صرافی هات بیت بهتر است یا صرافی کوینکس؟

 افرادی که در بازار ارز دیجیتال فعالیت دارند، همیشه به دنبال بهترین صرافی برای انجام معامله هستند. در این میان صرافی هات بیت یکی از شناخته شده ترین صرافی هایی است که می توان از آن برای معامله رمز ارزها استفاده کرد. اما این صرافی چه قابلیت های بیشتری نسبت به صرافی های دیگر دارد؟ آیا میان این صرافی با صرافی های دیگر همچون کوینکس تفاوتی وجود دارد؟ 

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

میان این دو صرافی تفاوت های بسیاری وجود دارد که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کنیم: 

  • هات بیت معمولا صرافی مناسبی برای خرید شت کوین ها است. در حالی که صرافی کوینکس بیشتر از ارزهای دیجیتال معتبر پشتیبانی می کند و شت کوین های کمی دارد. 
  • هات بیت دارای فیوچرز نیست در حالی که کوینکس از این قابلیت برخوردار است. 
  • امکانات کوینکس نسبت به هات بیشتر است و خدمات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. 
  • هات بیت از نظر امنیتی در شرایط عالی قرار ندارد و یکبار هک شده است. در حالی که کوینکس هک نشده و از امنیت بالایی برخوردار است. 
  • کاربران ایرانی از میان صرافی های معتبر همچون هات بیت، کوینکس و MXC بیشتر از کوینکس استفاده می کنند. زیرا این صرافی هیچ مشکلی با کاربران ایرانی برای انجام معاملات ندارد. 

مهمترین ویژگی های صرافی هات بیت چیست؟

هات بیت به عنوان یک پلتفرم بین المللی برای ترید رمز ارزها، فعالیت خود را از سال 2018 تاکنون آغاز نموده است. بیشتر کاربران این صرافی مردم چین، تایوان و آمریکا هستند. در حالی که دفتر اصلی آن در تایپه و شانگهای قرار دارد. این صرافی از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است، که منجر شده است تا بیشتر کاربران به جای ثبت نام MXC ترجیح دهند در این صرافی فعالیت داشته باشند. از جمله:

  1.     پشتیبانی از کیف پول نرم افزاری
  2.     تنوع بیش از 500 ارز دیجیتال برای معامله
  3.     دارای ابزار تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال مختلف
  4.     پشتیبانی از قراردادهای دائمی
  5.     ارائه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال برای کاربران
  6.     پشتیبانی از زبان های مختلف برای کاربران کشورهای مختلف
  7.     قابلیت درآمدزایی کاربران آن از سایت
  8.     و .

صرافی ارز دیجیتال هات بیت - چیکاو

جفت ارزهایی که صرافی کوینکس و هات بیت از آن پشتیبانی می کنند کدامند؟ 

هر سه صرافی MXC، کوینکس و هات بیت از برخی جفت ارزها پشتیبانی می کنند. کاربرانی که بر روی جفت ارزها سرمایه گذاری می کنند، لازم است پیش از ثبت نام MXC، ثبت نام در صرافی هات بیت و کوینکس با این جفت ارزها آشنا شوند. از نمونه جفت ارزهایی که می توان در کوینکس مورد معامله قرار داد باید به جفت ارزهای BTC/USDT، ETH/USDT، MATIC/USDT، SHIB/USDT، KDA/USDT، DOT/USDT و اشاره کنیم.

در حالی که هات بیت از جفت ارزهای دیگری همچون USDT، HTB، BTC، BHD، EOS و ATOM پشتیبانی می کند. این صرافی دائما لیست جفت ارزهای خود را تغییر داده و برخی از ارزهای جدید را به آن اضافه می کند. از این رو کاربرانی که با این صرافی اقدام به انجام معامله می نمایند، معمولا نسبت به صرافی های دیگر تجربه مطلوب تری به دست می آورند. 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.