سامسونگ از مانیتور گیمینگ منحنی ۳۲ اینچی اودیسه نئو جی ۸ رونمایی کرد

درست قبل از شروع به کار نمایشگاه جهانی محصولات مصرفی ۲۰۲۲ (Consumer Electronics Show 2022) لاس وگاس آمریکا که با نام مخفف CES 2022 شناخته می‌شود، سامسونگ از مانیتور جدید خود با نام سامسونگ اودیسه نئو جی ۸ (Samsung Odyssey Neo G8) رونمایی کرد که گفته می‌شود این دستگاه اولین مانیتور تولید شد در دنیای فناوری در کل جهان است که از وضوح تصویر 4K به همراه نرخ تازه‌ سازی بسیار بالا و خیره کننده‌ی ۲۴۰ هرتز برای تصویر است. همراه چیکاو باشید.

 با عرضه این مانیتور بدون رقیب و با کیفیت بسیار بالا، غول کره جنوبی همچنین در حال گسترش مجموعه نمایشگرهای خود است که از فناوری جدید مینی ال ای (Mini-LED) بهره می‌برند. این مانیتور با چنین کیفیت بسیار بالا مخصوص گیمرها است که سامسونگ ان را در اندازه صفحه نمایشگر ۳۲ اینچی تولید می کند. پنل صفحه نمایش این مانیتور از فناوری مینی ال ای بهره می‌برد که در مقایسه با نمایشگرهایی که از فناوری ال ای دی سنتی استفاده می کنند دارای مزایای بسیار زیاد و متعددی است.

مانیتور گیمینگ منحنی ۳۲ اینچی - چیکاو

از نظر طراحی، این مانیتور اودیسه نئو جی ۸ غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ که به تازگی معرفی شده است، بسیار شبیه به مانیتور مدل دیگر این برند است که اودیسه جی ۹ با نمایشگر ۴۹ اینچی  (Odyssey G 9 49 inch) نام دارد. این مانیتور بسیار بزرگ مدل اودیسه جی ۹ با نمایشگر ۴۹ اینچی، یکی از مانیتورهای پرچمدار این برند است که در سال گذشته معرفی شده و به بازار عرضه گردید.

مانیتور جی ۹ سامسونگ دارای انحنای 1000R ، پشتی سفید با حکاکی‌هایی با تم علمی تخیلی و نورپردازی CoreSync است که بر اساس رنگ‌های نمایش داده شده روشن می‌شود. نمایشگر مانیتور جی ۹ به لطف صفحه نمایشی که از فناوری مینی ال ای دی استفاده می‌کند، دارای شفافیت عالی، روشنایی بسیار زیاد به دلیل منابع نور اضافی و همچنین روشنایی هدفمند دقیق‌تر، سطح روشنایی بسیار بالاتری را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش این مانیتور قادر است تا روشنایی خارق‌اعلاده و بی نظیر ۲۰۰۰ نیتی را ارائه دهد که آن را به دستگاهی بی همتا در این زمینه تبدیل می کند و علاوه بر این مورد، کنتراست عمیق‌تری را نیز نسبت به مانیتورهای LED استاندارد ارائه می‌دهد.

مانیتور اودیسه نئو جی ۸ سفید - چیکاو

مانیتور اودیسه نيو جی ۸ نسخه ۳۲ اینچی سامسونگ دارای زمان پاسخگویی ۱ میلی ثانیه است و قادر است صفحه نمایشی را که دارای ۸۲۹۴۴۰۰ پیکسل است ۲۴۰ بار در ثانیه تازه‌سازی کند. توجه داشته باشید که با استفاده از کابل HDMI 2.1 به تنهایی می‌تواند تا ۱۲۰ هرتز با وضوح 4K برسد، اما با استفاده از فشرده‌سازی جریان نمایشگر (DSC) VESA، باید بتواند به نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز برای تصویر برسد.

همچنین، DisplayPort 1.4a محتوای 4K را تا ۱۲۰ هرتز اجرا می‌کند، اما DSC می‌تواند از آن پیشی بگیرد. این مانیتور جدید مخصوص گیم سامسونگ با فناوری AMD FreeSync Premium Pro و فناوری همگام‌سازی تطبیقی G-Sync انویدیا نیز سازگار است، به این معنی که بازی‌ها باید بدون لکنت و مکث اجرا شوند.

مانیتور گیمینگ منحنی ۳۲ اینچی اودیسه نئو جی ۸ - چیکاو

در حالی که سامسونگ از مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G8 با کیفیت وضوح 4K  رونمایی کرده است که قادر است تا نرخ تازه سازی تصویر را با سرعت ۲۴۰ هرتز بر ثانیه اجرا کند، جزئیات مربوط به آن، از جمله اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه در بازار برای دسترسی  کاربران برای خرید آن هنوز فاش نشده است. با این حال انتظار می‌رود که این محصول در نیمه دوم سال جاری میلادی عرضه شود و همچنین، جزئیات بیشتری در روزها یا هفته‌های آینده توسط شرکت سازنده در دسترس قرار گیرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.