بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی، اهمیت و لزوم استفاده از آن

قبل از هر چی چیزی باید به این سوال پاسخ بدهید، که دلیل استفاده از دوربین مداربسته چیست؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

پیشگیری است؟ یا جلوگیری؟ این دو باهم فرق دارد!

پیشگیری قبل از بروز هرگونه اتفاق است، اما جلوگیری زمانی است که یک بار اتفاقی را تجربه کرده اید.

همیشه خطرات در کمین ما هستند، اما مهم این است که چگونه با آن روبرو شویم؟ متاسفانه خیلی‌ها دیر تصمیم می گیرند و زمانی تصمیم به استفاده از سیستم‌های امنیتی می‌گیرند که اتفاقات بدی می افتد! واقعا چرا؟!

چون به اولین چیزی که می باید به آن توجه شود امنیت خانواده می باشد و در گام بعد پول و اموال است، که متاسفانه از اهمیت کمتری برخوردار است. هزینه ای که شما بابت تامین دوربین مداربسته و دزدگیر در نظر می‌گیرید، در اصل برای خرید امنیت و حس خوبی است که به خانواده خود هدیه می دهید!

حالا فرض را بر این می گیریم که شما تا اینجا تصمیم گرفته اید که از دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی استفاده کنید، اما چه دوربینی؟! ایرانی یا خارجی؟ الی ماشالله در بازار برند های مختلفی از دوربین مداربسته وجود دارد. اما کدام دوربین مناسب است؟

در این مقاله می‌خواهم شما را بیشتر با مزایای دوربین‌های مداربسته ایرانی آشنا کنیم و برای اهمیت استفاده از دوربین مداربسته ایرانی حرف برای گفتن داریم و میخواهیم بدون هیچگونه تعصب درباره آنها صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل شما را با این موضوع آشنا کنیم…! 

اهمیت استفاده از دوربین مداربسته ایرانی

شاید اولین چیزی که به ذهن شما برسد این باشد که، جنس ایران ارزشی ندارد که لازم باشد درباره آن چیزی گفته شود…!

اما باید بگویم که اینطور نیست!

صحبت ما درباره دوربین مداربسته است نه محصول دیگری! خوشبختانه کشور ایران در زمینه تکنولوژی نسبت به کشورهای توسعه یافته، خیلی خوب عمل کرده است و در حال حاضر در جایگاه قابل قبولی قرار دارد. بریم برخی از دلایل را بررسی کنیم:

1-    وجود تحریم ها

دیدی میگن آدم ها تا به چالش کشیده نشن، رشد نمیکنن! کشور ایران به دلیل اینکه در زمینه واردات بسیاری از قطعات برخی دوربین‌های خارجی با مشکل مواجه شد، تلاش کرد تا در زمینه تولید دوربین های مداربسته قوی عمل کند و خودکفا باشد. از طرفی کشور ایران تخصص بالای در زمینه مهندسی معکوس دارد، توانست به این مهارت و فناوری دست پیدا کند.

2-    بالا رفتن نرخ ارز

بدلیل اینکه بیشتر قطعات دوربین‌های مداربسته وارداتی است و با توجه به بالارفتن نرخ ارز، هزینه تمام شده خرید این قطعات برای شرکت های وارداتی گران تمام می شود و که در نهایت با قیمت بالایی به دست مصرف کننده می رسد. همین امر باعث شد که تولید داخل بیشتر قوت بگیرد.

3-    استفاده از تولید داخل (بومی سازی)

ایران از متخصصین مجرب و توانمندی برخوردار است که می توانند اقدامات موثر و بسزایی انجام دهند. گفتنی است که هر دوربین مداربسته متناسب با برخی پارامترها از جمله عوامل آب وهوایی همان کشور تولید می‌شود. تولید داخل کاملا متناسب با نیاز داخل انجام می شود و حتی قابلیت ارتقاء و توسعه هم برای آن در نظرگرفته شده است.

4-    خدمات پشتیبانی و امنیت

نگرش منفی نسبت به تولید داخل باعث شده که مردم به سمت تولیدات خارجی روی بیاورند. اما از بحث مهم پشتیبانی و خدمات پس از فروش غافل هستند! بدلیل اینکه مشکل واردات و تحریم قطعات را داریم، با این حال نمی توان به خوبی به مشتری خدمات پس از فروش داد. این امر باعث ناراضایتی بسیار از مصرف کنندگان شده است. در بحث امنیت هم باید بگویم آیا می دانستید، وقتی شما از دوربین های خارجی استفاده می‌کنید، دسترسی به اطلاعات ذخیره شده شما برای آنها امکان پذیر است!

