گوشی بلک ویو ای ۹۵ با طراحی شبیه به آیفون ۱۳ با قیمت ۲۱۰ دلار معرفی شد

شرکت چینی گوشی بلک ویو (Blackview) از یک گوشی هوشمند اقتصادی جدید در بازار رونمایی کرده است. این گوشی این برند بلک ویو ای ۹۵ (Blackview A95) نام دارد. ای گوشی یک دستگاهی است که کاملاً طراحی پشتی آیفون 13 جدید را ارائه می‌کند اما این گوشی با برچسب قیمتی ارزان‌تر و حتی می توان گفت مقرون به صرفه عرضه می شود اما از مشخصات نسبتاً خوبی بهره می برد. گوشی بلک ویو ای ۹۵ برای نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی 209.99 دلار قیمت دارد. همراه چیکاو باشید.

البته کسانی که در فروش اولیه این گوشی هوشمند شرکت داشته باشند، می توانند این اسمارت فون زیبا را تنها با قیمت 159.99 دلار دریافت کنند. فروش این گوشی اقتصادی و ارزان قیمت از 21 فوریه ۲۰۲۲ (۲ اسفند آتی) در AliExpress آغاز می شود. این گوشی هوشمند درسه نوع رنگ عرضه خواهد شد که عبارتند از: مشکی (Aurora Night Black)، آبی (Summer Ocean Blue) و رنگین کمان کهکشانی (Fantasy Galaxy Rainbow).

  • مشخصات گوشی هوشمند بلک ویوو ای ۹۵

گوشی هوشمند بلک ویوو ای ۹۵ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD یوده و می تواند وضوح اچ دی پلاس را ارائه دهد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با ناچ قطره ای است و با نرخ تازه سازی استاندارد 60 هرتز در بازار عرضه می شود. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۰ به ۹ بوده و همچنین تراکم ۲۶۹ پیکسل در اینچ مربع را ارائه می دهد. این داخل ناچ قطره ای این گوشی هوشمند یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس های تصویری تعبیه شده است.

گوشی بلک ویو ای ۹۵ آبی - چیکاو

گوشی هوشمند بلک ویو ای ۹۵ در پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه گانه بهره می برد. این گوشی از نظر طراحی پنل پشت به طور کامل شبیه به آیفون 13 است که دارای یک ماژول جزیره ای برای مجموعه دوربین های این گوشی است اما در واقعیت، فقط یک لنز 20 مگاپیکسلی سونی IMX376 دارد که هم به عنوان لنز اصلی استفاده می شود و در عوض دیگر لنزها انجام وظیفه می کند! چگونه؟ درواقع این گوشی در ماژول سه گانه پشتی فقط از یک لنز دوربین بهره می برد و دو لنز دیگر فقط ماکت لنز هستند و لنز دوربین در آن ها قرار ندارد!

 این دستگاه از پردازنده 12 نانومتری هلیو پی ۷۰ مدیا تک پلتفرم موبایل (MediaTek Helio P70 SoC) قدرت می گیرد. همراه با این تراشه، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز برای این گوشی هوشمند نیز تعبیه شده است. این گوشی همچنین دارای اسلات کارت microSD است تا کاربران این دستگاه در صورت نیاز بتوانند میزان حافظه دستگاه را تا هر اندازه ای که لازم می دانند افزایش دهند.

مشخصات گوشی هوشمند بلک ویوو ای ۹۵ - چیکاو

این دستگاه برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه استفاده می کند که برای این بازه قیمتی مناسب به نظر می رسد. این باتری می تواند از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی کند که برای یک دستگاه مدل سال ۲۰۲۲ دارای سرعت شارژ پایینی است. این دستگاه روی رابط کاربری سفارشی این شرکت به نام Doke OS بالا می آید که بر روی سیستم عامل اندروید 11 انجام می شود.

در مورد سایر ویژگی‌ها نیز می توان گفت که گوشی بلک ویو ای ۹۵، حالت بازی (game mode) دارد که RAM را پاک می‌کند و تماس‌ها و پاپ‌آپ‌هایی را که هنگام بازی وارد می‌شوند نیز مسدود می‌کند. همچنین دارای ویژگی هایی مانند کلون تلفن و حالت تاریک است.

سوالات متداول

گوشی بلک ویو ساخت کجاست؟

بلک ویو یک شرکت چینی فعال در حوزه فناوری‌های پیش رفته بوده است که 8 سال از فعالیت آن ها می گذرد. امروزه محصولات این شرکت در بیش از 80 کشور جهان به فروش میرسد.

قیمت گوشی بلک ویو ای ۹۵ چقدر است؟

در حال حاضر این گوشی در بازه 5,500,000 تومان تا 6,500,000 تومان به فروش می رسد.
4.1/5 - (9 امتیاز)
منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. Aryas می گوید

    سلام
    لطفاً می گه ایا گوشیه خوبی بدرد می خوره