معرفی اپلیکیشن های کاربردی اینستاگرام

اینستاگرام جزو پرطرفدارترین شبکه اجتماعی محسوب میشود که افراد با سنین مختلف در آن به منظور درآمد یا سرگرمی استفاده میکنند. اما برای اینکه فعالیت درست و استانداردی داشته باشید باید تولید محتوای حرفه ای هم انجام دهید. برای اینکار نیاز به یک سری اپلیکیشن ها دارید که بتواند در این زمینه کمکتان کند. سایت آموزشی استاد دیجیتال مهمترین و کاربردی ترین اپلیکیشن ها را در این مطلب به شما معرفی میکند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی اپلیکیشن های موبایل

در این قسمت از معرفی اپلیکیشن های کاربردی میخواهیم تعدادی از بهترین اپ هایی که برای موبایل وجود دارد را به شما معرفی کنیم.

اپ mojo

موجو عنوان یک اپلیکیشن ایجاد استوری های خیره کننده اینستاگرام می باشد. این نرم افزار با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه ای از ابزار های کاربردی اجازه می دهد تا استوری هایی فوق العاده را ایجاد نموده و آن ها را با دوستان به اشتراک گذاری نمایید. بیش از 50 قالب مختلف در اختیار شما قرار دارد که هر کدام شان به گونه ای خاص به استوری های تان جلوه ای ویژه می بخشند. ویژگی های این اپ عبارت است از :

–  ایجاد استوری های زیبا و خیره کننده بدون هیچ گونه محدودیتی

–  دسترسی به بیش از 50 قالب مختلف برای هر نوع مدیا

–  انتخاب سبک های مختلف نوشتن متن برای زیبا سازی استوری ها

–  دسته بندی تمامی قالب ها و سبک ها در گروه هایی متنوع

–  دریافت فایل های خروجی با کیفیتی فوق العاده بالا

 اپ inshot

اینشات یکی از بهترین ابزارهای ادیت ویدیو و عکس برای اینستاگرام به حساب می‌آید که می‌توانید تصاویر و ویدیوهای خود را با ابعاد کامل در اینستاگرام پست کنید. برخی از ویژگی ها و کاربرد های اینشات عبارت است از :

– اصلاح ویدیو { برش / حذف قسمت وسط از یک ویدیو }

– ترکیب چندین ویدئو

– کنترل حجم صدا

– افزایش و کاهش سرعت ویدئو

– برش / چرخش / تلنگر فیلم

–  تعیین اندازه و ابعاد دلخواه ویدئو

– استخراج صدا از فیلم های دیگر

– اضافه کردن موسیقی به ویدئو

–  اضافه کردن افکت و اثر های دلخواه

اپ KineMaster

در KineMaster میتوانید هر ویدئو را به صورت فریم به فریم جلو یا عقب کرده و از نقاط مختلف برش بزنید. همچنین به هر فریم می توانید لایه های مختلفی اضافه نموده، به آن ها افکت داده و بخش های گوناگونش را با تغییرات مختلف زیبا تر جلوه بدهید. به کسانی که یک ادیتور حرفه ای ویدیو می خواهند، پیشنهاد می کنیم KineMaster را از دست ندهند. برخی از ویژگی ها و کاربردهای کاین مستر عبارت است از :

–  دانلود و ادیت پروژه های مختلف

–  ابزار های برش و جداسازی

–  اضافه کردن موسیقی ، افکت صوت

–  تصحیح و تنظیم رنگ و نور ویدیو

–  اشتراک ویدئو در اینستاگرام ، فیسبوک و …

–  اضافه کردن فونت و متن به ویدئو

اپ Canva

کنوا یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی طراحی لوگو و بنر به حساب می‌آید که به شما کمک می‌کند بدون صرف هزینه‌ی زیاد و در مدت زمان بسیار کوتاه، به یک طراح گرافیک حرفه‌ای تبدیل شوید.  برخی از ویژگی ها و کاربردهای کنوا عبارت است از :

–  طرح های آماده بی شمار

–  اضافه کردن متن و فونت های دلخواه

–  ساخت کلاژ عکس ها

–  ساخت استوری های جذاب

اپ LifeLapse

LifeLapse یک اپلیکیشن کاربردی اینستاگرام است که به کمک آن می‌توانید ویدئوهای آهسته (Stop motion) تهیه کنید. این اپلیکیشن برای نمایش محصولات کسب‌وکارتان بسیار عالی حرفه‌ای عمل می‌کند. جالب است بدانید شما می‌توانید تصاویر خود را به این اپلیکیشن بدهید تا به شما ویدئویی بسیار جذاب و حرفه‌ای تصاویر بدهد. ویژگی های منحصر بفرد این اپ عبارت است از :

–  امکان گرفتن عکس های خیره کننده با استفاده از سنسور دوربین

–  دارا بودن موتور رندر سریع و منحصر به فرد

–  امکان وارد کردن آهنگ و قرار دادن برروی فیلم ها

–  اضافه کردن افکت های مختلف

–  تعیین و تنظیم میزان فریم به صورت دستی و توسط کاربر

– اشتراک گذاری ویدئوهای ساخته شده در شبکه های اجتماعی و یوتیوب

همانطور که تا الان متوجه شدید اپ های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید به صورت حرفه ای در اینستاگرام فعالیت کنید. اما لازمه فعالیت موفق در این شبکه اجتماعی ، آموزش اینستاگرام استاد دیجیتال میباشد. که به شما کمک میکند در این زمینه حرفه ای عمل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.