بیسیم واکی تاکی ارزان و برد بالا

از جمله مواردی که خریداران بیسیم واکی تاکی در هنگام خرید دستگاه بیسیم به آن دقت دارند بیسیم واکی تاکی ارزان و برد بالا می باشد و همچنین دستگاه بی سیم، هم از لحاظ مبلغ به صرفه باشد و هم برد بالا داشته باشد. در این نوشته قصد داریم شما را با بیسیم واکی تاکی بیشتر آشنا نموده و در خرید دستگاه بیسیم، شما را یاری نماییم.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بیسیم واکی تاکی

چنانچه قصد خرید واکی تاکی را دارید بهتر است بدانید بیسیم واکی تاکی چیست و چطور کار می کند. بطور خلاصه بیسیم واکی تاکی (Walkie Talkie) به دستگاه رادیوی پرتابل و قابل حملی گفته می شود که از اندازه و وزن مناسب و سبکی برخوردار است و امواج رادیویی را بصورت دوطرفه ارسال و دریافت می کند. عدم وابستگی آن به تجهیزات مخابراتی و دکل ها از مزایای واکی تاکی ها نسبت به دیگر دستگاه های ارتباطی به شمار می رود.

بیسیم واکی تاکی ارزان

موردی که بیشتر مورد توجه خریداران بی سیم است، قیمت بیسیم واکی تاکی نیز می‌باشد. بیسیم واکی تاکی ارزان دارای مدل های متنوعی بوده که با توجه به امکانات و آپشن هایی که دارد دارای قیمت های مختلفی می باشد که افراد بر اساس نیازهایی که دارند، مدل مد نظر خود را انتخاب می کنند. مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز، با توجه به کیفیت بالایی که دارند از قیمت مناسب و ارزان هم برخوردار هستند به نحوی که تمامی افراد در مشاغل : کافه‌ها و رستوران‌ها، شرکت های خصوصی و دولتی، تالارهای پذیرایی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کارگاه های تولید و صنعتی، شرکت های امنیتی، تورلیدر ها و طبیعت گردها و … توانایی خرید و استفاده از آن را دارند. 

بیسیم واکی تاکی برد بالا

واحد سنجش برد در بیسیم ، متر بوده که به عوامل مختلفی از جمله : توان خروجی دستگاه بی سیم، موانع و شرایط محیطی مانند پستی و بلندی، میزان نویز و تداخل امواج رادیویی، ارتفاع آنتن بیسیم واکی تاکی، ظرفیت باتری و … بستگی دارد. برد بیسیم به دو صورت برد اسمی و برد مفید، بررسی می گردد. برد اسمی در شرایط ایده آل مورد ارزیابی قرار می گیرد و برد مفید در شرایط محیطی سنجیده می گردد.

انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز با توان مناسبی که دارند، دارای برد بالا و مناسبی می باشند که جوابگوی نیاز اکثر مشاغل نیز است.

بیسیم واکی تاکی مجاز

در هنگام خرید بیسیم واکی تاکی ارزان و برد بالا، باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل بیسیمی که انتخاب کرده اید آیا مجوز استفاده دارد یا خیر. تمامی بیسیم های واکی تاکی که در بازار به فروش میرسند مجاز نیستند و استفاده از این قبیل بیسیم ها، غیرمجاز بوده و توصیه می گردد از مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز خرید و استفاده نمایید زیرا هم دارای قیمت ارزان ولی با برد بالا و کیفیت ساخت مناسبی هستند و همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشند. 

خرید بیسیم واکی تاکی

پس از انتخاب بهترین بیسیم واکی تاکی ارزان و برد بالا، مهمترین مورد، خرید بیسیم واکی تاکی نیز می باشد و حتما از شرکت هایی اقدام به خرید بیسیم واکی تاکی نمایید که معتبر بوده و دارای مجوز های لازم باشند. Ott بزرگترین عرضه کننده رسمی انواع مدل های بیسیم واکی تاکی مجاز و دارنده پروانه ورود، خرید و فروش انواع بیسیم واکی تاکی مجاز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آماده ارائه کلیه خدمات و تجهیزات رادیویی به اشخاص حقیقی و حقوقی نیز می باشد. 

خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی

Ott بزرگترین فروشگاه اینترنتی برای خرید اینترنتی بیسیم واکی تاکی مجاز به آدرس www.ott.ir دارای نماد اعتماد الکترونیک و همچنین امکان بررسی تخصصی، مقایسه مشخصات فنی و فیزیکی انواع مدل های بی سیم، و خرید انواع بیسیم واکی تاکی توسط درگاه امن بانک ملت است.

خواهشمند است برای خرید و یا مشاوره تخصصی با کارشناسان فنی دفتر مرکزی Ott با شماره تلفن زیر تماس حاصل نموده و یا از وب سایت Ott بازدید فرمایید.

تلفن تماس: 66384022-021

وب سایت: www.ott.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.