فروش استرچ پالت بند

استرچ پالت بند پوششی از جنس پلاستیک است. پوششی که می‌توان آن را در دستگاه‌های استرچ کش به شکل رول یا فیلم قرار داد. این پوشش‌ها شفاف هستند و همانطور که از نامشان پیداست برای بسته‌بندی محصولاتی استفاده می‌شوند که روی پالت‌ها گذاشته می‌شوند. این پوشش‌ها دارای کشش و چسبندگی خاصی هستند که کارایی آن‌ها را خاص‌تر کرده است. مهم‌ترین کاربرد این پلاستیک‌ها پالت پیچی است. می‌توانند یک محصول را بعد از تولید سالم و صحیح به دست مصرف‌کننده آن برسانند. با توجه به ویژگی‌هایی که دارند محافظ‌های خوبی هم به حساب می‌آیند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

برای تهیه استرچ پالت بند مراحل مختلفی باید طی شود. کاربرد این محصولات می‌تواند به اندازه کاربرد پالت‌ها متنوع باشد. هر جا پالت‌ها برای بسته‌بندی مورد استفاده باشند، این پوشش‌ها می‌توانند مانند مکمل بسته‌بندی عمل کنند.

تولید و ساخت استرچ پالت بند

برای ساخت و تولید استرچ پالت بند به‌طور معمول از پلی اتیلن استفاده می‌شود؛ ماده‌ای پلیمری که متشکل از واحدهای منفرد اتیلن است. اتیلن ترکیبی از نفت خام و گازهای طبیعی است. اتیلن‌ها بعد از سنتز به شکل یک زنجیره در می‌آیند و مولکول بزرگ پلیمری را ایجاد می‌کنند. مهم‌ترین کاربرد این محصول نیز در ساخت و تولید انواع پلاستیک است. پلاستیک‌هایی که با داشتن حالت ارتجاعی و کششی کاربردهای بیشتری را هم در صنایع مختلف پیدا کرده‌اند.

معمولاً دارای ضخامت بین 10 تا 50 میکرون است. ضخامت این پوشش را تعداد لایه‌های به کار رفته در تولید آن تعیین می‌کند. چند لایه بودن سلفون صنعتی منجر به استحکام بیشتر آن‌ها می‌شود. در واقع، تعداد لایه‌ها می‌تواند مشخص‌کننده کیفیت آن باشد. قابلیت‌های مکانیکی این محصول به‌طور قابل توجهی با اضافه شدن لایه‌ها افزایش می‌یابد. اما نباید از این نکته مهم غافل ماند که زیاد شدن قطر این نایلون‌ها نشانه مرغوبیت آن‌ها نیست. برای این که استفاده از آن‌ها برای مصرف‌کننده ساده باشد به شکل رول به بازار عرضه می‌شوند. رول‌هایی که به‌طور معمول دارای طول هزار متر هستند.

دیگر مشخصات استرچ پالت بند

یکی از ویژگی‌های استرچ پالت بند کشسانی آن است. برای این که بتوان این کشش را در این پوشش ایجاد کرد، نیاز است که قابلیت سیصد درصد کشسانی در زمان تولید در دستگاه برای آن در نظر گرفته شود. این ویژگی منجر می‌شود که در هر بار بسته‌بندی از متراژ کمتری استفاده شود که صرفه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت. در ضمن، کیفیت بسته‌بندی را نیز بهتر می‌کند. کشسانی این نایلون‌ها باید به حدی باشد که در زمان بسته‌بندی منجر به پاره شدن پوشش نشود و کمترین فشار یا نیروی کششی موجب پاره شدن آن نشود.

اگر در هر بار بسته چند بار این پارگی اتفاق بیفتد، مقدار زیادی از این فیلم‌ها به هدر خواهد رفت. در زمان تهیه به وزن آن‌ها هم توجه می‌شود. هر چه تعداد لایه‌ها بیشتر و همچنین مقاوم‌تر و سبک‌تر باشد، از کیفیت بهتری نیز برخوردار خواهد بود. در زمان تهیه فیلم استرچ بهتر است ویژگی‌های دیگری را هم مد نظر داشت. این استرچ‌ها در ابعاد گوناگون با کاربردهای گسترده تولید می‌شود. نه تنها در شرکت‌های بسته‌بندی بلکه در صنایعی که بعد از تولید محصول نیاز به بسته‌بندی دارند نیز به کار می‌آید. از جمله صنایعی که برای بسته از این فیلم‌ها بهره می‌برند می‌توان به صنایع غذایی، مبلمان، لوازم دکوراتیو چوبی، داروسازی، کاغذسازی، لوازم آشپزخانه و اسباب بازی اشاره کرد.

