ریلمی تاکنون بیش از ۴۰ میلیون گوشی هوشمند سری عددی را روانه بازار کرده است

ریلمی تایید کرده است که بیش از 40 میلیون سری گوشی هوشمند را روانه بازار کرده است. این اعلامیه قبل از مراسم معرفی گوشی هوشمند ریلمی ۹ آی ( Realme 9i) که فردا (18 ژانویه) در هند برگزار می شود، منتشر گردیده است. همراه چیکاو باشید.

مدهاو شث (Madhav Sheth)، مدیرعامل ریلمی هند، معاون شرکت ریلمی و رئیس گروه تجاری بین‌المللی ریلمی گفت: «سری شماره عددی ریلمی (یعنی سری گوشی های ریلمی که با اعداد شروع می شود و به عنوان مثال: سری ۹) یکی از سری‌های کلیدی در مجموعه گوشی‌های هوشمند ما است و ما از این نقطه عطف جدید یعنی عبور از فروش ۴۰ میلیون محموله خوشحالیم. سری شماره ما کاربران جوان در سرتاسر جهان را هدف قرار داده است و ما با موفقیت نوآوری های فناوری متعددی را ارائه کرده ایم که مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. ما برنامه‌های هیجان‌انگیزی برای گسترش مجموعه‌های شماره خود در سال جاری و ایجاد اختلالات بیشتر در صنعت داریم.»

سری 9 ریلمی - چیکاو

در اوایل این ماه، این شرکت ادعا کرد که فروش گوشی های هوشمند این برند از مرز 60 میلیون دستگاه در سال 2020 نیز فراتر رفته است که به آن امکان می دهد در بین 5 برند برتر گوشی هوشمند در 21 کشور جهان قرار گیرد. فروش گوشی های هوشمند این شرکت نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش یافته است. تا جایی که به سال جاری مربوط می شود، هدف آن دستیابی به فروش 90 میلیون دستگاه در سال جاری است.

گوشی هوشمند ریلمی ۹ آی - چیکاو

ریلمی یکی از سریع‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در بازارهای مختلف بوده است. طبق بررسی اخیر بازار توسط کانتر پونت ریسرچ ( Counterpoint Research)، ریلمی در رتبه ششم فروش جهانی گوشی های هوشمند اندرویدی 5جی قرار دارد. در مورد سری شماره نیز می توان گفت که گوشی هوشمند ریلمی ۹ آی اخیراً به عنوان اولین تلفن سری شماره در ویتنام معرفی شده است. این گوشی فردا در هند عرضه می شود. همچنین حدس زده می‌شود که این شرکت بر روی گوشی هوشمند ریلمی ۹ آی پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس ( Realme Pro+  کار می‌کند که گمانه‌زنی‌ها می گویند که این گوشی در فوریه امسال عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.