آیفون تصویری تکنما از ارزان ترین تا گران ترین : تکنما شاپ

 آیفون تصویری تکنما جزو برترین درب باز کن های تصویری است که با کیفیت بالای خود و همچنین به کارگیری از تکنولوژی روز دنیا در ساخت مدل های جدید توانسته نظر بسیاری از فعالان صنعت ساختمان سازی را به خود جلب نماید. این درب باز کن تصویری برخی از امکانات به کار رفته در ساخت آیفون تصویری را خود ابداع نموده و جزو تکنولوژی های جدید و انحصاری این شرکت محسوب میشوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آیفون تصویری چه در بخش مانیتور و چه در بخش پنل در انواع مختلفی تولید شده است که هر یک نیز با قیمت های متفاوتی به فروش میرسند. در واقع هدف شرکت از تولید آیفون تصویری تکنما در انواع مختلف این است تا دست خریدار را با هر بودجه ای برای تهیه درب باز کن تصویری باز بگذارد و بر اساس بودجه بتواند مناسب ترین گزینه را سفارش دهد. البته آیفون تصویری تکنما در هر مدلی که باشد از کیفیت بالایی برخوردار است و اینگونه باید بگوییم که ارزان ترین مدل درب باز کن این شرکت با گران ترین مدل از لحاظ کیفی تفاوتی ندارد و با بهترین کیفیت و پس از تست های فراوان که بخش کنترل کیفی انجام میدهد راهی بازار میشوند. در ادامه به انواع آیفون تصویری تکنما که ارزان ، میان رده و گران تقسیم بندی میشوند اشاره خواهیم کرد.

آیفون تصویری تکنما سری D

یکی از انواع آیفون تصویری تکنما که در رده درب باز کن های ارزان قیمت قرار میگیرد سری D میباشد. آیفون تصویری تکنما سری D امکانات زیادی را در اختیار ندارد اما به گونه ای نیست که نتواند نظر شما را به خود جلب کند. در واقع شرکت برای کم کردن قیمت تمام شده آیفون تصویری تکنما سری D تعدادی از امکانات آن را که البته برای بسیاری از خریداران نیز اهمیت چندانی ندارد حذف کرده و با قیمت بسیار مناسبی به فروش میرسد. این آیفون تصویری ارزان در چهار مدل تولید میشود که دو مدل از آن عبارتند از D43 و D70 و دو مدل دیگر نیز D43M و D70M هستند. اما تفاوت میان سری D و DM چیست؟ تفاوت این دو به حافظه باز میگردد که سری DM به صورت حافظه خور طراحی شده است و میتوان عکس و فیلم را که به صورت دستی و یا خودکار ثبت میشود در حافظه آن ذخیره نمود. این سری از آیفون تصویری تک نما در دو سایز 4.3 و 7 اینچی تولید میشود.

آیفون تصویری تکنما سری C و سری E

آیفون تصویری تکنما سری C از پر فروش ترین و محبوب ترین درب بازکن های تکنما محسوب میگردد که جزو میان رده ها قرار میگیرد و چه از لحاظ کیفیت و چه امکانات کاملا راضی کننده است. آیفون تصویری تکنما سری C امکاناتی به مراتب بیشتر از سری D در اختیار دارد و این سری هم مانند سری قبلی در دو نوع مختلف تولید میشود. مدل های C43 و C70 از اولین درب باز کن های سری C محسوب میشوند که به صورت بدون حافظه تولید شدند که سایز آنها نیز به ترتیب 4.3 اینچ و 7 اینچ است. اما بعدها آیفون تصویری تکنما سری C به صورت حافظه خور نیز تولید شد که با نام های C43M و C70M راهی بازار شدند و می توانند عکس و فیلم ثبت شده را در خود ذخیره کنند. از انواع آیفون تصویری تکنما که مانند سری C جزو میان رده ها محسوب می شود آیفون تصویری سری E است. این مدل آیفون تصویری تک نما در دو مدل E43 و E70 تولید میشود و سایز آنها به ترتیب 4.3 اینچ و 7 اینچ است. اما آیفون تصویری سری E یک تفاوت با تمامی درب بازکن های تکنما دارد که آن هم حذف گوشی دهنی از آن است. همچنین این سری از قابلیت حافظه خور نیز پشتیبانی نمیکند. در رابطه با کاربرد این مدل باید بگوییم که برای شرکت ها و دفاتر بسیار مناسب است.

