سانیکس ارزانترین سایت خرید یوسی همراه با هدیه

خرید یوسی پابجی موبایل که ارز اختصاصی بازی پابجی موبایل می باشد در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات محدودیت هایی برای تهیه این محصول به وجود آمده که  در این مقاله انواع روش های تهیه یوسی پابجی موبایل را خدمتتان ارائه میدهیم لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پابجی موبایل پرطرفدارترین بازی در سبک بتل رویال و شوتر می‌باشد در حال حاضر نسخه پلتفرم موبایل بسیار در بین گیمرها رایج و محبوب می‌باشد . اگر از کاربران این بازی جذاب هستید حتماً تا حالا اقدام به خرید یوسی پابجی موبایل کردید اکثر کاربران به دنبال خرید یوسی ارزان و معتبر هستند چرا که یوسی از روش های چیت و تقلب باعث بن شدن بازی می شود چرا که بازی یک بازی آنلاین است و بلافاصله روش های تقلب شناسایی میشوند.

گوگل پلی استور

گوگل پلی استور بهترین و معتبر ترین روش برای خرید محصولات داخل بازی ارز داخل بازی و دیگر آیتم ها می باشد تا همین ۷ ماه پیش با یک سری ترفند های کوچک به راحتی می توانستیم تحریم های گوگل را دور زده و با خرید یک گیفت کارت گوگل پلی هر آیتمی که در بازی مدنظر داریم را خرید کنیم متاسفانه اخیرا تحریمی با نام تحریم کانتری برای کشورهایی از جمله ایران قرار داده شده که با وجود این تحریم تنها در زمانی که در کشور ریجن گیفت کارت باشید می توانید خرید کنید به عنوان مثال شما از یک گیفت کارت ۱۰ دلاری گوگل پلی تنها زمانی می توانید استفاده کنید که داخل کشور آمریکا باشید. این روش با فیلتر شکن هم قابل دور زدن نیست برای دور زدن این روش همیشه خریدتون همراه ریسک است چرا که هر روشی را هم که پیدا کنید باز هم گوگل متوجه و جلوی فعالیت شما را میگیرد و باعث میشود گیفت کارتی که خرید کردید بسته و دیگه قابل استفاده نباشد.

خرید گیفت کارت پابجی موبایل

پابجی موبایل برای ارز داخل بازی خود یعنی یوسی پابجی موبایل گیفت کارتهایی ارائه کرده از یک تا صد دلار که با قرار دادن آنها در سایت مقصد و همچنین وارد کردن آیدی عددی میتوانید مقدار یوسی خریداری شده را به بازی انتقال بدید این روش روش بسیار خوب و ایمنی می باشد چرا که خود پابجی ارائه کرده اما مشکلی که وجود دارد این است که شما برای تهیه این گیف کارت ها حتماً باید یک حساب دلاری داشته باشید و از آنجایی که شما برای داشتن یک حساب دلاری نیاز به واسطه هایی دارید این روش زیاد مقرون به صرفه نمی باشد چرا که هر چی واسطه بیشتر بشه هزینه شما هم بالاتر میرود و طوری میشود که یک محصول 1 دلاری براتون به اندازه 3 دلار و یا حتی بالاتر حساب میشود.

خرید از یک سایت معتبر داخلی

می‌شود گفت در حال حاضر بهترین سریع ترین و ایمن ترین روش برای خرید یوسی پابجی موبایل خرید از یک سایت فروش یوسی داخلی می باشد در این روش شما هیچ نگرانی از بابت تهیه دلار ارزان دور زدن تحریم ها شناسایی نشدن توسط گوگل پلی و … ندارید و کل بار مشکلات بر دوش سایت ارائه دهنده محصول است.

سانیکس ارزانترین قیمت ، ارسال آنی یوسی همراه با هدیه

ما این اطمینان را به کاربران می دهیم که با ارزانترین قیمت رقابتی ، همچنین سریعترین زمان ارسال در کمتر از ۱۰ دقیقه و همچنین پشتیبانی آنلاین جهت رفع مشکلات و سوالات کاربران با مدت زمان پاسخگویی در کمتر از ۳ دقیقه محصول مد نظرشان را دریافت کنند. کلیه ی محصولات از جمله یوسی پابجی موبایل از روشی کاملا قانونی تهیه و ارسال میشوند و هیچ جای نگرانی از بابت بن شدن بازی و … وجود ندارد.

برخی از سوالات کاربران

چگونه اعتماد کنیم

سایت دارای ۴ نماد اعتماد می باشد و همچنین درگاه های پرداخت معتبر زرین پال و آیدی پی و همچنین پشتیبانی آنلاین که هیچ جایی برای شک باقی نمی‌گذارد.

آیا برای خرید به جیمیل و رمز آن احتیاج هست

خیر ارسال یوسی تنها از طریق آیدی و نام در بازی انجام میشود این به این معناست که هیچ دسترسی به بازی شما وجود ندارد به گونه ای که در زمان ارسال یوسی شما میتوانید داخل بازی مشغول باشید و هیچ مشکلی برای اکانت پیش نخواهد آمد.

جهت رضایت بیشتر کاربران فروشگاه اینترنتی سانیکس دوبار در ماه علاوه بر تخفیف هایی که برای بسته ها وجود دارد کلیه بسته ها را همراه هدیه ارسال می کند تا کاربران رضایت بیشتری نسبت به خرید شان داشته باشند.

در صورت داشتن هرگونه سؤال در رابطه با خرید یوسی پابجی از فروشگاه می‌توانید باشماره 09396412950 تماس یا در واتس آپ پیام ارسال کنید تیم پشتیبانی سانیکس در کمتر از ۳ دقیقه پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود.

منبع : https://Sonics.ir/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.