خرید دوربین مداربسته

خرید دوربین مداربسته مزایا و امکانات بسیاری برای محل زندگی و کسب و کار افراد، فراهم می کند. به همین دلیل می توان گفت، این دوربین سبب ایجاد امنیت و آسایش برای شما و اطرافیانتان خواهد شد.
در این مقاله قصد داریم در مورد خرید دوربین مداربسته و نکات مربوط به آن، اطلاعاتی را به شما همراهان عزیز ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، خرید دوربین مداربسته در بردارنده کاربردهای مفیدی است. این نوع سیستم، به برقراری امنیت در محیط مورد نظر شما کمک می کند. ولی نکته مهم و قابل ذکر این است که بسیاری افراد، توانایی مالی کافی برای خرید آن را ندارند. یا دوربین مداربسته با کیفیت و کاربردی برای محل زندگی و کار خود را پیدا نمی کنند.
به همین دلیل شرکت مارال کیش مشکلات این افراد را حل نموده و با تولید و ارائه دوربین های مدار بسته با کیفیت و قیمت مناسب، گامی مهم در خدمت به مشتریان برداشته است.
محصولات این شرکت، از تنوع قابل توجهی برخوردار بوده و افراد می توانند مطابق با نیازهایشان، دوربین مورد نظر خود را سفارش دهند.
همچنین تمامی محصولات شرکت فوق، همگی به قیمت عمده به فروش رسیده و دارای فروش اقساطی نیز می باشند.
بنابراین به دلیل خدمات فوق العاده ای که به مشتریان ارائه می دهند، همواره با رضایت کاربران مواجه می شوند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

ضرورت خرید دوربین مداربسته چیست؟

امروزه با افزایش جرم و جنایت، داشتن یک سیستم امنیتی امری ضروری و مهم می باشد. هر کدام از این سیستم ها، با توجه با ویژگی های خود، امکانات و کاربردهایی دارند. دوربین های مدار بسته نیز مطابق با خصوصیاتشان، مزایای منحصر به فردی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
سیستم های فوق، از تنوع و گستردگی فراوانی روبه رو بوده و شما می توانید به راحتی اقدام به انتخاب دوربین مورد نظر خود نمایید.

مزایای دوربین مداربسته چیست؟

●استفاده از دوربین مداربسته، سبب حفظ دارایی و اموال شما شده و از سرقت سارقان جلوگیری می کند.
●کاربرد این سیستم در محیط کار، سبب می شود که به راحتی از نحوه فعالیت و عملکرد کارمندان، آگاه شوید و چگونگی کار کردن آن ها را مشاهده کنید.
●دوربین مداربسته در محیط منزل نیز بسیار مفید می باشد. زیرا می توانید از رفت و آمد افراد به منزلتان مطلع شوید. همچنین در صورت وقوع اتفاقات ناگوار، به راحتی عامل آن را شناسایی کنید.
●از دیگر مزایای این وسیله، می توان به پیشگیری از وقوع جنایات جلوگیری کرد. همچنین با کاربرد این سیستم، می توان به راحتی مجرمان را شناسایی کرده و آن ها را تحویل قانون داد.
●همچنین با کاربرد این تجهیزات، می توان ترافیک خودروها را رصد کرد و فضاهای شلوغی مانند صف مترو را رصد کرد. این کار سبب می شود که افراد قانون شکن را شناسایی نمود.

