گوشی مرموز هواوی با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی و دوربین ۱۰۸  مگاپیکسلی در TENAA مشاهده شد

در دسامبر 2021 (آذر ماه ۱۴۰۰) یک گوشی مرموز هواوی با شماره مدل JLN-AL00 و پشتیبانی از اتصال 4جی در پلت فرم گواهی پایگاه TENAA چین مشاهده شد. لیست مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه مرموز هواوی در حال حاضر به طور کامل به روز شده است. با توجه به گواهی TENAA ظاهراً این طور به نظر می‌رسد که گوشی هواوی JLN-AL00 ممکن است در اوایل این ماه در کشور مادری خود سرزمین چین به طور رسمی معرفی شود. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات هواوی JLN-AL00

در مورد مشخصات این گوشی گفته شده که گوشی آینده هواوی با کد نام Huawei JLN-AL00 دارای یک پنل ال سی دی بزرگ 6.78 اینچی است که وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل را ارائه می دهد. لیست مشخصات این تلفن هواوی در پایگاه داده TENAA نشان می‌دهد که این دستگاه به پنج دوربین مجهز خواهد شد که از این تعداد لنز یک دوربین در پنل جلو برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی و انجام تماس‌های تصویری تعبیه می‌شود اما این دستگاه در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد.

آن طور که از مشخصات این گوشی هواوی می‌توان پی برد، ظاهراً یکی از این لنزهای چهارگانه  یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود و سایر حسگرهای این ماژول نیز شامل یک سنسور 8 مگاپیکسلی (احتمالاً فوق عریض) بعلاوه ۲ لنز 2 مگاپیکسلی برای عکاسی مینیاتوری و تشخیص داده‌های عمق تصویر خواهند بود که در ماژول قسمت پشتی Huawei JLN-AL00 موجود می‌شوند. این دستگاه قادر خواهد بود تا با کیفیت حداکثر 4K فیلمبرداری کند. در قسمت پنل جلو و دربالای نمایشگر این دستگاه نیز از یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و انجام تماس‌های ویدیویی استفاده خواهد شد.

مشخصات هواوی JLN-AL00 - چیکاو

آن طور که در گزارش این منبع ذکر شده است، گوشی مرموز هواوی JLN-AL00 در داخل بدنه خود از یک تراشه هشت هسته ای 2.4 گیگاهرتزی ناشناس قدرت خواهد گرفت. ضمن این که این گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز به یک باتری با ظرفیت 3900 میلی آمپر ساعتی متکی است که در بطن این دستگاه قرار خواهد گرفت.

گواهی 3C این دستگاه نشان داده است که این گوشی هوشمند احتمال داده می‌شود که به پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی مجهز شود. یکی از جذابیت های مهم دیگر گوشی مرموز هواوی  JLN-AL00 این است که این دستگاه سیستم عامل هارمونی او اس ( HarmonyOS) اختصاصی این شرکت را اجرا خواهد کرد. این دستگاه به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز خواهد شد. برای امنیت نیز به نظر می رسد که هواوی حسگر اثر انگشت این گوشی را بر روی لبه این دستگاه قرار دهد و آن را در کلید پاور آن ادغام کند.

این گوشی هوشمند مرموز هواوی دارای ابعاد 164.64 در ۷۵.۵۵ در ۷.۹۴ میلی متر خواهد بود و همچنین 191 گرم نیز وزن خواهد داشت. در مورد رنگ‌های این دستگاه نیز گفته شده است که در ۳ رنگ مشکی، سفید و آبی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. لیست TENAA هواوی JLN-AL00 هنوز دارای هیچ تصویری از این دستگاه نیست و هیچ عکسی از این گوشی آینده هواوی برای مشاهده ظاهر این دستگاه در دسترس قرار ندارد. علاوه بر این موارد، همچنین اطلاعاتی در مورد نام این دستگاه نیز ذکر نشده است و هنوز کسی نمی‌داند که این گوشی آتی هواوی قرار است در آینده با چه نامی در بازار عرضه شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.