راهنمای خرید شلوار جین زنانه

خرید برای خانم‌ها همیشه با حساسیت‌های زیادی روبرو بوده است مخصوصاً اگر حرف از خرید شلوار جین زنانه در میان باشد. همانطور که می‌دانید انواع و اقسام شلوار جین برای خانم‌ها در بازار وجود دارد که باید بر اساس نیاز و یکسری موارد دیگر که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، انتخاب شوند. به طور کلی بسیاری از خانم‌ها برای خرید شلوار جین دچار مشکل هستند و ممکن است حتی تا یک شبانه‌روز در بازار به گشت و گذار بپردازند تا در نهایت بتوانند یک انتخاب مناسب داشته باشند. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید شلوار جین زنانه را در نظر بگیریم تا با استفاده از آنها بتوانید راحت‌تر خرید کنید.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بررسی فاق شلوار جین

در نظر گرفتن طول مناسب برای فاق شلوار جین دارای اهمیت است که توصیه می‌کنیم در ابتدای بررسی، چنین موردی را در نظر بگیرید. همانطور که می‌دانید راحتی یک شلوار در تن به فاق مناسب باز می‌گردد و به طور کلی استایل جذابی را رقم خواهد زد. فاق‌های شلوار جین زنانه در اندازه‌های بلند، متوسط و کوتاه هستند که معمولاً خانم‌هایی که دارای کمر باریک و پایین تنه‌ی پرتری دارند، از فاق کوتاه بهره می‌برند و در عوض خانم‌ها با قد کوتاه‌تر یا آنهایی که شکم برجسته‌تری دارند مجبور به استفاده از فاق بلند هستند.

بررسی مدل شلوار جین

پرواضح است که برای انتخاب یک شلوار جین زنانه باید به خوبی مدل‌های موجود را بررسی کرد. البته آنچه که مسلم است، انتخاب مدل شلوار جین مطابق با فرم بدن خانم‌هاست که در واقع باید با توجه به شرایط جسمی که دارید، بهترین نوع شلوار جین را انتخاب کنید. با این حال در نظر گرفتن موارد زیر ضروری به نظر می‌رسد:

  • اگر خانم‌ها اندام پایین‌ تنه‌شان مستطیلی است بهتر است که شلوار انتخابی از زانو به پایین گشادتر باشد.
  • اگر می‌خواهید پاهایتان لاغرتر نشان داده شود، می‌توانید از شلوار آزاد که از کمر به پایین گشاد است استفاده کنید.
  • انتخاب شلوار راسته جین برای هر اندامی مناسب خواهد بود.

بررسی قد شلوار جین

در حال حاضر بهترین حالت برای انتخاب قد شلوار جین زنانه بین 90 تا 100 است که احتمالاً برای سایزهای مخلتف حتی تا روی مچ پا نیز خواهد آمد. به طور کلی توصیه می‌کنیم که اگر قصد دارید با مد شلوار جین تهیه کنید، شلوار جین که پاچه آن پایین پا لول شده باشد بکارتان نخواهد آمد.

بررسی رنگ شلوار جین

شلوارهای جین اگر چه در اکثر موارد به رنگ آبی است اما در حال حاضر رنگ‌های جدیدتری نیز اضافه شده است. اگر از یک هیکل تووپر برخوردار هستید، شاید بهتر باشد که شلوار جین با رنگ تیره‌تر استفاده کنید. در غیر این صورت انتخاب رنگ‌های مختلف برای استفاده بلامانع خواهد بود. ضمناً توجه داشته باشید که شلوار جین زنانه انتخابی‌تان از کیفیت مناسبی برخوردار باشد چرا که ممکن است بعد از چندین بار شستشو رنگ آن از بین برود.

