گوشی هوشمند مرموز هواوی ۵جی با نام تجاری TD Tech در TENAA ظاهر شد

هواوی که تا یکی دو سال قبل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند در رده جهانی بود اکنون به دلیل تحریم های آمریکا دیگر بازیگر اصلی بازار گوشی های هوشمند نیست. با این حال، این شرکت هنوز این صنعت را ترک نکرده است و اگرچه همچنان به عرضه گوشی‌های خود مارک ادامه می‌دهد، اما در حال همکاری با شرکت‌های دیگر برای فروش تلفن‌ها از طریق صدور مجوز است. همراه چیکاو باشید.

 TD Tech یکی از آن دسته از صاحبان مجوز محصولات سخت افزاری هواوی است و گفته می شود که به زودی گوشی هوشمند جدیدی عرضه خواهد کرد. گوشی هوشمند TD Tech N8 Pro یک گوشی هوشمند مرموز از برند هواوی است که از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایلی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند هواوی در حال حاضر با نام تجاری TD Tech با شماره مدل AVA-PA00 در اینترنت ظاهر شده است.

متأسفانه، لیست مشخصات ثبت شده در وب سایت پایگاه داده TENAA از این دستگاه مرموز هواوی در حال حاضر به آن صورت مشخصات دقیق یا قابل توجه ای را در دسترس قرار نمی دهد اما  انتظار می رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند جدید هواوی و همچنین مشخصات و قابلیت های آن در دسترس قرار گیرد.

هواوی نوا ۸ پرو ۵جی - چیکاو

 در اوایل نوامبر 2021، یک گوشی به نام TD Tech N8 Pro در چین به طور رسمی عرضه شد. این دستگاه چیزی نیست جز یک گوشی از برند هواوی با نام هواوی نوا ۸ پرو ۵جی  ( HUAWEI nova 8 Pro 5G) که با تغییر نام مواجه شده است. چند روز پس از آن، مشخص شد که TD Tech تقریباً تمام محصولات هواوی از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، پوشیدنی‌ها و تلویزیون‌های هوشمند این غول دنیای فناوری چین را با نام تجاری خود عرضه خواهد کرد.

تقریباً در همان زمان نیز نسخه مجهز به شبکه ارتباطات ۵جی گوشی هوشمند هواوی میت ۴۰ ای ۵جی ( TD Tech HUAWEI Mate40E 5G) با استفاده از نام TD Tech در اول نام این گوشی هوشمند با شماره مدل TDT-MA01 در وب سایت آژانس صدور گواهینامه  3C ظاهر شد. فهرست مشخصات درج شده از این گوشی هوشمند برند هواوی این موضوع را تایید کرد که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 44 واتی عرضه خواهد شد. این دستگاه حتی در یک ویدیوی TikTok ظاهر شد. دو ماه گذشت اما این گوشی هنوز عرضه نشده است. علاوه بر این، این برند در حال حاضر یک گوشی دیگر در خط تولید دارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.