران و مراجعه کنندگان به کلینیک را جلب نمایند.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس در ایران

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به برند، مدل، تکنولوژی دستگاه، نحوۀ عملکرد و در انتها هزینۀ ایاب و ذهاب حمل و نقل دستگاه اشاره نمود. دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس مجهز به سه طول موج است که با حداکثر قدرتی که دارد، به صورت عمیق بر روی فولیکول مو تأثیر می گذارد. بدین وسیله با هدف آناتومیکی می تواند ساقه مو، ریشه و پاپیلا را از بین ببرد و بدین وسیله تخریب نهایی فولیکول های مو را انجام می دهد. دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس مجهز به طول موج 1064 نانومتر یانگ می باشد و دارای قابلیت جذب پایین ملانین بوده و جهت پوست های تیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع طول موج برای دستگاه لیزر موهای زائد، قابلیت نفوذ عمیق به فولیکول مو را فراهم می سازد و جهت درمان مو مؤثر می باشد. از تکنولوژی دستگاه های لیزر پلاتینیوم پلاس می توان به حذف موهای زائد در نواحی مختلف بدن از جمله زیر بغل، صورت، ریش، نواحی شرمگاهی، ساق دست و پا و نواحی کمر اشاره نمود.

جهت سفارش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس با قیمت مناسب و کاملاً اورجینال همراه با گارانتی می توانید از طریق فروشگاه طاهر تاج لیزر اقدام نمائید. این مجموعۀ معتبر با سابقۀ درخشانی که در زمینۀ عرضۀ دستگاه های لیزر زیبایی دارد، توانسته شرایط مناسبی برای خرید دستگاه های لیزر موهای زائد را برای مدیران کلینیک های زیبایی پوست و مو فراهم نموده است. این مجموعۀ معتبر با امکاناتی که در اختیار دارد، قادر به فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس در شهرستان ها با ارسال فوری دستگاه درب محل با حداقل هزینۀ ایاب و ذهاب می باشد. مجموعۀ طاهر تاج لیزر همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان گرامی از سراسر کشور می باشند و متشکل از کادر فروش مجرب بوده و آمادۀ خدمات مشاوره ای در حوزۀ انتخاب و خرید مناسب ترین دستگاه لیزر موهای زائد به شما خریداران گرامی می باشند.

https://tahertajlaser.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.