دیگر مشخصات استرچ پالت بند

مقدار چسبندگی استرچ پالت بند نیز تعیین‌کننده کیفیت آن است. چسبندگی به اندازه این محصول در این حد است که پس از کشیده شدن خودش را ول نمی‌کند و با توانی نسبی شکل بسته‌بندی را حفظ می‌کند. حرکت و تکان‌ها موجب تغییر شکل آن نمی‌شوند و به خوبی دور تا دور پالت‌ها را پوشش می‌دهند و محکم به آن‌ها می‌چسبند. رنگ آن‌ها می‌تواند شفاف یا مات باشد. البته برای محصولات سبک و سنگین می‌تواند متفاوت باشد. چاپ طرح و نقش روی این محصول برای یک کسب و کار خاص می‌تواند نقش تبلیغات را برای آن‌ها داشته باشد.

تولیدکننده استرچ پالت بند می‌تواند به این نکته توجه داشته باشد که این محصول می‌تواند ویژگی خاص دیگری را هم با خود داشته باشد. مقاومت آن در مقابل اشعه یو وی خورشید می‌تواند عملکردی خاص به آن بدهد. این ویژگی نگهداری از کالاها را در فضای بیرونی سهل‌تر می‌کند. آنتی استاتیک بودن آن هم موجب می‌شود که گرد و غبار کمتری در زمان بسته‌بندی جذب آن شود. درباره کالاهایی که به نگهداری خاص نیاز دارند می‌توان از این نوع بسته‌بندی بهره برد.

مزایای استفاده از استرچ پالت بند

استفاده از استرچ پالت بند برای مصرف‌کنندگان این محصول چند مزیت را به همراه خواهد داشت. اولین مزیت استفاده از آن‌ها این است که کاربرد آن‌ها منجر به افزایش سرعت فرایند بسته‌بندی می‌شود. در ضمن، می‌تواند استحکام محصولاتی را که روی پالت قرار می‌گیرند بیشتر کند. با استفاده از این محصول می‌توان وزن بسته‌بندی را کاهش داد. هر محصولی که در داخل این پوشش قرار می‌گیرد، از آسیب دیدن به‌دلیل قرار گرفتن در معرض بخار و رطوبت در امان خواهد بود. یکی‌دیگر از این مزایا پایین آوردن هزینه‌های حمل و نقل است.

استفاده از دستگاه‌های پیشرفته می‌تواند به تولید استرچ‌های پالت بند با قابلیت کشسانی بیشتر کمک کنند. دستگاه‌های به روز ساخت فیلم‌هایی با ضخامت کمتر و چسبندگی بالاتر را می‌توانند بر عهده بگیرند. قیمت استرچ پالت بند را مواد اولیه‌ای که در ساخت آن به کار رفته است نیز تعیین می‌کند. در واقع، علاوه‌بر استفاده از دستگاه‌های پیشرفته عامل اثرگذار دیگر در کیفیت محصول را می‌توان استفاده از مواد اولیه باکیفیت دانست. برای تولید فیلم‌هایی با کیفیت وجود هر دو الزامی است.

استفاده از استرچ پالت بند دستی یا ماشینی

استرچ پالت بند را برای بسته‌بندی به دو شکل می‌توان دور محصولات مورد نظر پیچید. این امکان به دو صورت دستی و ماشینی برای مصرف‌کنندگان ایجاد شده است. اگر نیاز نباشد که مقدار زیادی از محصولات در طی یک روز بسته‌بندی شوند، پیچیدن آن به‌صورت دستی به صرفه است. اما زمانی که نیاز باشد در کارخانه‌ها و صنایع بزرگ محصولات زیادی در روز بسته‌بندی شوند، نیاز به ماشین‌های مخصوص این فیلم‌ها برای کمک به بسته‌بندی سریع‌تر وجود دارد. بسته‌بندی حجیم و سنگین با این ابزارها ساده‌تر و سبک‌تر می‌شوند.

در زمان فروش استرچ پالت بند باید به این نکته مهم توجه داشت که مات بودن فیلم استرچ نسبت به براق بودن آن یک مزیت محسوب می‌شود. این فیلم‌ها به‌طور معمول حالت شفاف دارند. در ضمن، امکان تولید آن‌ها به شکل رنگی هم وجود دارد که هر کسب و کاری با توجه به اهمیت بسته‌بندی محصولاتش می‌تواند سفارش دهد تا در صورت نیاز این کار برای آن‌ها انجام شود.

 تهیه استرچ پالت بند از نایلون باران

استرچ پالت بند را می‌توان به با مراجعه به وب‌سایت https://www.naylonbaran.ir/ تهیه کرد. تولیدکننده‌ای که 33 سال است در زمینه ساخت نایلون در ایران فعالیت می‌کند و سابقه‌ای درخشان دارد. در ضمن، می‌توانید انواع لفاف‌های بسته‌بندی را از این تولید‌کننده درخواست کنید. محصولات تولیدی این مرکز کاملاً شفاف و بادوام هستند و از کشسانی فوق العاده‌ای برخوردارند. این تولیدات در تمام این سال‌ها امتحان خود را در میان مصرف‌کنندگان پس داده‌اند. مواد اولیه‌ای که در این مرکز برای ساخت استرچ‌های پالت بند به کار می‌رود کاملاً مخصوص‌اند و در تولید نایلون‌های دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌شود.  شماره تلفن تماس 09125291070 و02155291070

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.