اما چند مدل دوربین مداربسته ایرانی داریم؟!

در حال حاضر که در خدمت شما هستیم حداقل 10 برند مختلف در زمینه تولید دوربین مداربسته فعالیت می‌کنند، که به عنوان مشاور شما قصد دارم یکی از بهترین دوربین های مداربسته ایرانی را به شما معرفی کنیم.

دوربین مداربسته اکسوم، یکی از بهترین دوربین‌های تولید داخل است، که کاملا توسط مهندسین و متخصصین ایرانی طراحی و نوسازی شده و به تولید رسیده است. دوربین اکسوم یکی از محصولات تولیدی شرکت فوژان اکسوم است، که بعلاوه تولید دوربین های دوربین های مداربسته، اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید.

ویژگی‌های منحصر به فرد دوربین اکسوم

دوربین مداربسته اکسوم یکی از محصولات معتبر و ساخت داخلی است که امروزه توانسته جایگاه بسیار خوبی در کشور به خود اختصاص دهد، در این قسمت با ویژگی‌های دوربین‌های مداربسته اکسوم بیشتر آشنا شوید:

قیمت رقابتی

بدلیل اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای تولید دوربین مداربسته در ایران از قبیل خط تولید، مونتاژ، بسته بندی، انبار،گروه R&D و کنترل کیفیت و تولید انبوه و سفارشی سازی فراهم شده است، در شرکت فوژان اکسوم تلاش بر این است که قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا در نهایت مصرف کننده محصولی با کیفیت جهانی و قیمت رقابتی را به آسانی در دسترس داشته باشد.   

امنیت کامل

با توجه به نظارت کامل کارشناسان امنیتی در تمامی مراحل طراحی، تولید و بسته بندی، امکان اضافه نمودن هرگونه برد، آی سی، نرم افزار و … برای استفاده بدخواهان جهت خرابکاری گرفته شده است. این بدان معنا است که نهایت امنیت برای یک محصول امنیتی در نظر گرفته شده است تا مشتریان با نهایت اطمینان محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سفارشی سازی

با توجه به شرایط اقلیمی ایران، علاوه بر داشتن تنوع در سبد محصولات، این امکان فراهم شده است که محصولی سفارشی برای پروژه شما طراحی و تولید گردد و در این صورت شما تعیین کننده مدل و تعداد محصول مورد نیاز خود خواهید بود، نه بازار! 

پشتیبانی سراسری

این همان چیزی است که خیلی برای مردم مهم است! به وفور دیده می شود که ما یک محصول خارجی تهیه می کنیم و بعد از چند وقت که میخواهیم از خدمات پس از فروش آن استفاده کنیم با مشکل روبرو می شویم.

اما در اینجا هدف، تولید محصولی با کیفیت و با طول عمر بالا و ارائه خدمات پس از فروش مناسب در سراسر ایران است. در این راستا با دارا بودن نمایندگی خوشنام، با تجربه و آموزش دیده در تمامی مراکز استانها، آماده مشاوره، فروش، نصب، راه اندازی و پشتیبانی می باشد. 

50  ماه گارانتی تعویض

اولین وجه ایجاد یک ارتباط موثر ایجاد اعتماد است. بر همین منظور با داشتن رتبه اول شورای عالی انفورماتیک و نمره 74 از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در حوزه فناوری اطلاعات، دوربین‌های مدار بسته تحت‌ شبکه و دستگاه‌های ضبط(NVR) با 50 ماه گارانتی تعویض عرضه شده است که بتواند خدمتی نو و ماندگار در دل و ذهن مردم نقش ببندد.

نتیجه گیری

در ابتدای این مقاله اهمیت توجه به اطرافمان را روشن و شفاف کردیم. حواسمان به داشته هایمان باشد از جمله خانواده، امنیت، آرامش، پول و ثروت …! تمام اینها چیزهای با ارزشی هستند که به سادگی بدست نیاورده ایم. در گام بعد اهمیت استفاده از دوربین های مداربسته ایرانی را برای شما تشریح کردیم. در پایان هم یکی از بهترین برندهای دوربین مداربسته تولید ایرانی را برای شما تشریح کردیم و با ویژگی های آن آشنا شدید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.