تابلو فنگ شویی چیست و چه تاثیری در زندگی دارد ؟

استفاده از تابلو فنگ شویی به عنوان یک اثر هنری می‌تواند تاثیرات زیادی در دفع انرژی منفی داشته باشد. علاوه بر این نصب یک تابلو دیواری با این مضمون می‌تواند در کسب موفقیت در کار، جذب ثروت و یا روابط تاثیرات مثبت بر جای بگذارد. نمادهای فنگ شویی را می‌توان در قالب یک اثر هنری مانند تابلو مورد استفاده قرار داد. این فن باستانی که از چین و آسیای شرقی سرچشمه می‌گیرد، به عنوان یک عامل انرژی بخش در خانه عمل می‌کند. برخی از عناصری که در یک فضا با این هدف می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند شامل آینه، کریستال، آبنما و … هستند. اما نمادهای دیگری مانند کشتی برکت، تصاویری از ققنوس و اژدها و پروانه نیز از نمادهای قابل استفاده در یک اثر هنری مانند تابلو دکوراتیو هستند. باید به این نکته توجه شود که جهت استفاده از آن باید بر طبق اصول گفته شده در این فن باشد. این چیدمان می‌تواند بر اساس نقشه‌ی فنگ شویی انجام شود. در روش باگوا که به عنوان یک شیوه برای دریافت انرژی مثبت این فن در نظر گرفته شده است، می‌توان یک چیدمان و جهت‌یابی مناسب انجام داد. به عنوان مثال استفاده از نماد ماهی می‌تواند در یک جهت مناسب طبق این اصول در قالب یک تابلو قرار داده شود.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

تابلو فنگ شویی پنج عنصر برای دکوراسیون

فنگ شویی دارای 5 عنصر مهم است که می‌توان از آن در مکان مناسب استفاده کرد. آتش، خاک، آب، چوب و فلز به عنوان عناصر پنجگانه می‌توانند در فضای مشخص مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام از نمادهای گفته شده مانند تابلو کشتی برکت نیز بیانگر یک عنصر خاص است. در نتیجه برای مکان مشخصی طبق نقشه‌ی فنگ شویی طراحی شده است. جهت‌های اصلی مانند شمال، جنوب، شرق و غرب برای عناصر خاصی مطرح می‌شوند. جهت‌های فرعی نیز می‌توانند برای نصب یک تابلو فنگ شویی مکان مناسبی باشند. مثلا دو عنصر چوب و آب بهتر است در بخش جنوب شرقی مورد استفاده قرار بگیرند. قبل از خرید تابلو باید به محتوای آن توجه شود. در این صورت می‌توانید یک تابلو دیواری مناسب برای جهت مورد نظر خریداری کنید. فنگ شویی بسیار گسترده است. مثلا هر شخصی بر اساس سال تولد دارای عدد کوا یا کوا نامبر خاص است. این عدد نشان‌دهنده‌ی عنصر وجودی هر شخص است. به عنوان مثال اگر عنصر شما چوب است، بهتر است از این عنصر در دکوراسیون داخلی استفاده کنید. استفاده از یک تابلو فنگ شویی با این عنصر می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بهترین تابلو در فنگ شویی

انتخاب بهترین تابلو در فنگ شویی می‌تواند به روند ایجاد جریان انرژی مثبت در فضا کمک کند. در نتیجه بهتر است بهترین طرح برای یک جهت خاص خریداری شود. میزان فروش تابلو با این مضامین نشان‌دهنده‌ی استقبال عموم از این نوع طرح‌ها است. نمادهای مانند اسب‌های درحال حرکت می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای نصب در فضا باشند. برخی عقیده دارند که یک تابلو با این نوع تصاویر چاپی برای دکوراسیون تاثیری در انرژی فضا نخواهد داشت. اما کسانی که از اصول فنگ شویی استفاده کرده اند، نتایج آن را در زندگی خود مشاهده کرده اند. علاوه بر استفاده از نمادها به صورت یک تابلو دیواری، بهتر است کل دکوراسیون را بر طبق این فن چید. در واقع این نوع چیدمان موجب می ‌شود که بتوانید تاثیرات بیشتری را مشاهده کنید. مثلا حتی موقعیت میز ناهارخوری، تخت خواب و … می‌تواند روی ایجاد جریان انرژی تاثیر داشته باشد. تنها جریان انرژی در خانه از اهمیت برخوردار نیست. بلکه کیفیت آن نیز مد نظر است. شاید بتوان گفت که هدف از نصب یک تابلو دیواری و رعایت اصول فنگ شویی، ایجاد آرامش در محیط است. بنابراین باید نوع چیدمان بر همین اساس انتخاب شود.

