قیمت گوشی ویوو وای ۷۲ دارای  ۵جی در هند ۱۰۰۰ روپیه کاهش یافت

ویوو گوشی هوشمند ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵جی  (Vivo Y 72 5G) را در جولای ۲۰۲۱ (تیر ماه ۱۴۰۰) معرفی کرد، که اولین گوشی ۵جی این شرکت تحت سری وای (Y) در بازار هند بود. این گوشی هوشمند تنها در یک پیکربندی عرضه شد که دارای حافظه رم ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بود که با قیمت ۲۰۹۹۹ روپیه (در حدود ۲۸۳ دلار آمریکا) عرضه شد. در حال حاضر خبر می‌رسد که این گوشی هوشمند قرار است با برچسب قیمتی ۱۹۹۹۹ روپیه در اختیار خریداران قرار گیرد که شامل ۱۰۰۰ روپیه (در حدود ۱۳ دلار) تخفیف شده است و این تخفیف دائمی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشی که اپراتور مخابراتی ماهش تلکام (Mahesh Telecom) ارائه داده است، گوشی هوشمند ویوو وای ۷۲ مجهز به شبکه ارتباطات ۵ جی، از تراشه اسنپدراگون 480 اسنپدراگون پلتفرم موبایل که در بطن خود جای داده است، قدرت می‌گیرد. این گوشی همراه با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. بر اساس خبر این منبع ای تلفن همراه ویوو اکنون با برچسب قیمتی معادل ۱۹۹۹۹ روپیه در بازار عرضه خواهد شد که در حدود ۱۳ دلار آمریکا مشمول تخفیف شده و با قیمت ۲۷۰ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

  • مشخصات و ویژگی های گوشی هوشمند ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵ جی

گوشی هوشمند ویوو وی ۷۲ مجهز به ۵جی دارای صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی از نوع ال سی دی آی پی اس (IPS LCD) بوده که پنل جلو آن در بالای صفحه نمایش و مرکز ضلع بالا دارای بریدگی قطره‌ای است که برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده می‌شود. این گوشی هوشمند ویوو از فضای صفحه نمایش ۹۰.۶ درصدی نسبت به بدنه بهره می‌برد.

مشخصات و ویژگی های گوشی هوشمند ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵ جی - چیکاو

صفحه نمایش این گوشی هوشمند دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و همچنین نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش قادر است تا از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی کند. روی فریم سمت راست دستگاه دکمه تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارد که  حسگر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است.

برای عکاسی سلفی و تماس‌های ویدیویی، از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 بهره می برد و در پنل پشتی گوشی ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵جی یک ماژول دوربین مربعی دوگانه وجود دارد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است و همچنین یک دوربین ۲ مگاپیکسلی بوکه و فلاش LED نیز دیگر اجزای داخل این ماژول هستند.

گوشی ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵جی در داخل بدنه از تراشه میان رده اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام قدرت می‌گیرد که با ۸ گیگابایت رم جفت شده است. ۴ گیگابایت رم مجازی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز از دیگر مشخصات آن است. این دستگاه به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ مجهز شده است و رابط کاربری اختصاصی ویوو یعنی FunTouch ۱۱ را بر بالای آن اجرا می‌کند.

در بخش ارتباطات نیز گوشی ویوو وای ۷۲ مجهز به ۵جی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و همچنین، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، پشتیبانی از ۵جی و پورت USB-C به همراه پورت ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون از دیگر امکانات و قابلیت های آن است. ابعاد دستگاه ۱۶۴.۱۵ در  ۷۵.۳۵ در  ۸.۴ میلی متر بوده و ۱۸۸ گرم نیز وزن دارد. این گوشی در رنگ‌هایی مانند آبی (Prism Magic) و خاکستری (Slate Grey) برای فروش در بازار عرضه می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.