آموزش وردپرس رایگان در وبسافت3 منتشر شد – جدید 2022

آموزش وردپرس همان چیزی است که برای شروع یادگیری طراحی سایت به آن نیاز دارید. این روزها وردپرس به یکی از پولساز ترین مهارت های حوزه it تبدیل شده و با توجه به ویژگی هایی که دارد علاقمندان زیادی را به سمت خود جذب کرده اما با توجه به اینکه منابع آموزشی زیادی برای یادگیری وردپرس در اینترنت وجود دارد خیلی مهم است آموزشی را انتخاب کنید که طبق یک نقشه راه اصولی در کمترین زمان ممکن با آموزش وردپرس شما را به هدفتان برساند.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

چرا وردپرس؟

به نقل از سایت آموزش وردپرس وبسافت3 ، وردپرس امروزه به عنوان بهترین ابزار برای طراحی و راه اندازی سایت شناخته میشود با استفاده از آموزش وردپرس شما براحتی می توانید در زمینه های مختلف وبسایت طراحی کنید بدون اینکه نیاز به دانش برنامه نویسی داشته باشید.  البته طراحی سایت بدون کدنویسی فقط بخشی از ظرفیت وردپرس است. وردپرس در بخش توسعه و برنامه نویسی هم ظرفیت های فوق العاده ای برای درآمدزایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

آمار فوق العاده وردپرس

امروزه با توجه به رشد و فراگیر شدن وردپرس در سراسر جهان بویژه در ایران به جرات میتوان گفت بالای 90 درصد وبسایت هایی که روزانه طراحی و راه اندازی میشوند وردپرسی هستند به طوری که تا الان حدود 45% کل وبسایت های جهان وردپرسی شدند و این آمار هم به شدت رو به افزایش است. این آمار نشان از ظرفیت بالای وردپرس در اجرای انواع وبسایت هاست.

طبق آماری که نشریه معتبر manaferra منتشر کرد وردپرس در سال ۲۰۲۱ بیش از ۴۳% کل سایت های جهان را در بر میگیرد یعنی ۴۳% از کل وبسایت های جهان با وردپرس طراحی شدند و این روند هم هر سال افزایش پیدا میکند نمودار زیر آمار استفاده از وردپرس در جهان از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۲۱ را نشان میدهد همانطور که میبینید طی این ۱۰ سال همواره رشدی صعودی داشته و قطعا این آمار در سال های آینده هم افزایش پیدا میکند.

آموزش وردپرس در وبسافت3

سایت وبسافت3 سالهاست در زمینه آموزش وردپرس و برنامه نویسی فعالیت میکند و امروزه تبدیل به یکی از بهترین منابع آموزشی در ایران شده و کاربران زیادی در سطح نت از آموزش های آن استفاده میکنند. در هر سطحی هستید مبتدی یا حرفه ای میتوانید از آموزش های وبسایت 3 استفاده کنید. این آموزش ها در فرمت های مختلفی از جمله دوره آموزش وردپرس، فیلم آموزش وردپرس، کتاب آموزش وردپرس pdf و … توسط مدرس رضا حیدری ارائه میشود. شما میتوانید از منابع خارجی مثل wordpress.org – wordpress.com –  wpbeginner.com websoft3.com هم برای یادگیری وردپرس استفاده کنید اما بی شک برای ما ایرانیان بهترین منبع آموزش وردپرس سایت وبسافت3 میباشد که از طریق لینک زیر میتوانید وارد شوید و از آموزش های رایگان آن استفاده کنید :

https://websoft3.com/wordpress-tutorials/

روش های درآمد از وردپرس

طبق آمار وردپرس و سیل انبوه وبسایت هایی که روزانه با وردپرس راه اندازی میشوند فرصت های شغلی و درآمدزایی بسیاری را برای متخصصین وردپرس ایجاد میکنند. طبیعی است که همه این وبسایت ها نیاز به خدمات پشتیبانی دارند، نیاز به خدمات توسعه وبسایت دارند، نیاز به قالب وردپرس دارند، نیاز به افزونه وردپرس دارند، نیاز به سئوی وردپرس دارند و… همه اینها خدمات پولسازی هستند که یک متخصص وردپرس میتواند همه این موارد را پوشش دهد. اگر شما هم میخواهید یک متخصص وردپرس شوید میتوانید با تخصص در زمینه های مختلف وردپرس، با خیال راحت تا سال های سال درآمدزایی کنید. در ادامه چند مورد از نحوه درآمدزایی از وردپرس را توضیح میدهیم. 

طراحی سایت بدون کدنویسی

اگر تازه با آموزش وردپرس آشنا شدید، طراحی سایت بدون کدنویسی از اولین مهارت هایی است که میتوانید کسب کنید و تا حدودی درآمدتان را شروع کنید. برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی نیازی به هیچگونه پیشنیازی ندارید و همینکه صرفا با کامپیوتر بلد باشید کار کنید کفایت میکند. برای رسیدن به این مهارت شما علاوه بر اینکه باید با وردپرس و نحوه عملکرد آن آشنا باشید باید نصب و راه اندازی وردپرس را نیز یادبگیرید و در ادامه آموزش کار با قالب های حرفه ای مختلف، کار با صفحه ساز های معروف وردپرس مثل المنتور، کار با افزونه های متداول برای راه اندازی وبسایت مثل افزونه های فرم ساز، فروشگاه ساز ووکامرس و… و همچنین نحوه خرید هاست و دامنه و راه اندازی وبسایت در اینترنت از مواردی هستند که برای آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی باید یادبگیرید.

