چهل روز تمرین در مسیر آموزش قانون جذب

مسلماً تاکنون بارها کلمه قانون‌ جذب به گوش شما خورده است. چیزی که در مسیر آموزش قانون جذب به کرات، توسط مدرسین این قانون به همه گوشزد می شود، این است که کائنات همواره گوش به فرمان دستور و اوامر ما است. کائنات مانند غول چراغ جادو گوش به فرمان افرادی است که قانون جذب را آموخته و در جهت اجرای آن تمرینات بسیاری را انجام داده اند. ولی چه می‌شود که هنوز بسیاری از افراد در جهان به خواسته‌های خود نرسیده اند؟ بهتر است بگوییم که چگونه است که تعداد انگشت شماری از انسان‌های سراسر جهان توانستند بخشی از خواسته های خود را به دست آورند؟

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

شاید آموختن و دانستن قانون‌جذب کافی نیست! در بسیاری از دوره‌های آموزشی می‌بینیم که یک فصل کامل از آموزش به تمرین قانون جذب می‌پردازد. تمرین همانطور که در بسیاری از موارد نتایج فوق العاده ای دارد؛ در قانون جذب هم نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. در ادامه می خواهیم به یکی تمرین های این قانون در راستای جذب مال و ثروت اشاره کنیم.

این تمرین به عنوان بازی فراوانی شناخته می شود. اولین بار خانم استرهیکس، کسی بود که به این بازی به عنوان تمرین قانون جذب پول اشاره کرد. خانم استرهیکس کسی است که این قانون را به عنوان قانون جذب به همگان معرفی نموده است. قوانین بازی ساده است؛ ولی نتایج فوق العاده ای را به دنبال دارد. این یک بازی چهل روزه است و نمی‌توان آن را سریعتر انجام داد. پس این تمرین قانون جذب نیازمند صبر و حوصله بسیار بالایی است. در این تمرین ذهن انسان این قدرت را پیدا می‌کند تا به آهنربای قوی در جهت جذب پول ثروت تبدیل شود.

بازی به این صورت است که در روز اول به شما یک میلیون تومان پول میدهند. مسلماً این پول به صورت فرضی در اختیار شما قرار گرفته است. شما باید این پول را تا آخر شب خرج کنید. هر چقدر از این پول باقی مانده باشد، در آخر شب از شما گرفته می شود. نمی توانید بخشی از این پول را برای فردا بگذارید. شما مجبورید تمام مبلغ مورد نظر را تا پایان روز خرج کنید.

خرج کردن این مبلغ حداقل در روزهای اول بسیار ساده است، چیزهای زیادی است که شما در ذهنتان دارید و منتظر هستید تا یک روز که پول آن را داشتید، خریداری کنید می توانید بخشی از این موارد را در روز اول بخرید.

روز دوم دو میلیون تومان به شما داده می شود و شما تا آخر شب فرصت دارید تا این دو میلیون تومان را خرج کنید. مهم نیست چه چیزی می خرید. عایا چیزی که می خرید واقعا مورد احتیاج شماست یا فقط به جهت تفریح آن چیز را خریداری می کنید. چیزی که اهمیت دارد این است که ذهن شما برای خرید ورزیده شود و مدارهای مالی شما یکی پس از دیگری بالاتر برود.

روز سوم سه میلیون تومان در اختیار شما قرار می گیرد. تا آخر شب وقت دارید تا ۳ میلیون تومان را خرج کنید. بسته به اینکه چقدر مدار مالی شما بالاست، کار روز به روز برایتان کمی دشوارتر می‌شود. در روزهای هفتم و هشتم تقریباً تمام چیزهایی که در ذهن خود دارید را خریداری کرده اید. برای اینکار پول روزهای قبل خود را خرج کرده اید و اکنون ذهن شما بیشتر درگیر می شود تا ببینند چگونه می تواند پول و سهمیه روزانه خود را خرج کند.

البته این به شرطی است که شما در مدار مالی افرادی باشید که به طور میانگین از قانون جذب برای دریافت و جذب ثروت بیشتر استفاده می‌کنند. معمولاً به طور میانگین افرادی که از قانون جذب برای جذب ثروت استفاده می‌کنند در روز دهم به مشکل برمی خورند و برای خرج کردن ۱۰ میلیون تومان در یک روز احتیاج به تفکر بیشتری دارند. و باز هم البته با توجه به تورم بالایی که در کشور ما وجود دارد ممکن است در هنگام خواندن این مقاله خرج کردن ۱۰ میلیون تومان برای شما خیلی زیاد نباشد و مشکلی برای آن نداشته باشیم در این صورت شما باید با توجه به وضعیت موجود، مبالغ بیشتری را روزانه در اختیار ذهن خود قرار دهید تا خرج کند. به طور مثال شما می توانید روز اول به جای یک میلیون تومان دو میلیون تومان به ذهن خود بدهید و هر روز به جای اینکه یک میلیون تومان به مبلغ قبلی اضافه کنید، دو میلیون تومان به مبلغ قبلی اضافه کنید. در این صورت در روز دهم شما باید تا آخر شب بیست میلیون تومان را خرج کنید.

در روزهای بیستم به بعد ذهن شما کاملاً ورزیده شده و وارد مرحله دیگری می شود. بعضی از افراد به نرم افزارهای فروش لوازم دست دوم، مراجعه می‌کنند تا ببینند با پولی که در دست دارند چه اجناسی را می‌توانند بخرند. سایت های فروشگاهی یکی دیگر از مراجعی است که می تواند به شما کمک کند تا مبلغ روزانه خود را هزینه کنید. یادم می‌آید وقتی من داشتم این قانون و این تمرین روزانه قانون جذب را انجام می‌دادم در روز سی‌ام یک تابلو فرش به مبلغ ۳۰ میلیون تومان از یک سایت اینترنتی خریداری کردم.

مدرسین قانون جذب شدیداً تاکید دارند که این بازی نتایج فوق‌العاده ای به همراه دارد. آنها می گویند که از هفته سوم و چهارم به بعد می توانیم معجزاتی را در درآمد خود ببینیم. امیدوارم که شما با انجام دادن این تمرین و بازی روزانه بتوانید به نتایج شگفت آوری برسید. موفق باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.