انتخاب شلوار جین با در نظر گرفتن فرم بدن

خانم‌هایی که قصد خرید شلوار جین دارند باید به طور کامل فرم بدن‌شان را بشناسند که تا با استفاده از این تکنیک بتوانند بهترین خرید را داشته باشند. حال ما در ادامه به یک راهنمای کلی در این خصوص خواهیم پرداخت:

  • اگر دارای قد بلندی هستید، متأسفانه باید عرض کنیم که فقط با استفاده از مشورت با کارشناسان امر در این خصوص می‌توانید یک شلوار جین زنانه انتخاب کنید چرا که پیدا کردن یک شلوار جین که فاصله مچ پا تا ران را به خوبی جلوه دهد، سخت است.
  • اگر از یک باسن کوچک برخوردار هستید بهتر است که یک شلوار جین با جیب‌های بزرگ‌تر انتخاب نمایید. این کار پوشش بهتری را به این قسمت از بدن‌تان می‌دهد.
  • اگر دارای شکم بزرگ هستید فقط یک شلوار جین فاق بلند می‌تواند مناسب‌تان باشد. انتخاب یک شلوار جین گشادتر نیز ممکن است انتخاب مناسبی برایتان باشد.
  • اگر باسن بزرگ دارید به هیچ عنوان به سراغ شلوار جین زنانه با فاق کوچک نروید. برای این گونه مواقع بهترین انتخاب شلوارهای آزاد با فاق‌های بلندتر است.
  • خانم با ران‌های بزرگ و عضلانی می‌توانند از شلوارهای جین کاملاً راسته بهره ببرند.
  • اگر اندام ظریفی دارید، ممکن است تنها دغدغه‌تان قد شلوار باشد. با این حال ممکن است مسله‌ی اندازه نبودن کمر شلوار نیز به آن اضافه شود. در این گونه مواقع استفاده از شلوارهای تیره رنگ بهترین انتخاب خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت شلوار جین زنانه

همانطور که عنوان کردیم برای خرید شلوار جین باید به موارد مختلفی توجه کرد که پرواضح است که هر کدام از این موارد به تنهایی می‌توانند بر قیمت نهایی شلوار موثر باشند. به طور کلی می‌توان از کیفیت شلوار به عنوان اصلی‌ترین عامل تعیین قیمت شلوار جین خانم‌ها اشاره کرد. در کنار این مورد اندازه شلوار و حتی رنگ آن نیز بر افزایش یا کاهش قیمت این محصول اثرگذار خواهد بود. البته در نظر داشته باشید که برند و شرکت تولیدکننده شلوارهای جین نیز از جمله عوامل اصلی بر تعیین قیمت شلوار جین زنانه خواهد بود.

مراکز بسیاری به فروش شلوار جین زنانه و شلوارک شیک مشغول هستند که می‌توان نوژين شاپ، دیجی کالا و دیجی استایل را نام برد؛ در زیر به معرفی نوژین شاپ خواهیم پرداخت.

خرید شلوار جین زنانه از فروشگاه اینترنتی نوژین شاپ

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه قصد تهیه یک شلوار جین برای خود دارید، به طور حتم نیاز به یک بستر مناسب و مورد اعتماد خواهید داشت؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم از فروشگاه اینترنتی نوژین شاپ دیدن کنید. در این فروشگاه انواع و اقسام شلوار جین زنانه با برندهای اروپایی موجود است که به راحتی می‌توانید نوع دلخواه‌تان را انتخاب کنید. از مزیت‌های استفاده از این فروشگاه می‌توان به قیمت‌های بسیار ارزان و همچنین کیفیت عالی محصولات‌ اشاره کرد. ضمناً شلوارهای موجود در فروشگاه نوژین شاپ در رنگ‌های مختلف وجود دارد که دست‌تان برای انتخاب باز خواهد بود.

گفتنی است که از ویژگی‌های خرید از مجموعه‌ی نوژین شاپ می‌توان به ضمانت 7 روز برگشت کالا، پرداخت بسیار آسان با کلیه کارت‌های شتاب، پشتیبانی 24 ساعته آنلاین و ضمانت اصل بودن کالا اشاره کرد. بنابراین برای هر گونه ارتباط با تیم تخصصی نوژین شاپ به راحتی می‌توانید با استفاده از راه‌های در نظر گرفته شده با مشاوران این فروشگاه به جهت بررسی شلوار جین و یا ثبت سفارش در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن از پوشاک این سایت می‌توانید به آدرس اینترنتی https://nojinshop.com/shop مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.