گوشی ریلمی شماره  آر ام ایکس ۳۵۱۳ با باتری بزرگ و شارژ سریع ۱۸ واتی عرضه می شود

ریلمی چندین گوشی مقرون به صرفه را برای ماه های آینده در دست تولید دارد. انتظار می رود این شرکت به زودی گوشی های سری ریلمی سی ۳۱ ( Realme C31)، ریلمی سی 35 ( C35)  ریلمی سری 9 (Realme 9 series) را عرضه کند که از این میان، گوشی های سری ریلمی ۹ قرار است در ماه فوریه (بهمن – اسفند) عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

اکنون، یک گوشی گیمینگ دیگر از این برند به صورت آنلاین ظاهر شده است که به نظر می رسد یک گوشی مقرون به صرفه باشد. طبق گواهی FCC، گوشی جدید ریلمی دارای شماره مدل RMX3513 است.

این یک گوشی هوشمند ۴جی دو سیم کارته است که با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی در بطن خود بهره می برد.

همچنین مشخص شده است که این اسمارت فون همراه با کابل USB Type-C و جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون وارد بازار می شود. ضمن آن که این گوشی هوشمند ریلمی رابط کاربری مخصوص گوشی های ریلمی را در بالای سیستم عامل اندروید 11 گوگل اجرا می کند.

با توجه به شماره مدل این گوشی، حدس زده می شود که این دستگاه یک گوشی هوشمند از سری گوشی های ریلمی سی ( C Realme) باشد. گوشی هوشمند ریلمی سی 35 ( Realme C35) که به تازگی موفق شده است تا از پایگاه داده گیگ بنچ عبور کرده و تأییده های این پایگاه را نیز کسب کند، شماره مدل مشابه ( RMX3511)با گوشی فوق دارد.

 با نگاهی به مشخصات این گوشی که در پورتال پایگاه داده گیگ بنچ فاش شده است، گفته می شود که این گوشی از یک تراشه برند یونسکو پلتفرم موبایل ( SoC UNISOC) استفاده می کند. این اسمارت فون و دارای 4 گیگابایت رم نیز خواهد بود. این گوشی هوشمند ریلمی نیز درست مانند RMX3513، روی سیستم عامل اندروید 11 نیز بوت می شود و رابط کاربری اختصاصی ریلمی را هم در بالا اجرا می کند.

به هر حال با توجه به این که این گوشی به تازگی مشاهده شده است، در حال حاضر، اطلاعات کمی در مورد ریلمی RMX3513 در دسترس قرار دارد، با این حال، با توجه به این که لیست FCC را پشت سر گذاشته است، می‌توان انتظار داشت که ریلمی آن را به زودی معرفی و در بازار عرضه کند. با توجه به مشخصاتی که تاکنون از این گوشی هوشمند ریلمی مشاهده شده است می توان نتیجه گیری کرد که این دستگاه یک اسمارت فون اقتصادی و مقرون به صرفه خواهد بود. بنابراین باید انتظار داشت که این گوشی با صفحه نمایش اچ دی پلاس داشته باشد و همچنین از نرخ تازه سازی 60 هرتز استاندارد پشتیبانی کند و علاوه بر این موارد، باید از ماژول دوربین متوسطی نیز برخوردار شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.