ظاهراً یکی دیگر از گوشی‌ های هوشمند سری وان پلاس نورد در هند منفجر شد

یک زمانی آتش گرفتن گوشی‌های سامسونگ تیتر اول خبرهای فناوری بود. آن هم نه از گوشی‌های پایین رده یا حتی میان رده سامسونگ بلکه گوشی‌های سری نوت ۷ سامسونگ که در آن زمان آخرین پرچمداران سری نوت این برند بودند. اکنون اما گویا نوبت به گوشی‌های برند وان پلاس رسیده است تا گوشی‌های سری نورد این برند منفجر شده و آتش بگیرند. همراه چیکاو باشید.

شرکت وان پلاس اخیراً با معضل انفجار و آتش گرفتن تلفن های هوشمند سری نورد (Nord) خود رو به رو شده است که این گوشی‌ها گویا در ابتدا بسیار داغ شده و سپس بر اثر گرمای زیاد منفجر شده و آتش می‌گیرند. در چند ماه گذشته چند مورد از این قبیل گزارش ها در مورد گوشی هوشمند وان پلاس نورد ۲ (OnePlus Nord 2) گزارش شده است. اکنون، دستگاه دیگری از برند وان پلاس در یک حادثه در هند منفجر شده و آتش گرفته است. این بار گوشی هوشمند مورد بحث از سری گوشی های وان پلاس نورد نیست بلکه یک گوشی وان پلاس نورد سی ای (OnePlus Nord CE) است.

یکی از کاربران توییتر به نام دوشیانت گوسوامی (Dushyant Goswami) تصاویری از گوشی وان پلاس نورد سی ای خود را که مدعی است منفجر شده و آتش گرفته است، به اشتراک گذاشته است.  او می گوید این گوشی را در هنگامی که از جیب خود بیرون می‌آورده آتش گرفته است.

گوشی وان پلاس نورد سی ای آتش گرفته _ چیکاو

 وی افزود: این دستگاه حدود شش ماه پیش خریداری شده است. گوسوامی همراه با انتشار این مطلب در توییتر، این اتفاق را در لینکدین نیز منتشر کرد. با این حال، اکنون پست های مربوط به این حادثه توسط این کاربر حذف شده است و او ادعا می کند که تیم وان پلاس قول داده است که یک دستگاه جدید برای او ارسال کند.

او در توییت اصلی خود (که اکنون حذف شده است) درباره این حادثه گفته بود: «من یک دستگاه گوشی هوشمند از برند بسیار محبوب وان پلاس داشتم که بهترین کیفیت را نوید می‌دهد. این گوشی هوشمند را من در حدود ۶ ماه قبل خریدم اما دیروز هنگامی که قصد داشتم تا آن را از جیب خود خارج کنم به ناگهان به معنای واقعی کلمه منفجر شد. شدت انفجار و آتش گرفتن آن نه تنها بد بلکه کشنده بود. آیا برند این گوشی برای این ۴ حادثه‌ای که اتفاق افتاده، پاسخگو خواهد بود؟

او همچنین تصاویری را از این گوشی هوشمندی که آتش گرفته و تقریباً تمام سوخته، به همراه یک متن به اشتراک گذاشته بود. از تصاویری که او منتشر کرده بود، کاملاً پیدا و مشخص است که گوشی او به شدت آسیب دیده بود. میزان سوختگی گوشی وان پلاس او به حدی بود که تمام قسمت پنل جلو و اکثر بخش‌های پنل پشتی گوشی به طور کامل سوخته است.

گوشی وان پلاس نورد سی ای منفجر شده - چیکاو

عکس‌های این گوشی به خوبی نشان می‌دهند که تمام قسمت‌های اصلی دستگاه، از جمله باتری، نمایشگر و دوربین به طور کامل از بین رفته است. وان پلاس تاکنون در مورد این حادثه هیچ گونه بیانیه رسمی منتشر نکرده است. همان طور که در بالا نیز ذکر شد، در گذشته نیز مواردی از انفجار گوشی‌های هوشمند وان پلاس نورد ۲ نیز وجود داشته است، اما این شرکت تا این لحظه هیچ اطلاعات خاصی در مورد علت یا عللی که در پشت این قضیه قرار دارد و باعث آتش گرفتن و انفجار گوشی‌های هوشمند این برند می‌شود، به اشتراک نگذاشته است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.