انتخاب تابلو فنگ شویی و تاثیر آن بر زندگی

احساس ما از دیدن یک فضا حتی بدون درکی از علائم و نمادهای فنگ شویی با سایر فضاها متفاوت است. رنگ‌ها، نحوه‌ی چیدمان و … می‌تواند روی این حس تاثیر داشته باشد. فنگ شویی نیز یک روش و اصول تعریف شده برای چیدمان مناسب است. در واقع اگر همه چیز درست و اصولی و بر طبق فنگ شویی انجام شود، انرژی مثبت به فرد منتقل خواهد شد. بنابراین استفاده از نمادها در یک اثر هنری چاپی مانند تابلو فنگ شویی می‌تواند تاثیر چشمگیری داشته باشد. در واقع تاثیر قوانین حاکم بر این فن در زندگی می‌تواند تاثیرات بسیار مطلوبی داشته باشد. شاید تصور شود که کسانی که بر طبق اصول فنگ شویی چیدمان را طراحی می‌کنند، دیگر چیدمان را به طور کامل رد می‌کنند. اما چنین چیزی وجود ندارد. در واقع این فن به شما کمک می‌کند که انرژی بهتری را از طریق جانمایی درست یک تابلو دیواری در منزل به دست آورید. مثلا یکی از اصول اصلی آن، پرهیز از انباشتگی است. طبیعتا هیچ کس تمایل به حضور در یک محیط شلوغ و به هم ریخته را ندارد. فنگ شویی به ما یادآوری می‌کند که مرتب بودن و دوری از به هم ریختگی، یکی از اصول اصلی زندگی راحت و آرام است. در حالی که ممکن است این روش توسط بیشتر افراد بدون توجه به فنگ شویی، رعایت شود.

خرید تابلو فنگ شویی اسب‌های دوان

جذب ثروت یا به دست آوردن موفقیت می‌تواند با استفاده از نمادهای فنگ شویی حاصل شود. اسب‌های در حال حرکت در طبیعت می‌توانند به صورت مجسمه یا تابلو فنگ شویی در خانه مورد استفاده قرار بگیرند. کسب درآمد بیشتر یکی از هدف‌های استفاده از این نماد است. در واقع انرژی و خلاقیت برای جذب ثروت با نصب تابلو دیواری اسب در جهت مناسب، ایجاد می‌شود. این جذب ثروت، برای افزایش رفاه ساکنین یک ساختمان می‌تواند موثر واقع شود. حتی بسیاری از افراد در چین به عنوان هدیه به یکدیگر از تابلو اسب دونده استفاده می‌کنند. اسب در فرهنگ‌های مختلف به عنوان یک حیوان نجیب شناخته شده است. اما در فنگ شویی از آن به عنوان نمادی برای دستیابی به ثروت یاد شده است. پشت هر یک از نمادهای این فن می‌تواند فلسفه ای جداگانه باشد. یک تابلو دکوراتیو اسب دونده را می‌توان با طرح‌های متنوع خریداری کرد. زیرا تابلوهای چاپی معمولا دارای طرح‌های متنوع هستند. اما کلیت و مفهوم این نوع آثار یکی است. لزومی ندارد از یک تابلو با ابعاد بزرگ در یک فضا استفاده شود. زیرا هدف تنها استفاده از آن نماد است، چه کوچک و چه بزرگ باشد.

تعداد پروانه در تابلو فنگ شویی

پروانه را می‌توان به عنوان یکی از نمادهای مهم در فنگ شویی در نظر گرفت. در برخی از این نمادها که در انواع تابلو فنگ شویی مورد استفاده قرار می‌گیرند، تعداد نیز بسیار اهمیت دارد. مثلا استفاده از 9 عدد ماهی فنگ شویی تاثیرات مهمی روی جریان انرژی خواهد داشت. اما آیا در مورد پروانه نیز تعداد اهمیت دارد؟ در فرهنگ‌های مختلف باورهای متفاوتی در مورد پروانه وجود دارد. در فنگ شویی نیز به این عنصر بسیار توجه شده است. پروانه در حال بال زدن می‌تواند به عنوان نمادی از انرژی درونی یک فرد در نظر گرفته شود. به همین علت در انواع تابلو دیواری از این طرح استفاده می‌شود. در فرهنگ چینی می‌توان از آن به عنوان نمادی از شادی، فراوانی و … نام برد. بنابراین هر کدام از عناصر این فن به عنوان یک نماد مشخص در تابلو دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرند. گاهی اوقات تعداد نقش تعیین کننده ای در ایجاد انرژی ندارد. اما اگر در این فن به آن اشاره و روی آن تاکید شده است، باید طبق اصول انجام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.