آیفون تصویری تکنما سری F

نوبتی هم که باشد باید به سری گران قیمت آیفون تصویری تکنما اشاره کنیم. این مدل از انواع آیفون تصویری گران قیمت محسوب میشود که صفحه نمایشی ده اینچی آن را فرا گرفته و جالب است بدانید که صفحه آن بر خلاف سه مدل قبلی کاملا لمسی است در صورتی که دیگر مدل ها تنها کلیدهای لمسی دارند. امکانات بسیار زیادی به آیفون تصویری تکنما سری F افزوده شده و همچنین صفحه نمایش ده اینچی باعث شده تا قیمتی به مراتب بالاتر پیدا کند. این سری آیفون تصویری تکنما را غول همه چیز تمام تکنما نیز می نامند و هر آنچه که از یک درب باز کن تصویری مدرن انتظار داشته باشید را خود جای داده است.

پنل آیفون تصویری تکنما

به مانیتورهای آیفون تصویری تکنما در مدل های ارزان قیمت ، میان رده و گران قیمت اشاره شد اما باید به پنل آیفون تصویری تکنما نیز که از اجزای جدا نشدنی درب باز کن محسوب میشود نیز اشاره کنیم. پنل آیفون تصویری تکنما متناسب با تعداد واحد های یک ساختمان تولید میشود و از پنل یک واحدی تا الی آخر را شامل میشود. پنل تکنما که برای ساختمان های تا 10 واحد مناسب را پنل نامبرینگ تکنما و پنل هایی که برای ساختمان های بالای ده واحد مناسب است را پنل کدینگ تکنما مینامند. هر یک از کلید ها و یا همان زنگ های پنل نامبرینگ تکنما مختص یک واحد است. اما پنل کدینگ تکنما این گونه نیست و با کد دهی میتوان با واحد مد نظر ارتباط برقرار نمود. پنل کدینگ و نامبرینگ تکنما هر دو در مدل های لمسی و کلیدی تولید میشوند که در این میان نوع کلیدی ارزان تر از نوع لمسی است. همچنین هر دو نوع پنل تکنما نیز با امکاناتی متنوع و یا بدون امکانات تولید میشوند که اگر امکانات کمی داشته باشند ارزان تر خواهند بود. امکانات پنل تکنما را میتوان باز کردن درب با کارت و پسورد بر شمرد. انواع آیفون تصویری تکنما را میتوانید در وب سایت فروشگاه تکنما شاپ ( نمایندگی محصولات تکنما ) مشاهده کنید.

خرید آیفون تصویری تکنما

برای خرید آیفون تصویری تکنما اگر بودجه برای شما اهمیت زیادی دارد و یا ساکنین به این موضوع حساسیت زیادی دارند پیشنهاد میکنیم تا سری D را انتخاب و خریداری کنید که قیمت بسیار مناسبی دارد و همانطور که گفته شد جزو سری ارزان محسوب میشود. اما اگر بودجه بیشتری را برای خرید آیفون تصویری تکنما کنار بگذارید سری C میتواند بهترین انتخاب باشد و با امکانات خوب خود شما را کاملا راضی خواهد کرد. سری E را بهتر است برای دفاتر و شرکت ها تهیه نمایید زیرا حذف گوشی دهنی ممکن است برای برخی از ساکنین قابل قبول نباشد. همچنین برای خرید آیفون تصویری تکنما اگر بودجه برای شما اهمیتی ندارد و از سویی به دنبال یک درب باز کن تصویری تمام عیار هستید پیشنهاد میکنیم سری F را خریداری کنید.

قیمت آیفون تصویری تکنما

قیمت آیفون تصویری تکنما متناسب با نیاز شما متغیر خواهد بود اما در هر صورت در مقایسه با برخی از برندهایی که از کشور های دیگر وارد شده اند قیمت بسیار مناسب تری دارد. قیمت آیفون تصویری تکنما متاثر از امکانات آن متفاوت خواهد بود اما سایز نمایشگر نیز در قیمت بی تاثیر نیست. انواع آیفون تصویری تکنما که سایز نمایشگر آنها بزرگتر است از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند. همچنین انتخاب پنل هایی که تمامی امکانات را در خود جای داده اند، هزینه ها را خواهد افزود.

https://taknamashop.com/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.