سایت وبسافت3 یکی از بهترین منابع آموزشی برای یادگیری طراحی سایت بدون کدنویسی میباشد که میتوانید استفاده کنید. اگر با آموزش های وبسافت3 شروع کنید با توجه به نقشه راه دقیق و آموزش اصولی که دریافت خواهید کرد نهایتا یک تا دو ماه طول زمان برای رسیدن به تخصص کامل در طراحی سایت بدون کدنویسی نیاز دارید. از طریق لینک زیر میتوانید از این آموزش ارزشمند استفاده کنید:

https://websoft3.com/traning-website-design-with-wordpress/ 

برنامه نویسی و طراحی قالب وردپرس

یکی از بهترین روش های کسب درآمد از وردپرس، طراحی قالب وردپرس میباشد که امروزه برنامه نویسان و توسعه دهندگان وردپرس به خوبی از آن استفاده میکنند. شما هم میتوانید یک قالب وردپرس را بصورت محصول یک بار تولید کنید و با قراردادن آن در مارکت های فروش قالب، به بی نهایت مشتری بفروشید، اگر همین الان سری به مارکت های فروش قالب و افزونه وردپرسی بزنید می بینید که قالب های مختلف با قیمت های بین 150 تا 300 هزار تومان برای فروش قرار گرفتند و بسیار از آنها بالای چند هزار نسخه فروش داشته اند این یعنی ایجاد درآمدهای چندصد میلیونی برای طراحان و تولید کنندگان قالب های وردپرسی.

اگر میخواهید وارد این حوزه شوید و طراحی قالب وردپرس را یادبگیرید باید قبلش پیش زمینه هایی را داشته باشید. در مرحله اول باید کدنویسی html و css را بطور کامل یادبگیرید و همچنین کمی هم با زبان جاوا اسکریپت آشنا شوید. در مرحله بعدی با توجه به اینکه سیستم وردپرس با زبان برنامه نویسی php ساخته شده نیاز دارید یک سری از مباحث  php را یادبگیرید تا پیشنیاز لازم برای ورود به دنیای کدنویسی وردپرس برای شما فراهم شود. حالا میتوانید اقدام به یادگیری کدها و توابع وردپرسی کنید و دستورالعمل های آموزش طراحی قالب وردپرس را یادبگیرید. 

همکاری با شرکت های طراحی سایت

همانطور که در آمار وردپرس عرض کردیم، امروزه بالای 90 درصد وبسایت هایی که روزانه طراحی و راه اندازی می شود وردپرسی هستند و با توجه به رشد روزافزون کسب و کار های اینترنتی و تمایل جامعه به راه اندازی کسب و کار آنلاین بازار طراحی سایت هم بیش از پیش رونق گرفته، حتما می دانید که گل سرسبد بازار طراحی سایت هم وردپرس است. بخاطر همین شرکت های مطرح طراحی سایت به دنبال نیروی متخصص وردپرس هستند، لازم به ذکر است منظور از متخصص وردپرس یعنی کسی که توسعه و کدنویسی وردپرس بلد باشد نه صرفا طراحی سایت بدون کدنویسی، و از آن جایی که اکثر افرادی که وارد حوزه وردپرس میشوند و آموزش وردپرس را شروع میکنند صرفا سراغ طراحی سایت بدون کدنویسی میروند، نیروی متخصص برنامه نویسی وردپرس بسیار کمیاب است. همین الان می توانید سری به سایت های آگهی استخدامی بزنید تا ببینید چقدر درخواست برای همکاری با نیروی متخصص وردپرس وجود دارد. اگر شما مهارت کدنویسی وردپرس را کسب کنید همکاری با شرکت های طراحی سایت یکی از مسیر های درآمدزایی شما خواهد بود. شما میتوانید به روش های مختلف با این شرکت ها همکاری کنید. میتوانید در شرکت طراحی سایت استخدام شوید و بصورت حضوری و تمام وقت فعالیت کنید، یا اینکه بصورت دور کاری فعالیت کنید، یا اگر شهر دیگری هستید و تمایلی به فعالیت حضوری ندارید میتوانید بصورت پروژه ای با شرکت های طراحی سایت همکاری داشته باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. کوروش می گوید

    ممنون از محتوای عالی تون بله وردپرس در 2 سال اخیر رشد چشمگیری داشته و الان طبق آمار ksna حدود 47% کل سایت های جهان رو وردپرس پوشش میده ولی دوستانی که میخوان وردپرس یاد بگیرن اگه هدفشون کسب درآمد هست بنظرم طراحی سایت بدون کدنویسی الان دیگه جواب نمیده بهتره برن سمت طراحی قالب وردپرس و پلاگین نویسی و توسعه وردپرس،
    چون الان هرکیو میبینی میگه من طراح سایتم و مهارتشم فقط کار با قالب های آماده و بدون کدنویسی هست یه جورایی توی این زمینه دست زیاد شده اما توی بحث کدنویسی وردپرس بازار خیلی بهتری داره