گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ به همراه ۲ تبلت آیپد جدید به زودی در بازار هند عرضه می شوند

اپل آماده می شود تا به زودی گوشی هوشمند اپل آیفون اس ای ۳ ( Apple iPhone SE 3) و دو آیپد جدید را در بازار هند عرضه کند. گفته می شود که این دستگاه‌ها از قبل برای آزمایش وارد این کشور شده‌اند. اگر شایعاتی که به صورت آنلاین منتشر می‌شوند درست باشد، اپل در حال حاضر سخت در حال کار روی یک آیفون اس ای مقرون به صرفه‌تر است. علاوه بر این، مدل ادعایی آیفون ممکن است در ماه مارس یا آوریل امسال (اسفند ماه ۱۴۰۰ تا اردیبهشت ماه ۱۴۰۱) به صورت رسمی عرضه شود. با این حال، گزارش های قبلی ادعا می کنند که آیفون اس ای ۳ اپل می تواند در نیمه دوم آوریل یا اوایل ماه مه (اردیبهشت تا خرداد ماه ۱۴۰۱) عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

همچنین، غول فناوری مستقر در کوپرتینویی ظاهراً در حال کار بر روی مدل‌های جدید تبلت آیپد خود است که می‌توانند در رویداد قریب‌الوقوع بهاری این شرکت معرفی شوند. شایعات از گمانه زنی ها در مورد محصولات آینده اپل دست نمی کشند. در نتیجه، اخیراً این دستگاه ها در معرض نشست های متعدد قرار گرفته اند. اکنون، یک خبر تازه ای فاش شده است که نشان می‌دهد آیفون اس ای ۳ اپل و مدل‌های جدید آیپد قرار است در بازار هند عرضه شوند.

بر اساس گزارش سایت معتبر 91mobiles، گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ به تازگی وارد کشور هند شده و دو مدل جدید تبلت آیپد این برند نیز در هند تحت آزمایش‌هایی قرار خواهند گرفت تا بتوانند مجوز عرضه در بازار این کشور را به دست آورند.

  • گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ اپل در هند معرفی شد

همان طور که انتظار می رفت، اپل همچنان در برنامه خود به دنبال عرضه ی گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳  و آیپدهای جدید این برند در بازار هند است. با این حال، به نظر می رسد که این غول فناوری در حال آماده سازی برای عرضه آیفون مقرون به صرفه، به زودی به بازار هند ورود خواهد کرد. علاوه بر این، منبع این خبر همچنین ادعا می کند که یک آیفون با شماره مدل A2784، A2783 و A2595 برای اخذ مجوز عرضه در بازار هند به این کشور وارد شده است.

گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ اپل در هند معرفی شد - چیکاو

علاوه بر این، این گزارش حاکی از آن است که دستگاه ذکر شده تاکنون چند آزمایش را در این کشور پشت سر خواهد گذاشت. همچنین، این سایت پیش بینی می کند که آیفون جدید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی و در حدود 300 دلار به فروش برسد تا بتواند نظر خریداران بسیاری را به سوی خود جلب کند زیرا در صورتی که قیمت این گوشی هوشمند اپل از این بازه ی قیمتی بسیار بالاتر باشد بدون شک در بازار این کشور به سختی می تواند با رقبای قدر چینی خود رقابت کرده و بازار را در ید اختیار خود بگیرد.

بنابراین اپل به این موضوع اندیشیده است که اگر می خواهد در بازار گوشی های هوشمند هند فروش بالایی را تجربه کند چاره ای جز این نخواهد داشت که بتواند گوشی هایی با برچسب قیمتی رقابتی و در حدود ۳۰۰ دلار را برای کاربران این کشور عرضه کند. بنابراین اپل تصمیم گرفته تا این گوشی بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه خود را با برچسب قیمتی تقریباً ۲۲۵۰۰ روپیه (در حدود ۳۰۰ دلار آمریکا) در بازار هند به فروش برساند. سایت بسیار معتبر 91mobiles حدس می‌زند که این گوشی می‌تواند با نام گوشی آیفون اس ای ۳ ( iPhone SE 3) عرضه شود.

  • گمانه زنی ها در مورد مدل های جدید گوشی هوشمند آیفون و تبلت آیپد اپل

طبق گزارش ها، گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ اپل یعنی دستگاه جدید این برند در داخل بدنه از تراشه بسیار جدید و قدرتمند بایونیک ای ۱۵ اپل (Apple A 15) قدرت خواهد گرفت که اپل همین پردازنده نسل جدید را در بطن آیفون های پرچمدار جدید ۲۰۲۱ خود یعنی گوشی های پرچمدار سری آیفون ۱۳ قرار داده است. بنابراین این گوشی از نظر قدرت چیزی از گوشی های پرچمدار جدید اپل کم نخواهد داشت. علاوه بر این، این گوشی احتمالاً پشتیبانی از شبکه 5جی را نیز ارائه می دهد. شاید تنها نکته ی منفی برای این گوشی، استفاده از همان طراحی مدل 2020 باشد.

به عبارت دیگر، آیفون اس ای ۳ می تواند دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی و دارای دکمه Touch ID Home در پایین پنل جلو باشد. در بخش عکاسی، این دستگاه آیفون اقتصادی می تواند از یک دوربین تک 12 مگاپیکسلی در ماژول پنل پشتی خود استفاده کند. همان طور که گفته شد، مدل‌های جدید آیپد اپل نیز برای اهداف آزمایشی وارد هند شده‌اند.

گمانه زنی ها در مورد مدل های جدید گوشی هوشمند آیفون و تبلت آیپد اپل - چیکاو

در مورد آیپدها نیز گفته می شود که یکی از دو مدل آیپد دارای شماره مدل A2589 و A2588 خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه می تواند آیپد ایر ( iPad Air) باشد که با قیمتی در حدود 500 تا 700 دلار (حدود 37500 تا 52300 روپیه هند) به فروش می رسد. اگر اطلاعات فاش شده در گذشته قابل اعتماد باشد، آیپد ایر 2022 از تراشه اپل ای ۱۵ – A15 Bionic بهره می برد. همچنین، احتمالاً پشتیبانی از شبکه 5 جی را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از سنسور استیج اشاره کرد. متأسفانه، احتمالاً شبیه به مدل آیپد ایر ۲۰۲۰ – iPad Air 2020 اما با تغییرات ناچیز به نظر می رسد.

مدل دوم آیپد اپل می‌تواند یک آیپد مقرون‌به‌ صرفه ‌تر باشد. علاوه بر این، همچنین در این مورد نیز گفته شده است که این آیپد می تواند با برچسب قیمتی در حدود 300 دلار (حدود 22500 روپیه) در بازار هند عرضه شود. این نوع به شماره مدل A2761 و A2757 مرتبط است. علاوه بر این، گزارش شده است که این آیپد مقرون به صرفه نسبت به مدل نسل نهم، همچنان به‌ روز رسانی‌های تدریجی را دریافت خواهد کرد.

با این حال، این نکته نیز شایان ذکر است که قیمت فوق به احتمال زیاد قیمت عرضه اولیه ی مدل های آینده آیفون و آیپد اپل نخواهد بود زیرا دولت هند برخی هزینه ها شامل عوارض واردات و مالیات های محلی محصولات جدید اپل را نیز تقاضا خواهد کرد که احتمال داده می شود باعث افزایش قیمت های احتمالی ذکر شده در این گزارش خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.