چاپ و رایت سی دی و دی وی دی با بالاترین کیفیت برای شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف

رایت لوح‌های فشرده؛ راهی برای نگهداری طولانی‌مدت داده‌ها

کسب‌وکارهای مختلف برای نگهداری از اطلاعات خود آن را در فضاهای مختلفی ذخیره می‌کنند. استفاده از لوح‌های فشرده مانند: سی دی و دی وی دی برای این مورد بسیار مناسب است و نیاز شما را برآورده خواهد کرد. همچنین می‌توانید بر روی این محصولات انواع طرح‌ها را نیز چاپ کنید تا زیبایی دوچندانی داشته باشد و از سایر دیسک‌ها قابل تشخیص باشد.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا چاپ و رایت سی دی و دی وی دی همچنان کاربرد دارد

به طور کلی برای چاپ سی دی روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از هر کدام از آن‌ها به صورت مجزا استفاده کنید. در واقع این روش‌ها برای چاپ دی وی دی هم به کار می‌رود و در این زمینه تفاوتی وجود نخواهد داشت. امروزه شرکت‌های مختلف برای مشتریان و کارکنان خود ارزش زیادی قائل هستند و منابع مختلفی را در اختیار آنان قرار می‌دهند.

از همین رو بسیاری از شرکت‌ها اطلاعات مورد نظر خود را در یک لوح سی دی یا دی وی دی قرار می‌دهند و پس از چاپ علامت و عکس مورد نظر بر روی آن، در نهایت به شخص هدیه خواهند داد. در این حالت برندسازی نیز به بهترین حالت ممکن انجام می‌شود و شما از قابلیت‌های ویژه در این زمینه برخوردار خواهید شد. خوشبختانه رایت سی دی و رایت دی وی دی هم با همین هدف انجام می‌شود و شما می‌توانید اطلاعاتی نظیر نحوه فعالیت شرکت یا سازمان خود را در آن قرار دهید و به اطلاع افراد برسانید.

انواع چاپ و رایت سی دی و دی وی دی

در حال کلی برای انجام چاپ بر روی سی دی دو راه وجود دارد. روش به چاپ دیجیتالی معروف است. در این روش هزینه برای شما کمی بالا است ولی کیفیت چاپ بسیار عالی است. با این حال با توجه به شرایط قیمتی، استفاده از این روش برای تیراژ بالای ۱۰۰۰ عدد توصیه نخواهد شد. روش دوم که برای چاپ CD به کار می‌رود چاپ استمپر است. در این روش عملیات چاپ DVD و رایت آن به صورت همزمان انجام می‌شود که به همین علت برای چاپ در تعداد بالا از آن استفاده می‌شود. به صورت کلی استفاده از روش استمپر برای تیراژهای پایین توصیه نمی‌شود زیرا مدت زمان لازم برای آماده شدن چاپ بیشتر خواهد بود.

با توجه به اینکه رایت CD نیز همزمان با چاپ انجام می‌شود، برای کارهای با تیراژ بالا حتما از این روش چاپ منحصر به فرد استفاده می‌شود. در صورتی که رایت DVD را با این روش انجام دهید، نقره‌ای شدن پشت سی دی به خوبی مشهود است و به آن جلوه بسیار زیبایی خواهد داد. با توجه به ویژگی‌های خاصی که در روش‌های مختلف چاپ وجود دارد، بهتر است که از بین آن‌ها بهترین روش را برای خود برگزینید و سفارش لازم را به چاپخانه بدهید.

چاپ و رایت حرفه‌ای CD و DVD را به لاوین بسپارید

چاپ و رایت سی دی و دی وی دی همچنان در بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها کاربرد دارد. در واقع اهدای سی دی به مشتریان و کارکنان نشان‌دهنده شخصیت سازمانی شرکت شما است و در موفقیت آن نقش مهمی را ایفا می‌کند. چاپ لاوین به عنوان یک شرکت فعال در زمینه چاپ دیجیتال، می‌تواند تمامی خدمات مربوط به چاپ و رایت سی دی و دی وی دی را برای شما انجام دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.