انواع دوربین مداربسته:

دوربین های مداربسته بر اساس عوامل مختلفی به دسته بندی های گوناگون تقسیم بندی می شوند:
●تکنولوژی ساخت: بر اساس این ویژگی، به سه دسته دوربین مدار بسته آنالوگ معمولی، آنالوگ HD و تحت شبکه، طبقه بندی می شوند.
●ظاهر و عملکرد: دوربین های مداربسته گنبدی، جعبه ای، گلوله ای، اسپید دام، مینیاتوری، دید در شب و حرارتی در این دسته بندی جای دارند.
●محل نصب: با توجه به محل نصب به دو نوع سقف دار و فضای باز، تقسیم می شوند.
●نحوه انتقال تصاویر: دوربین بی سیم و با سیم در این گروه قرار دارند.
●نوع حسگر: حسگر سی سی دی و حسگر پیکسل-فعال نیز از دسته بندی های دیگر دوربین های مدار بسته می باشند.
بنابراین دوربین های مداربسته با توجه به تقسیم بندی خود، دارای قابلیت های متفاوتی می باشند.

بهترین مکان برای نصب دوربین مداربسته:

قبل از خرید دوربین مداربسته، باید در مورد مکان نصب برای این سیستم نیز اطلاع داشته باشید. برای همین توصیه می کنیم به این نکات توجه کنید.
●بهترین محل نصب دوربین در مناطق مسکونی:
○درب های ورودی
○پارکینگ
○راهرو
○ورودی آسانسور
●محل نصب دوربین در ادارات:
○درب ها
○راهروها
○بخش های تردد و حضور ارباب رجوع
●بهترین محل نصب دوربین در کارخانه ها:
○انبار
○محل قرارگیری دستگاه و تجهیزات کارخانه
○خطوط تولید
○قسمت هایی که امکان وقوع حادثه برای کارگر، بیشتر است
بنابراین هر یک از مناطق مورد استفاده دوربین مداربسته، با هم متفاوت می باشند. به همین دلیل باید با توجه به ویژگی های آن محل، اقدام به نصب دوربین نمود.

برای نصب دوربین مداربسته، به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

برای راه اندازی دوربین های مداربسته به سیستم های نظارتی تصاویر دوربین، تعدادی دستگاه ذخیره کننده و کابل های ارتباطی و… نیاز است.
بنابراین هنگام خرید دوربین مداربسته، به این تجهیزات دقت نموده و آن ها را نیز تهیه کنید.
البته لازم به ذکر است که تمامی تجهیزات مورد نیاز برای دوربین مداربسته، باید توسط کارگروه نصب نیاز سنجی و مشخص شود.

هنگام خرید دوربین مداربسته، چگونه از تعداد دوربین مورد نیاز برای خود مطلع شویم؟

یکی از موارد مهم در زمان خرید دوربین مداربسته، تعیین تعداد آن است و توسط کارشناس صورت می گیرد.
تعداد دوربین بر اساس زوایای دید مورد نیاز، بخش های مختلف مکان، ضرورت جزئیات تصاویر، نوع دوربین و… تعیین می شود.
مثلا در یک مکان به مساحت ۳۰ متر مربع که جزئیات محیط در آن مهم نیست، از یک دوربین با رزولوشن ۲ مگاپیکسل استفاده می شود. ولی اگر مکان ذکر شده دارای ۴ قسمت مختلف باشد، به ۴ عدد دوربین مدار بسته نیاز است.

نتیجه گیری

امروزه به دلیل گسترش جنایات و سرقت، کاربرد و خرید دوربین مداربسته نیز افزایش یافته است. این سیستم سبب ایجاد امنیت در محیط شده و از بسیاری جنایات، پیشگیری می کند.
بنابراین توصیه می کنیم با خرید دوربین مداربسته و نصب آن در محل کار و محیط زندگی خود، آسایش و امنیت را به خانواده و خود هدیه دهید.


همچنین با توجه به این که کیفیت و قیمت این سیستم امنیتی بسیار مهم می باشد، توصیه می کنیم که از شرکت های معتبر در این زمینه خریداری کنید. مارال کیش از بهترین تولیدکنندگان در زمینه فروش دوربین مدار بسته است. دوربین های عرضه شده توسط شرکت مذکور، هم از کیفیت بالایی برخوردار بوده و هم قیمت بسیار مناسبی دارند و هم به صورت اقساطی نیز کار می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.