دو لوازم جانبی جدید برای گوشی موتورولا اج ۳۰ اولترا به صورت آنلاین مشاهده شد

موتورولا به تازگی از گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ رونمایی کرد و بلافاصله آن را در بازار نیز عرضه کرد. این گوشی هوشمند از ۲ جهت بسیار قابل توجه است. اول این که اولین گوشی هوشمندی است که آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل این شرکت را در بطن خود استفاده کرد و عملکرد این تراشه را با عرضه این گوشی در اختیار کاربران قرار داد و نکته دوم نی این موضوع است که این برند برای این گوشی از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی در دوربین سلفی آن استفاده کرده است که تاکنون هیچ گوشی هوشمندی با چنین حسگر باکیفیت بالایی در بازار عرضه نشده است. اکنون این شرکت تصمیم دارد تا این گوشی را با نام موتو اج ۳۰ پرو در بازارهای جهانی عرضه کند ولی با معرفی این لوازم جانبی مشخص می شود که این گوشی علاوه بر مدل یا نسخه پرو دارای نسخه های دیگری ازجمله نسخه اولترا نیز خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

هم اکنون تصاویری از دو نوع لوازم جانبی جدید گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  (Motorola Edge 30 Ultra) از جمله قلم هوشمند موتورولا و قاب Folio Case به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق گزارش‌ها، موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا  (Motorola Moto Edge 30 Ultra) در سه ماهه اول 2022 است. علاوه بر این، با توجه به افشای اطلاعاتی که در گذشته انجام شده، ادعا می شود که این گوشی به عنوان نسخه جهانی گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا (Moto Edge X30) عرضه خواهد شد. برای یادآوری، گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا در تاریخ 6 دسامبر 2021 (۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰) در چین به طور رسمی معرفی شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا - چیکاو

 گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  در گذشته چندین بار در معرض افشاگری مشخصات و قابلیت ها قرار گرفته است و حدس و گمان هایی نیز در مورد ویژگی های آن ذکر شده است. در نتیجه، علاقه مندان ایده ای از آنچه که گوشی آینده می تواند ارائه دهد، دارند. اکنون، چند لوازم جانبی جدید گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا ، از جمله موتو اسمارت استایلوس (Motorola Smart Stylus) که قلم استایلوس یا قلم دیجیتالی این گوشی است و کیس فولیو Folio Case، این گوشی، قبل از عرضه این تلفن همراه در اینترنت ظاهر شده اند. با این حال، شرکت تحت مالکیت لنوو تا کنون اطلاعات مهمی در مورد گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  یا لوازم جانبی فوق‌الذکر فاش نکرده است.

  • لوازم جانبی گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  به صورت آنلاین مشاهده شد

رندرهای رسمی این دو لوازم جانبی این گوشی هوشمند شامل قلم هوشمند دیجیتالی یا موتورولا اسمارت استایلوس و کیس فولیو برای گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  در ابتدا توسط XDA Developers به اشتراک گذاشته شد. شایان ذکر است که طراحی و رنگ های این گوشی در نوامبر سال گذشته از طریق رندر موتورولا اج 30 اولترا به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

لوازم جانبی گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  به صورت آنلاین مشاهده شد - چیکاو

اکنون، رندرهای جدید اعلام می کنند که این قلم هوشمند دیجیتالی موتو اج ۳۰ اولترا با پشتیبانی از شارژ بی سیم عرضه می شود. علاوه بر این، این قلم هوشمند همچنین می تواند از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  نیز متصل شود. گزارش های قبلی حاکی از آن است که این گوشی آینده موتورولا به احتمال بسیار زیاد از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلتفرم موبایل (Snapdragon 8 Gen 1 SoC) در بطن خود قدرت خواهد گرفت.

علاوه بر این، قلم دیجیتالی و هوشمند این تلفن هوشمند احتمالاً از حرکاتی که با دست انجام می شود نیز پشتیبانی می کند و از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه می توان به قابلیت کنترل رسانه و نوشتن در جعبه های ورودی متن اشاره کرد. جدای از آن، می تواند به عنوان یک ماوس که دارای نمایشگر خارجی نیز باشد، عمل کند. قلم هوشمند موتورولا می تواند ویژگی های انحصاری را با همکاری موتورولا اج 30 اولترا ارائه دهد. به عنوان مثال، این قلم می‌تواند هنگامی که کاربر آن را از مکان قرار گیری آن بر روی پنل پشتی جدا می کند، به طور خودکار بلوتوث آن فعال می شود. این تلفن، هنگامی که قلم دیجیتالی در مکان خودش قرار گیرد، وضعیت شارژ آن را  بر روی صفحه نمایش گوشی نمایش می دهد. علاوه بر این، زمانی که قلم برای مدت طولانی در مکان خود قرار نداشته باشد، گوشی این موضوع را به کاربر اطلاع می‌دهد.

  • سایر جزئیات کلیدی گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا

بر اساس این گزارش، قلم هوشمند موتورولا در صورت نگهداری در قاب فولیو به صورت بی سیم شارژ می شود. افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن است که موتورولا اج 30 اولترا دارای یک نمایشگر AOD (نمایشگر همیشه روشن) خواهد بود. صفحه نمایش کیس فولیو دارای یک پانل تراز مرکزی است که اطلاعاتی مانند وضعیت باتری و تماس های از دست رفته را نمایش می دهد.

سایر جزئیات کلیدی گوشی هوشمند موتورولا اج ۳۰ اولترا - چیکاو

جدای از آن، رندرهای فاش شده در مورد عملکرد کیس فولیو اعلام می کنند که کاربران مجبور نیستند برای رد دادن یا پاسخ دادن به تماس ها، کیس را باز کنند. با این حال، شاید موتورولا این قلم را با نام متفاوتی عرضه کند. اگر این گزارش صحت داشته باشد، لوازم جانبی گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا در همان رویداد معرفی این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد. متأسفانه، این شرکت هنوز جزئیات مربوط به گوشی هوشمند موتو اج ۳۰ اولترا موتورولا  و لوازم جانبی آن را مخفی نگه داشته است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.