ردمی کی ۲۰ با ۱۰۰ باگ غیر قابل رفع مواج است که شاید خانواده آن را به انتها برساند

در سال 2019، ردمی شیائومی گوشی های سری ردمی کی ۲۰ ( Redmi K20) را با قیمت مناسب عرضه کرد. این گوشی های هوشمند با رابط کاربری MIUI 10 مبتنی بر اندروید 9 پای عرضه شد. و مانند اکثر گوشی های اندرویدی، انتظار می رفت که این گوشی ها نیز سه سال پشتیبانی دریافت کند. با این حال، چندین کاربر آنلاین نشان می‌دهند که این گوشی ها از زمان به‌روزرسانی MIUI 12 با مشکلات عمده‌ای روبرو بوده است و پس از آن، ممکن است که این سری از گوشی ها در آینده هیچ به‌روزرسانی دیگری دریافت نکنند. همراه چیکاو باشید.

 رابط کاربری MIUI 12 در واقع سومین پوسته نرم افزاری برای گوشی های ردمی کی ۲۰ ( Redmi K20) شیائومی است. اما، به‌روزرسانی اخیر MIUI 12 برای بازارهای جهانی و هند، این طور که در ظاهر مشخص شده است گوشی‌های ردمی کی ۲۰ شیائومی را با مشکلات متعددی مواجه کرده است.

طبق گزارش‌ها، کاربران گوشی های ردمی کی ۲۰ از تاخیر در راه‌اندازی برنامه‌ها، گیر کردن پنجره‌های شناور، مشکلات افت FPS در حین بازی، مشکلات همپوشانی صفحه کلید، مشکلات گروه‌بندی اعلان‌ها و موارد دیگر شکایت دارند. البته این لیست هنوز هم ادامه دارد، اما شیائومی به طور منطقی پاسخ نداده است، البته، پاسخ داد، اما این ربات پشتیبانی بود که پیام‌های اسکریپتی را ارسال می‌کرد که به کاربران می‌گفت با پیام‌های مستقیم در تماس باشند.

ردمی کی ۲۰ شیائومی آبی - چیکاو

به عنوان مثال یک کاربر گوشی هوشمند ردمی کی ۲۰ شیائومی در توییتی می گوید:

«من از گوشی هوشمند ردمی کی ۲۰ پرو ( redmi K20Pro) استفاده می کنم. پس از این که این گوشی هوشمند را به رابط کاربری MIUI 12 به روز رسانی کردم، دستگاه مملو از باگ‌هایی بود که بر UX تأثیر می‌گذارند. ما 100 مورد باگ را از طریق کانال TG و برنامه S&F گزارش کرده‌ایم. اما یکی از مدیران این شرکت ظاهراً این موضوع را تأیید کرده است که هیچ به‌روزرسانی دیگری وجود ندارد. این برای یک گوشی که در حدود 30 هزار روپیه (در حدود ۴۰۰ دلار آمریکا) قیمت دارد به هیچ عنوان منصفانه نیست»

کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی همچنین به این موضوع پرداخته اند و گزارش های زیاد و مختلفی را در این زمینه اعلام می کنند. این کاربران گزارش می دهند که حدود شش ماه از گزارش این مشکلات به ردمی شیائومی می گذرد اما تا کنون پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند. این طور که پیداست، در حال حاضر، گویا فقط یکی از مدیران انجمن شیائومی به این موضوع پرداخته و در این زمینه پاسخ داده است. او در پاسخ به مشکلاتی که مطرح شده است این طور گفته است که از قرار معلوم شیائومی هیچ به روز رسانی دیگری را برای این سری از گوشی های ردمی شیائومی ارائه نخواهد داد.

واقعاً که چنین موضوعی بسیار مایه تاسف است. اما، شیائومی هنوز به طور رسمی به این موضوع پاسخ نداده است، بنابراین هنوز هم کاربران می توانند به این مورد تا حدودی امیدوار باشند. شاید شیائومی با چنا سابقه و اعتباری که در بازار گوشی های هوشمند در سرتاسر جهان کسب کرده است حاضر نشود تا به خاطر یک سری از گوشی های هوشمند ردمی که دچار مشکل شده است اعتبار و حیثیت خود را در معرض خطر قرار دهد. پس باز هم بهتر این است که کاربران تا دریافت پاسخ نهایی این شرکت منتظر بمانند.

صفحه نمایش، پنل پشتی و رنگ بندی ردمی کی ۲۰ شیائومی - چیکاو

در چین، گوشی‌های سری ردمی کی ۲۰ شیائومی همچنان به ‌روز رسانی ‌های لازم را به طور مرتب دریافت می‌کنند. با این اوصاف، به نظر می رسد که این شرکت بیشتر بازار داخلی را در اولویت قرار داده است. ما انتظار داریم که شیائومی وضعیت به‌روزرسانی گوشی‌های ردمی کی ۲۰ شیائومی را در بازار هند و همچنین سایر بازارهای جهانی به‌طور رسمی تأیید کند و در اسرع وقت تمام باگ‌های احتمالی این سری از گوشی های محبوب و پر طرفدار خود را نیز برطرف کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.