شرکت اینفینیکس گوشی هوشمند اینفینیکس زیرو ۵ جی را در بازار هند عرضه می کند

انتظار می رود شرکت چینی اینفینیکس (Infinix ) گوشی هوشمند جدیدی را با نام گوشی اینفینیکس زیرو ۵جی (Infinix Zero 5G  ) در بازار هند عرضه کند. همین یک روز پیش بود که این شرکت تصاویری از این گوشی هوشمند جدید خود را در اینترنت به اشتراک گذاشت و کاربران موفق شدند تا  تصاویری از این گوشی هوشمند جدید آینده برند اینفینیکس را در رنگ مشکی مشاهده کنند. اکنون می‌توان گوشی هوشمند اینفینیکس زیرو ۵جی را در رنگ نارنجی در تصویر پویای جدید نیز مشاهده کرد. همراه چیکاو باشید.

به لطف تصاویر پویا می توان نگاه دقیق تری به پنل پشتی گوشی هوشمند اینفینیکس زیرو مجهز به ۵جی داشت. این گوشی هوشمند در پنل پشتی دارای سیستم دوربین سه گانه است و همچنین به نظر می رسد که دوربین های این گوشی از هوش مصنوعی بهره ببرند. در این ماژول دوربین دو واحد فلاش LED در کنار لنز نیز مشاهده می شود. در دنل پشتی این گوشی هوشمند، مارک Infinix 5G را در پایین سمت چپ می توان مشاهده کرد.

این گوشی هوشمند دارای دکمه های فیزیکی در روی لبه فریم سمت راست خود است و  همچنین از جک 3.5 میلی متری خروجی صدای  هدفون و همچنین درگاه USB Type-C در پایین بهره می برد.

جدا از این، گوشی اینفینیکس زیرو مجهز به ۵جی  دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ به روز رسانی 120 هرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی اینفینیکس در بالای پنل جلو از دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس ها و ویدیوهای سلفی و انجام تماس های تصویری در قسمت بالای صفحه نمایش خود استفاده کند. اینفینیکس در گوشی هوشمند نسخه پیشین خود نیز هم دارای دوربین های دقیقی بود. این ماژول دوربین از نوع سه گانه بوده که ترکیب یک حسگر واید به عنوان دوربین اصلی بوده و۴۸ مگاپیکسل نیز کیفیت دارد و همچنین دو حسگر فوق عریض و سنسور تله فوتو را شامل می شود.

پنل پشتی گوشی هوشمند اینفینیکس زیرو ۵ جی مشکی - چیکاو

شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند می تواند از تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل (MediaTek Dimensity 900 SoC) در داخل بدنه خود قدرت بگیرد. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت خواهد شد. گفته می شود این این گوشی هوشمند برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که این باتری قادر خواهد بود از شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی کند.

از نظر معرفی نیز، گزارش ها نشان می دهد که این گوشی در ماه فوریه (بهمن اسفند ماه) در بازارهای مختلف از جمله هند عرضه خواهد شد. گوشی اینفینیکس زیرو مجهز به ۵جی می تواند در بازار هند درحدود ۲۰ هزار روپیه (در حدود ۲۶۶ دلار آمریکا) قیمت داشته باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.