گوشی ریلمی ۷ پرو اندروید 12 را از طریق به روز رسانی به نسخه جدید رابط کاربری دریافت می کند

گوشی ریلمی ۷ پرو جدیدترین گوشی هوشمند این برند است که به مجموعه گوشی های ریلمی می پیوندد که تاکنون رابط کاربری Realme UI 3.0 Early Access را دریافت کرده اند. کاربران علاقه مند به این گوشی می توانند برای تجربه اندروید 12 قبل از عموم مردم ثبت نام کنند. در اینجا نحوه انجام آن آمده است. طبق اعلامیه رسمی که در Realme Community پست شده است، متقاضیان گوشی ریلمی ۷ پرو باید برای ثبت نام و دریافت این سیستم عامل جدید گوشی های ریلمی یعنی Realme UI 3.0 به طور مسلم باید از نسخه سیستم عامل RMX2170_11.F.10 استفاده کنند. همراه چیکاو باشید.

برای ثبت‌نام، شرکت‌کنندگان باید به Settings > Software Update > Trial Version >  Apply Now > رفته و تقاضای دریافت این سیستم عامل را برای گوشی خود ارسال کنند تا آزمون انجام گیرد. پس از این مرحله نامزدهایی که انتخاب می شوند، نسخه بتا اندروید 12 را از طریق OTA با به روز رسانی سیستم رابط کاربری دریافت خواهند کرد. کسانی هم که انتخاب نمی شوند می توانند شانس خود را در دور بعدی دریافت این سیستم عامل امتحان کنند.

کسانی که به روز رسانی سیستم رابط کاربری جدید گوشی های ریلمی را دریافت می کنند، پس از نصب این سیستم رابط کاربری، نسخه سیستم عامل اندروید گوشی هوشمند آن ها نیز به سیستم عامل اندروید ۱۲ ارتقا می باید زیرا ریلمی نرم افزار و به روز رسانی نسخه سیستم عامل اندروید را نیز در همین نسخه رابط کاربری جدید ادغام کرده است و درواقع با ارتقای رابط کاربری به نسخه جدید، به همراه آن نسخه سیستم عامل اندروید گوشی آن کاربران نیز به نسخه سیستم عامل اندروید ۱۲ ارتقا خواهد یافت.

پنل پشتی گوشی ریلمی ۷ پرو - چیکاو

 اما نکته جالبی که در این میان وجود دارد، در مورد متقاضیان خوش شانسی است که در این مرحله گزینش می شوند تا این سیستم رابط کاربری جدید گوشی های هوشمند ریلمی را به همراه سیستم عامل اندروید ۱۲ دریافت کنند. اگر کاربرانی که گوشی همراه خود را به این سیستم رابط کاربری به روز رسانی می کنند وبه همراه آن به روز رسانی نسخه جدید سیستم عامل اندروید ۱۲ را به صورت زود هنگام نیز دریافت می کنند، به هر دلیلی این برنامه سیستم رابط کاربری را جالب ندانند، می توانند به نسخه سیستم رابط کاربری نسخه پایدار Realme UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ برگردند.

منتها کسانی که پس از به روز رسانی دوباره به رابط کاربری و سیستم اندروید نسخه قبلی باز می گردند دیگر نمی توانند دوباره تقاضای به روز رسانی به این رابط کاربری و سیستم عامل اندروید ۱۲ را داشته باشند.

صفحه نمایش گوشی ریلمی ۷ پرو - چیکاو

به هر حال این موضوع هنوز مشخص نشده است که این گوشی های هوشمند چه زمانی به نسخه پایدار این سیستم رابط کاربری و سیستم عامل اندروید ۱۲ دسترسی پیدا خواهند کرد، زیرا ریلمی برخلاف برند اوپو، به دلیل افشای جدول زمانی برای عرضه به‌روزرسانی پایدار شناخته نشده است. نسخه سیستم رابط کاربری  Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزار اصلی برای گوشی های هوشمند ریلمی ۷ پرو  است. این گوشی با ریلمی با سیستم رابط کاربری نسخه Realme UI به همراه سیستم عامل اندروید ۱۰ عرضه شد اما در سال گذشته به رابط کاربری نسخهRealme UI 2.0  به همراه نسخه سیستم عامل اندروید 11 به روز رسانی شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. سعید می گوید

    سلام من آپدیت اندروید 12 انجام دادم ولی زبان فارسی نداره کسی میدونه چیکار کنم ممنون میشم